Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

voor mij is het dus heel irritant als de kassamedewerker (mac) of terrasmedewerker ongeduldig word, dan word ik namelijk nóg meer onzeker waardoor het alleen maar langer duurt
.
AmyII schreef:Dat van die jongeren is inderdaad heel erg onbeschoft Fee_, dat is ronduit asociaal gedrag.
Soms lees ik posts hier over mensen die lang moeten denken, ik ben zo iemandvoor mij is het dus heel irritant als de kassamedewerker (mac) of terrasmedewerker ongeduldig word, dan word ik namelijk nóg meer onzeker waardoor het alleen maar langer duurt
.
Bij de mac bestel ik nu ook alleen aan die computers, hebben ze die niet, ga ik ook niet naar de mac.
AmyII schreef:Dat van die jongeren is inderdaad heel erg onbeschoft Fee_, dat is ronduit asociaal gedrag.
Soms lees ik posts hier over mensen die lang moeten denken, ik ben zo iemandvoor mij is het dus heel irritant als de kassamedewerker (mac) of terrasmedewerker ongeduldig word, dan word ik namelijk nóg meer onzeker waardoor het alleen maar langer duurt
.
Bij de mac bestel ik nu ook alleen aan die computers, hebben ze die niet, ga ik ook niet naar de mac.
Caira schreef:Of ongeduldig melden dat men wil bestellen en als je dan aan tafel staat dan gaan ze pas nadenken. Joh ik heb maar 15 tafels, neem rustig uw tijd hoor...

Optiwolk schreef:Caira schreef:Of ongeduldig melden dat men wil bestellen en als je dan aan tafel staat dan gaan ze pas nadenken. Joh ik heb maar 15 tafels, neem rustig uw tijd hoor...
Kan best miscommunicatie zijn binnen de tafel.
Vaders weet altijd precies wat hij wil en wil dus snel bestellen, waar ik nog al eens lang durf twijfelen.
Dan roept mijn vader ongeduldig, begint degene die moet opnemen (zoals het hoort) bij de dames en moeten ze dus op mij wachten.
Sorry
anneliesdj schreef:Waar werk jij dan?
Naalden horen toch terug ingeleverd te worden bij de apotheek?
Ik zou ze gewoon terugbrengen en zeggen dat ze die zelf maar weer meenemen.
ijssnuiver schreef:Optiwolk schreef:
Kan best miscommunicatie zijn binnen de tafel.
Vaders weet altijd precies wat hij wil en wil dus snel bestellen, waar ik nog al eens lang durf twijfelen.
Dan roept mijn vader ongeduldig, begint degene die moet opnemen (zoals het hoort) bij de dames en moeten ze dus op mij wachten.
Sorry
Miscommunicatie of niet, ongeduldig gaan roepen vind ik not done.
Net als mensen die gaan zwaaien/roepen/aandacht trekken, terwijl ik net bij andere mensen sta af te rekenen(en als ik daar sta met de mobiele pin in mijn handen, is dat echt wel duidelijk voor de omgeving), kan ik ook heel slecht tegen. Ik heb heus wel gezien dat je nieuw bent, maar ik ga niet mijn werkzaamheden bij de andere tafel afbreken om snel naar de nieuwe mensen te rennen en te vragen wat ze willen drinken.

Caira schreef:of als ze glazen zelf van je volle blad gaan pakken, dan ga ik echt meppen!
. Vind het alleen een ergernis...