Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karlli schreef:fijn
gaat het weer een beetje beter,
wil je alsnog sterkte wensen
Citaat:Justitie in Rotterdam heeft tachtig uur werkstraf geëist tegen een 19-jarige man uit Maassluis. Hij was op 11 februari 2013 als automobilist zijn betrokken bij een aanrijding met een fietser op de Zuidbuurt in Vlaardingen. De fietser, een 83-jarige man uit Maassluis, overleed later aan zijn verwondingen.
Uit onderzoek is gebleken dat de verdachte 51 kilometer reed, waar de maximum snelheid 30 kilometer was. Door de hogere snelheid kon de man niet op tijd remmen en het slachtoffer ontwijken.
Naast de werkstraf eiste justitie ook vijftien maanden, waarvan vijf maanden voorwaardelijk, ontzegging van de rijbevoegdheid. De uitspraken is op 26 mei.
maikeltje schreef:Bedenk maar dat die jongen nooit zal vergeten dat door zijn toedoen iemand is komen te overlijden. Dat zal hij de rest van zijn leven mee moeten dragen. Hopelijk put je daar troost uit..
Heeft hij eigenlijk ooit contact gezocht met jullie?
HorseyDude schreef:maikeltje schreef:Bedenk maar dat die jongen nooit zal vergeten dat door zijn toedoen iemand is komen te overlijden. Dat zal hij de rest van zijn leven mee moeten dragen. Hopelijk put je daar troost uit..
Jazeker... trap tussen zijn ballen, da´s pas contact!Als ik ´m tegenkom is de omgeving niet veilig voor ´m!
HorseyDude schreef:maikeltje schreef:Bedenk maar dat die jongen nooit zal vergeten dat door zijn toedoen iemand is komen te overlijden. Dat zal hij de rest van zijn leven mee moeten dragen. Hopelijk put je daar troost uit..
Jazeker... trap tussen zijn ballen, da´s pas contact!Als ik ´m tegenkom is de omgeving niet veilig voor ´m!
LukieBradley schreef:En toch is dat makkelijker gezegd dan gedaan, ik denk dat je anders zou praten als het je zou overkomen zijn.