@Anc: als je het niet weet dan gebruik je waarschijnlijk Internet Explorer (IE ), die met die blauwe E als logo. Voor de versie moet je even de knop "over Internet Explorer" of "about Internet Explorer" zoeken. Als je daar op klikt krijg je de versie te zien. Die knop ik waarschijnlijk rechtsboven onder het vraagteken te vinden.
Niet iedereen kan chrome installeren op kantoo bijvoorbeeld. Laptops hier hebben ook allemaal nog IE7
Alleen ik niet, want ik heb een mac
Anoniem
Geplaatst: 07-08-13 10:34
Ik gebruik inderdaad IE, maar geen vraagteken te zien hoor...
Edit: geen vraagteken, maar versie wel gevonden: 9
Anoniem
Geplaatst: 07-08-13 10:35
En een tandwieltje Anc? Zit dat wel rechtsboven?
Ah al gevonden. Hmm IE9 moet het meeste wel aankunnen, maar nog niet alles. Ik heb hier een pyramid of shame hangen (een soort fück you Internet Explorer grafiek) waarin ik dus kan zien wat er ondersteunt wordt. En IE9 heeft inderdaad wel moeite met HTML5 / CSS3 etc dus inderdaad hele moderne websites worden niet zo goed weergegeven
Ik ben bang dat ik die chrome plugin hier ook niet op ga krijgen, hier is echt alles dicht getimmerd. Ik kan niet eens zelf Java updaten als dat nodig is. En wij hebben heel veel webbased applicaties die met Java werken en die het dan dus niet doen
Eerst maar eens even douchen en dan ga ik proberen mijn eigen domein te gebruiken. Waarschijnlijk moet ik 'm dan wel upgraden, want ik heb nu alleen de domein zelf [voor een euro], maar daar moet natuurlijk nog wel websitegrootte bij en weet ik wat allemaal. Ik dump straks vast nog wel een vraag hier!
Soms weet je even niet waar je over moet bloggen, en dan liggen de onderwerpen voor het oprapen: Het leed wat uitslapen heet.
Ingmar_
Geplaatst: 07-08-13 12:30
Ik loop nu al vast. Mijn domein moet verplaatst worden naar een uitgebreider pakket, dat wist ik. Nu moet ik een verhuiscode invoeren, maar die kan ik nergens vinden. Moet ik die nu aanvragen? Of staat die gewoon ergens goed verstopt?
EDIT: Ik heb het al gevonden. Hoppa, en weer wat geld down the drain, in een keer een jaarbedrag betaald. Sukkel.
Maar ik heb jou nodig, want ik snapt er geen donder van. Ik heb Wordpress gedownload, maar hoe dan verder? Starthosting heeft een eigen websitebuilder, maar die thema's zijn over het algemeen stom en ik wil gewoon via Wordpress mijn website maken. Kan jij dat voor mij uitleggen? Ik ben niet zo technisch en ik snap er gewoon helemaal niets van.
Wat moet je dan nog meer betalen, naast je losse domeinnaam Jans? Wil toch ooit wel een .com van mijn blog maken, maar niet als me dat klauwen vol geld gaat kosten...
Ik betaal in principe voor creans.nl 34 euro per jaar. Dat is incl hosting. Daarnaast heb ik dus polishkitten.com erbij gekocht. Dus betaal ik in totaal 42 per jaar
Ingmar, heb je de FTP gegevens ontvangen van je hoster?