Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 14:45

Huertecilla schreef:
ERG netjes en neutraal verwoord _/-\o_

Ik had vorige week nog een illustrerende ervaring.
Leuk uitziende, ontwikkelde vrouw van 43 die erg graag een relatie met me wilde. Intelligente lol bij uitgaan, goede gesprekken, moeilijke momenten delen, blabla... Nee, sex had ze niet zo'n (beleefd voor 'geen') behoefte aan.
Ik huh?? :? Moeilijke momenten delen?? Geen sex 8)7
De vraag wat een vrouw dan als toegevoegde waarde heeft voor een man boven stappen met een vriend met alleen makkelijke momenten en de deur voor zichzelf open doet begreep ze niet.
Ze is nu beledigd.
Omdat ze het waard is _O-

Misschien was de dame beleefd en bedoelde ze dat ze geen behoefte had aan sex met jou (jij bent immers een stuk ouder dan de dame van 43 :D ); misschien wilde zij jou voor de gezelligheid/uitgaan/gesprekken en heeft ze voor de sex een leuke toyboy van 30, ik noem maar een zijstraat. :D

tita

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:43

:D dat zou zomaar kunnen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:51

tita schreef:
:D dat zou zomaar kunnen.

Als ik een afspraakje zou hebben en ik zou hem niet aantrekkelijk (genoeg) vinden, dan zou ik ook een smoesje verzinnen, om zijn ego te sparen. Een leugentje om bestwil. :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:54

In dit geval weet ik niet of het een date was of een ontmoeting.
Maar je bent mijn type niet, volstaat toch wel.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:04

tita schreef:
In dit geval weet ik niet of het een date was of een ontmoeting.
Maar je bent mijn type niet, volstaat toch wel.

Ja, maar sommige mannen kunnen dat misschien niet händelen?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:09

tita schreef:
Kun je spreken van een relatie als er geen intimiteit of seks is, tussen 2 mensen. ( heb ik het over liefdesrelatie )

Natúúrlijk wel!
Liefde, verliefd, sex zijn drie verschillende zaken welke verweven kunnen zijn, maar ook los van elkaar bestaan.
Dat is nu net de crux van de hele verwarring over liefde, sex en exclusiviteit. Exclusiviteit is wéér wat anders; een beperkende invulling.
Je kunt namelijk heel wel van verschillende personen houden, verliefd zijn op weer een ander, sex hebben met allemaal of geen of weer een ander/anderen. Hoeft elkaar helemaal niet te bijten.
Je kan ook verliefd zijn op één persoon, daarvan houden en daar sex mee hebben. Het is alleen onwaarschijnlijk dat dit in een roze wolk zo bllijft als beiden zich in de tijd ontwikkelen. Het is wanneer je kiest voor duurzaamheid verstandig om daar realistisch over te zijn.

Als je zielsveel van iemand houdt maar daarbij geen bevrediging voor de lichamelijke sexuele behoefte vindt is het bevredigen daarvan met een ander iets wat NIETS met de liefde voor de eerste te maken heeft.

Verliefdheid is weer wat anders; dat is vooral chemie.
De chemie is veel belangrijker dan we in onze sameleving wensen te erkennen. Vrouwen staan hier extra actief in, open voor tijdens de ovulatie. Flirten en overspel hebben dan een forse piek.
Heeft niets met liefde van doen. Is een lichamelijke behoefte.

Al met al is de mens van nature heel wat flexibeler en ruimhartiger dan het exclusieve gezinsmodel.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:16

Electra63 schreef:
Misschien was de dame beleefd en bedoelde ze dat ze geen behoefte had aan sex met jou (jij bent immers een stuk ouder dan de dame van 43 :D ); misschien wilde zij jou voor de gezelligheid/uitgaan/gesprekken en heeft ze voor de sex een leuke toyboy van 30, ik noem maar een zijstraat. :D

Best mogelijk :j en wat mij betreft dan helemaal +:)+ voor haar.
Verandert niets aan wat ik schreef :)*

