De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 08:06

Mijn broertje heeft met sinterklaas (lootjes trekken) een keer een enveloppe met geld gekregen. Er stond op geschreven;
Sint zat te denken wat hij jou zou schenken,
Maar zoals je ziet, wist hij het niet.

Toch was hij er wel blij mee

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 08:10

Mijn vader heeft mijn moeder een keer een pot anti rimpel creme gegeven voor moederdag... was niet zo slim van hem.

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:04

Met kerst hadden we met de stieffamilie lootjes getrokken. Ik was een jaar of 14 volgens mij en we deden voor 12,50 cadeautjes. Voor mij best een hoop geld maarja ik deed wel mee. Voor mijn stiefnichtje was het ook veel geld en die kreeg dat geld dan van oma om een cadeautje te kopen. Bleek ze mij te hebben.. ik maak het pakje open... zit er een oerlelijk beeldje in van een elfje met glitters, echt zooo niet mijn ding! En toen keek ik op de onderkant stond de prijs er nog op in guldens; 8,95 ook nog := de euro was er al een jaar of 4.
Oftewel; gewoon uit haar slaapkamer gepakt en het geld van oma in de zak gestoken.
Boos dat ik was! Thuis is die meteen de kliko ingegaan.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:13

wahahahaha ben ik dan de enige op de wereld die overal gelukkig mee is?

xD Oke.. ik geef toe dat ik in de brugklas wel raar opkeek dat de jongen waar ik smoorverliefd op was me een mickey mouse beeldje gaf waar "I love you" op stond.

(van de Mac Donalds ofzo..)

Heb dat ding wel 10 jaar bewaard geloof ik voor ik m weg heb gegooid _O-

Ik krijg heel vaak verjaardagskaarten als cadeau omdat iedereen blut is als ik jarig ben (vlak na kerst, vlak voor oud en nieuw).

Heb daarom t budget van mn bday vieren ook aangepast.. net zo cheap :o

Heb voor kerst van werk paar keer Rituals-set gekregen. Vond ze niet zoveel aan dus ik liet ze onaangeroerd om ze later nog eens in te pakken. Maar blij dat anderen er mee waren! Toen ik wat ouder was eens bij zon winkel wezen kijken.. toen ik die prijzen zag snapte ik wel dat ze het allemaal geweldig vonden :')

(Wel 1x gehad met zon setje van mn grappige baas dat ik iets raars hoorde met inpakken.. had ie er een pakje condooms in gestopt.. nooit gezien wahahahaha maar goed dat ik keek aangezien ik m aan mn oma ging geven)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:35

Meest flauwe kado dat ik gegeven heb was met Sinterklaas op m'n toenmalige werk.
Doos bonbons gekocht, de onderkantjes van het plastic onder de bonbons weggeknipt en er een durex vibratie ring in gedaan. En vervolgens weer netjes ingepakt.
De mannelijke collega die dit kadotje "won" (met dobbelen) had het niet door en gaf de doos bonbons aan z'n nieuwe liefje _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:00

Mri :') :')

Er is 1 familielid die de meest waardeloze cadeaus geeft; namelijk vooral geen. Die 'vergeet' de cadeaus zeer regelmatig (die je dan wordt beloofd en die je nooit zult zien :') ) of komt aanzetten met bij wijze van een pak servetten. Gevalletje; ik geef graag geld uit aan mijzelf, maar niet aan anderen want dat is zonde van mijn geld (type als de gezamelijke rekening komt, dan gaat diegene accuut naar de wc :') ) Voor mijn bruiloft kreeg ik geld van hun, ze gaven nog minder dan de student die amper rond kom komen :+
Het gaat mij niet om geld of wat dan ook, maar de intentie en dan denk ik; geef dan maar gewoon een leuke kaart als je toch geen cent wil uitgeven. Is beter dan niets, is persoonlijker dan een pak servetten en je hoeft dan ook geen valse beloftes te maken.

Maar goed, t is familie. Ik hou vreselijk veel van diegene hoor, dus ben altijd blij dat diegene komt :D maar wij moeten na die tijd altijd hard lachen om diegene :')
T is altijd even schrikken als diegene wél met een fatsoenlijk cadeau komt :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:01

Mijn collega is ook heel goed in beroerde cadeaus.
Vergeten is ze wel erg goed in :')

Laatste cadeau wat ze moest regelen (een Bon van Perrysport, het was zelfs al bedacht voor dr) is mislukt. Vergeten.
En de kaart was ze ook vergeten, die heeft gewoon een kaart die een andere collega had gekregen gepakt, daar een wit blaadje + geprint plaatje in geplakt en wat tekst bij gezet.
Kaart gegeven en gezegd: Het cadeautje krijg je je op rekening gestort. Kan je even je IBAN geven?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:14

Vorig jaar heeft mijn vriend Sinterklaas gevierd met collega's, ze zouden allen een cadeautje kopen van 5 euro tot 7,50 en dan onderling doorgeven tot de muziek stopte.
Ik had een oliebrandertje gekocht, olietjes en een grote weckpot met snoep voor de collega's. Vriendlief kwam thuis met een bruine kaars, met een wikkel van de AH erom. Had graag het eigen cadeautje weer terug gewild :D

