Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de euro was er al een jaar of 4. 

) of komt aanzetten met bij wijze van een pak servetten. Gevalletje; ik geef graag geld uit aan mijzelf, maar niet aan anderen want dat is zonde van mijn geld (type als de gezamelijke rekening komt, dan gaat diegene accuut naar de wc
) Voor mijn bruiloft kreeg ik geld van hun, ze gaven nog minder dan de student die amper rond kom komen
maar wij moeten na die tijd altijd hard lachen om diegene

)
.

) vond ik het helemaal te gek! Samen met mijn moeder een groot playmobil poppetje gemaakt met als hoofd en lichaam een mini playmobil set. Ten eerst vond ik het al vreselijk dat de suprise waar mijn moeder en ik zoveel werk aan hadden gehad zo verscheurd werd en toen de kado,s gevonden waren in de prullebak werd gegooid... Maar toen ik mn suprise ging zoeken tussen de heuse kaptafels, paarden, stoomboten en poppen zag ik Een ingepakte zak met pepernoten. Er was trouwens wel een ballon opgeplakt. Dat was dus mijn suprise.. Helaas. :'(
een prullenbak! Het zusje van m'n ex had namelijk altijd veel rotzooi op d'r kamer dat ze eens in de zoveel tijd in een vuilniszak deed en dan pas weggooide. Dus dacht dat het wel handig zou zijn. Nou, haar gezicht sprak boekdelen 
was nog best een mooie. Een pedaalemmer idee, babyblauw met zilver! Alddable schreef:Een jaar later voor mijn verjaardag een doucheset gekregen van een vriendin. Bij gebruik zag ik achterop de fles een sticker met een lieve tekst van haar collega.....gericht aan mijn vriendin om haar te feliciteren met haar 12,5 jarig jubileum bij het bedrijf....Ik heb het haar maar nooit verteld....