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:29

Huertecilla schreef:
ERG netjes en neutraal verwoord _/-\o_

Ik had vorige week nog een illustrerende ervaring.
Leuk uitziende, ontwikkelde vrouw van 43 die erg graag een relatie met me wilde. Intelligente lol bij uitgaan, goede gesprekken, moeilijke momenten delen, blabla... Nee, sex had ze niet zo'n (beleefd voor 'geen') behoefte aan.
Ik huh?? :? Moeilijke momenten delen?? Geen sex 8)7
De vraag wat een vrouw dan als toegevoegde waarde heeft voor een man boven stappen met een vriend met alleen makkelijke momenten en de deur voor zichzelf open doet begreep ze niet.
Ze is nu beledigd.
Omdat ze het waard is _O-

De enige toegevoegde waarde van de vrouw is dus sex, begrijp ik ? Misschien wilde zij juist weten wat jouw intenties waren, behalve sex, wat je overal wel kan halen, als leuk uitziende, ontwikkelde vrouw :)*

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:43

Achhhhh HC thanks.

Als ik overspel pleeg kan ik er niks aan doen dat ligt aan mijn ovulatie :D
Gaat ff een deur voor me open, verklaart gelijk de hoeveelheid aanspraak afgelopen zaterdag in Rotterdam...onbewust zend ik signaal af

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:57

Electra63 schreef:
De enige toegevoegde waarde van de vrouw is dus sex, begrijp ik ?

Euh, helemaal in de kern, ja.

Voor aangenaam gezelschap kan je ook vrienden over de vloer hebben. Of een hond. Wat emotionele intelligentie betreft scoort een hond bepaald niet slecht.
Voor koken, boodschappen, huishouden kan je iemand inhuren. Hoef je niet delen in die taken en dan om de twee weken alles fout te doen.
Een kind? Kan je ook buiten de deur maken en alimentatie afdragen. Weet je als bonus zeker dat je voor jouw kind betaalt.

Mannen zijn verder minder veeleisend in hun partnerkeuze dan vrouwen en gegarandeerde toegang tot sex is een essentiele toegevoegde waarde.
Zo niet, kan je daar ook beter iemand voor inhuren.

Een huishoudster/kokkin en een vaste gezelschapsdame 2 keer in de week is goedkoper dan huwen, geeft wat je wil zonder gezeur en je bent verder vrij te leven zoals je wil, uit te gaan en sex te hebben zoals het uitkomt.

Was een paar jaar een ENORME rel over hier in Spanje. Een goed verdienende jongeman in Barcelona had een advertentie gezet voor zo'm werkneemster voor alle dag.
'en de liefde dan?' vroeg de verbolgen verslaggeeftser.
"Dat vraag ik me ook af bij de echtscheidingen EN meeste huwelijken van mijn vrienden" antwoordde de man.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:04

tita schreef:
Als ik overspel pleeg kan ik er niks aan doen dat ligt aan mijn ovulatie :D

Ho. DAT is wat anders. De mens heeft altijd nog de ratio. Je hebt naast de chemie ook nog je vrije wil.

Daarom is pms ook geen alibi voor wangedrag.
Als het dat wel zou zijn heeft namelijk elk ander door hormonen beinvloed gedrag hetzelfde alibi. Dan kunnen mannen er ook niets aan doen dat hun dingus achterna lopen.

Citaat:
Gaat ff een deur voor me open, verklaart gelijk de hoeveelheid aanspraak afgelopen zaterdag in Rotterdam...onbewust zend ik signaal af

Dat zou goed kunnen.
Is goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek over.
Zoek maar eens na. Is echt heel interessant leesvoer. Verder ook gewoon nuttig om te weten hoe dat werkt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:11

Huertecilla schreef:
Electra63 schreef:
De enige toegevoegde waarde van de vrouw is dus sex, begrijp ik ?

Euh, helemaal in de kern, ja.