En vriendlief stuurde jaren geleden een SMSje: 'ik sta bij je werk voor de deur, ik heb een verrassing voor je!'. Ik razend enhousiast naar beneden, hij echt 'TADAA!!!', ..... een stoompan en blender, want 'dat is makkelijk als je eten maakt voor de kleine!'.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:34

Hihi ehhh handig :))

Oei, ik heb net een cadeau weten te verijdelen! Hoorde mijn man over de telefoon het hebben over een hometrainer. IK-WIL-GEEN hometrainer cq sta in de weg :+
man; maar is voor de winter handig! Ik: dan pak je jezelf maar goed in en fiets toch een stuk :+
Ik ken hem, dat ding staat alleen stof te vergaren, net als zijn racefiets (want alleen een ATB was niet genoeg :+)
Zijn plan was het aan mij te schenken dat ding, maar op tijd voorkomen :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:46

Een fles mannen douchegel :wow: .

Ik vond het zó'n achterlijk cadeau dat ik die fles een half jaar heb bewaard en met diegene zijn verjaardag heb teruggegeven als cadeau := :=

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 15:27

Als dobbel kadotje met Sinterklaas lag er een men's health....
de man die het tijdschrift gekocht had dacht dat het een erotisch tijdschrift voor dames was :')

leestmeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 17:24

Ik kreeg ooit een gerookte makreel van een week oud voor mijn verjaardag.
Punt 1 ik eet geen makreel
Punt 2 hij was een week oud
Punt 3 hij had 3 uur in een snikhete kofferbak gelegen dus hij stonk het zakje al uit.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 17:37

He bah. Dat is echt smerig ...een makreel..

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 17:39

Gatver, dat is wel heel triest, hoe verzin je het..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 17:39

Ik kreeg ooit van mijn schoonzus voor onze verloving.....stekjes :')
Dat kostte niks namelijk :=

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 17:41

Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:04

In groep 5 op de basisschool gingen we voor het eerst suprises maken! Ondanks dat ik te horen kreeg dat sinterklaas nep was (wat heb ik gehuild :+ ) vond ik het helemaal te gek! Samen met mijn moeder een groot playmobil poppetje gemaakt met als hoofd en lichaam een mini playmobil set. Ten eerst vond ik het al vreselijk dat de suprise waar mijn moeder en ik zoveel werk aan hadden gehad zo verscheurd werd en toen de kado,s gevonden waren in de prullebak werd gegooid... Maar toen ik mn suprise ging zoeken tussen de heuse kaptafels, paarden, stoomboten en poppen zag ik Een ingepakte zak met pepernoten. Er was trouwens wel een ballon opgeplakt. Dat was dus mijn suprise.. Helaas. :'(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:38

Van mijn vriend voor mijn 30e verjaardag: niets.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:29

Mijn moeder op haar 30e verjaardag.... Marlinde! :D
Dat is wel een k#tcadeau!

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:01

Hahahaha leuk topic! Ik volg :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:26

Ik heb zelf wel eens een stom cadeau gegeven, omdat ik niet wist wat ik moest en ik dacht dat ze het wel handig zou vinden.. :') een prullenbak! Het zusje van m'n ex had namelijk altijd veel rotzooi op d'r kamer dat ze eens in de zoveel tijd in een vuilniszak deed en dan pas weggooide. Dus dacht dat het wel handig zou zijn. Nou, haar gezicht sprak boekdelen :o
Ik was toen wel 15 ofzo :+ was nog best een mooie. Een pedaalemmer idee, babyblauw met zilver!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:39

2 weken na de bevalling van mijn 2e een WEEGSCHAAL krijgen voor mijn verjaardag....en dat terwijl ik gewoonlijk ong. 52 kilo weeg!

Een jaar later voor mijn verjaardag een doucheset gekregen van een vriendin. Bij gebruik zag ik achterop de fles een sticker met een lieve tekst van haar collega.....gericht aan mijn vriendin om haar te feliciteren met haar 12,5 jarig jubileum bij het bedrijf....Ik heb het haar maar nooit verteld....

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:41

Wow.. wat een cadeau's... mijn cadeau had ik al gemeld maar bedenk met net dat mijn vader van zijn moeder altijd shampoo kreeg voor zijn verjaardag, hetzelfde flesje is 4 jaar lang tussen mijn oma en mijn vader geweest als cadeau. Me pa gaf het iedere keer terug op haar verjaardag. Uiteindelijk kreeg een oom van mij de shampoo haha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:42

Alddable schreef:
Een jaar later voor mijn verjaardag een doucheset gekregen van een vriendin. Bij gebruik zag ik achterop de fles een sticker met een lieve tekst van haar collega.....gericht aan mijn vriendin om haar te feliciteren met haar 12,5 jarig jubileum bij het bedrijf....Ik heb het haar maar nooit verteld....

:oo
Volgensmij worden er nog behoorlijk wat cadeautjes doorgegeven. Maar voor een vriendin zou ik toch echt wel een beetje m'n best doen..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:47

20 cent van mn oma.... en moes het eerlijk delen met mn nicht en neef :')