Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Winged schreef:Ik moet binnenkort naar de kapper en de veren moeten er dus even uit... Wil voor het geval dat een aantal beads hebben (lichtbruin) om ze er later weer goed in te zetten. Wil er graag een stuk of 10. Iemand enig idee waar ik ze in het lichtbruin vandaan kan halen?
SimoneDV schreef:Ik wil ook veertjes in mn haar, zat er al eerder naar te kijken maar geen tijd om te bestellen enzo. Ik wil ze denk ik via ebay kopen, het mooist vind ik denk ik lange dunne in beetje natuurlijke kleurtjes. Wat is dan een beetje een goede prijs per veertje? Iemand misschien nog linkjes van advertenties op ebay?![]()
Ik zie trouwens ook advertenties met synthetische, sommige lijken eerder een plukje gekleurd nephaar ofzo? Maar sommige lijken op de plaatjes wel echt veertjes zeg maar, of kan dat sowieso niet kloppen, iemand ervaring met synthetische?
Oh en die beads, kan je die met een gewoon platbek tangetje dicht knijpen of moet het persee met zo'n speciaal tangetje?
gewoon uit de gereedschapskist 
haha

SimoneDV schreef:Denk dat zelf veertjes en ringetjes bestellen elk geval goedkoper is dan ze bij de kapper erin te laten zetten
Daniella, dat tweede linkje heb je die al binnen? Zijn die een beetje mooi en ook echt lang?

Ik twijfel nog steeds over echte of neppe, vind echte denk ik wel mooier maar heb de neppe nog niet in het echt gezien, dus kan er misschien ook niet helemaal goed over oordelen. Maar vind het ook weer sneu als er idd allemaal vogels voor mishandeld worden. Heb ook geen idee of t dan uit maakt dat ze uit de VS komen en niet uit china ofzo.
ik voor €0,02 cent en 2,- voor verzenden