Voor aangenaam gezelschap kan je ook vrienden over de vloer hebben. Of een hond. Wat emotionele intelligentie betreft scoort een hond bepaald niet slecht.
Voor koken, boodschappen, huishouden kan je iemand inhuren. Hoef je niet delen in die taken en dan om de twee weken alles fout te doen.
Een kind? Kan je ook buiten de deur maken en alimentatie afdragen. Weet je als bonus zeker dat je voor jouw kind betaalt.

Mannen zijn verder minder veeleisend in hun partnerkeuze dan vrouwen en gegarandeerde toegang tot sex is een essentiele toegevoegde waarde.
Zo niet, kan je daar ook beter iemand voor inhuren.

Een huishoudster/kokkin en een vaste gezelschapsdame 2 keer in de week is goedkoper dan huwen, geeft wat je wil zonder gezeur en je bent verder vrij te leven zoals je wil, uit te gaan en sex te hebben zoals het uitkomt.

Was een paar jaar een ENORME rel over hier in Spanje. Een goed verdienende jongeman in Barcelona had een advertentie gezet voor zo'm werkneemster voor alle dag.
'en de liefde dan?' vroeg de verbolgen verslaggeeftser.
"Dat vraag ik me ook af bij de echtscheidingen EN meeste huwelijken van mijn vrienden" antwoordde de man.

Wauw.. Het is maar net wat je belangrijk vind natuurlijk..

Maar goed, vrouw 1 wilde wel sex met jou maar jij niet met haar en daarom kapte zij het af, vrouw 2 wilde geen sex met je en daarom kap jij het af, dus ik vind je een beetje tegenstrijdig aangezien die eerste vrouw wel had kunnen blijven en deze niet?
Dan is het niet zo zwart wit als dat je zelf wil laten geloven.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:40

dees_daan schreef:
Wauw.. Het is maar net wat je belangrijk vind natuurlijk..

Inderdaad en het is verstandig om daar als vrouw je hoofd niet over in het zand te steken :D

Citaat:
Maar goed, vrouw 1 wilde wel sex met jou maar jij niet met haar en daarom kapte zij het af, vrouw 2 wilde geen sex met je en daarom kap jij het af, dus ik vind je een beetje tegenstrijdig aangezien die eerste vrouw wel had kunnen blijven en deze niet?
Dan is het niet zo zwart wit als dat je zelf wil laten geloven.

Met vrouw 1 hád ik al een liefdesrelatie en die is niet ineens weg; die geschiedenis blijft. Verder was de sex niet exclusief dus geen van beiden zat droog.
Bij vrouw 2. lag van begin af een gelijkwaardige minnaarsverhouding op tafel.

#2. stuurt me trouwens nét een poeslieve mail met virtuele megakussen. Is in Madrid voor werk en wil me graag zien als ze terug. is. Ovuleert denk ik ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:43

Gadverdamme HC we hoeven niet alles te weten ;)
Ik was al in de veronderstelling dat seks op jouw leeftijd afgedane zaal was......maar blijkbaar niet :P

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:48

tita schreef:
Ik was al in de veronderstelling dat seks op jouw leeftijd afgedane zaal was......maar blijkbaar niet :P

Kwestie van de nog niet verzuurde vrouwen vinden.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:54

tita schreef:
Gadverdamme HC we hoeven niet alles te weten ;)

Dat kan natuurlijk best zo zijn (geen sex meer ;) ). Praatjes vullen geen gaatjes :D , heet in de mond, koud in de kont :D en zo zijn er nog wel wat van die gezegdes. :D Alles wat HC of ieder andere bokker vertelt hoeft natuurlijk niet de absolute waarheid te zijn. Hij kan het mooier maken, beetje aandikken of misschien wel helemaal uit zijn duim zuigen.
Het gebeurt overal op internet en in de echte wereld, dus ook op Bokt. ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 09:45

Electra63 schreef:
Het gebeurt overal op internet en in de echte wereld, dus ook op Bokt. ;)

Dat weet ik wel zeker.
In de werkelijke wereld gaat ook bijna tweederde van de vrouwen vreemd en heeft een hoog % wel eens geld verdiend met sex doch op Bokt zit daar 0 procent van :D

Het illustreert perfect de hypocrisie als hoogste goed en daarmee het trieste bestaansrecht van de overspel-sites; het stiekeme gedoe.
Verder ilustreert de valsigheid hier ook de onbespreekbaarheid.
Monogame frustratie, hypocrisie en onbespreekbaarheid = waarom er een markt is voor de overspel-sites.

Hoe groot die markt is wordt bewezen door hoofdstroom advertenties.
Ontkennen is struisvogel-politiek dames.
Als jullie beweren dat het voor jullie niet van toepassing is zie ík dat als voorbeeld van wat Elektra terecht opmerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 09:55

Nou Huertecilla, dan lees je toch echt niet goed. Ik weet van sommige hier op bokt dat ze geld verdienen doormiddel van seks.

En ik ben intiem mailoperator, dus geen seks. Maar weet zeker dat ik mannen orgasmes bezorg :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:02

Het is allemaal heel eenvoudig.
Mannan zijn ondernemender en minder risicomijdend.
Het heeft verschillende gevolgen:

http://www.tz-uk.com/pics/livelonger.jpg

Je hoeft niet eeuwig te leven; je moet gewoon léven;
geniet en niet met mate :)*
Zoek een minnaar +:)+

Ha love_western; dan verdien jij geld aan seks :j
Aan het enigzins trieste surrogaat voor echte sex. Het illustreert de frustratie.
´Itiem mailoperator´.... _O- De hipocrisie ten top.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:28

Wat een aanname zeg als 2/3 van de vrouwen vreemd gaat....hoeveel van de mannen gaan dan vreemd omdat de vrouwenpopulatie momenteel groter is

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:39

tita schreef:
Wat een aanname zeg als 2/3 van de vrouwen vreemd gaat....hoeveel van de mannen gaan dan vreemd omdat de vrouwenpopulatie momenteel groter is

Het % mannen en vrouwen wat vreemd gaat is ongeveer gelijk. Of dat net meer dan de helft is of tweederde is, is niet interessant.
Oh en het is geen aanname; dat weet je best, maar als jij dat prettiger vindt om te denken of doen of je dat denkt, moet je dat doen. Het is jouw leven.

De populatie vrouwen is al sinds het begin der mensheid groter dan die van mannen.
De % vreemdgaan zijn niet aan elkaar gerelateerd want de frequentie en aantallen partners van de individuen verschillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:46

HC je hebt het wel over frustratie maar als ik je posts zo leest ben jij de enige die je druk maakt om de zogenaamde hypocriete mensen die monogaam leven, je omschrijft het als hypocriet en christelijk en neemt aan dat een groot deel gefrustreerd is maar als ik het zo lees zie ik alleen in jou posts frustratie terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:53

Huertecilla schreef:
Het is allemaal heel eenvoudig.
Mannan zijn ondernemender en minder risicomijdend.
Het heeft verschillende gevolgen:

http://www.tz-uk.com/pics/livelonger.jpg

Je hoeft niet eeuwig te leven; je moet gewoon léven;
geniet en niet met mate :)*
Zoek een minnaar +:)+

Ha love_western; dan verdien jij geld aan seks :j
Aan het enigzins trieste surrogaat voor echte sex. Het illustreert de frustratie.
´Itiem mailoperator´.... _O- De hipocrisie ten top.

Verdien er idd aan, maar doe het gelukkig niet met die mannen. Alleen grappig dat ze allemaal zo gefrustreerd zijn dat ze de kleine lettertjes niet lezen, want er staat gewoon dat het fictieve profielen zijn. En de recensies op google zeggen ook genoeg.

Maar het maakt mij weinig uit. Verdien wel 500 euro per week. En het is lachwekkend werk om te doen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:08

love_western schreef:
En het is lachwekkend werk om te doen.

Je realiseerd je wel dat het bv. jouw Bokt collegas zijn die deze trieste situatie veroorzaken?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:12

In dit geval Love_Western waar kan ik solliciteren ik hoef alleen maar beetje te mailen :D