Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:12

Wat mij aan het lachen maakte..
Mijn vader werd gebeld op zijn mobiel. Op dat moment stond hij te douchen. Ik neem dus de telefoon op enn noem mijn naam en achternaam. Begint dievrouw vanalles te zeggen, was van de praxis. Zegt ze ineens; ik weet dat u lman.... blablabla. Dus ik zeg: ik zal mijn VADER wel even geven. Oh sorry sorry zegt ze.
Ik kkwam niet meer bij!!

( sorry voor de typfouten, tablet wil nirt bewerken)

Annenas

Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:24

Ik en mn kleine zusje gingen via de fax onze huistelefoon opbellen een aantal keer achter elkaar en mijn andere zusje trapte er steeds in.
Heel kinderachtig maar ik lachte me kapot.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:50

McThirsk schreef:
Mijzelf.....ik moest eerst glimlachen, daarna heb ik heerlijk gelachen...

Ik keek in de spiegel bij de Tandarts, al mijn kiezen en tanden zijn net getrokken, de verdoving
is nog niet uitgewerkt...maar men wat een :D

Al je tanden en kiezen zijn getrokken en daar moet je om lachen? _O-
Nu moet ik er ook om lachen dat zou inderdaad een gek gezicht zijn

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:54

blensink schreef:
McThirsk schreef:
Mijzelf.....ik moest eerst glimlachen, daarna heb ik heerlijk gelachen...

Ik keek in de spiegel bij de Tandarts, al mijn kiezen en tanden zijn net getrokken, de verdoving
is nog niet uitgewerkt...maar men wat een :D

Al je tanden en kiezen zijn getrokken en daar moet je om lachen? _O-
Nu moet ik er ook om lachen dat zou inderdaad een gek gezicht zijn

ja daar moest ik om lachen...jaren pijn en ontstekingen...angst was enorm groot, en dan neem je de beslissing om alles eruit te halen...kunstgebit erin en ik straalde ....en lachte zonder schaamte...

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:20

Poeh doet een tandarts dat dan?
Ik had dat nl ook toien ik jong was en zei tegen mijn tandarts haal alles er maar uit.
Maar dat kon niet.
Kan me voorstellen dat je blij bent en veel geluk met je nieuwe tanden.
Sorry een beetje off-topic :o

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 21:42

blensink schreef:
Poeh doet een tandarts dat dan?
Ik had dat nl ook toien ik jong was en zei tegen mijn tandarts haal alles er maar uit.
Maar dat kon niet.
Kan me voorstellen dat je blij bent en veel geluk met je nieuwe tanden.
Sorry een beetje off-topic :o

haha maar ik ben ook niet jong hoor, ben heel wat ouder dan jij bent........
en idd vroeger deed mijn tandarts dit ook niet....... :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:17

Oh oke hebben we toch nog gelachen vandaag :')

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:19

Dit kleine frummeltje maakte mij vandaag váak aan het lachen :') _O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 13-03-13 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:20

JoyCiej007 schreef:
Zij maakte mij vandaag váak aan het lachen :') _O-

[ Afbeelding ]

Och, wat een schatje <3 !

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:22

En iedere keer als je haar wil betrappen met je camera, dan heeft ze je in de gaten helaas.............
Zoals 't een echte Franse Bull betaamt, is 't een echt clowntje, en vreet ze heel wat rottigheid uit, hahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:41

Een slaperige machinist vanmorgen in een hele vroege trein:
"Station Grrrroningen, eindpunt van deze trein. Vergeet bij het verlaten van deze trein uw persoonlijkheid niet... Oh en uw persoonlijke eigendommen ook niet" :')

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:42

loveshadow schreef:
Een slaperige machinist vanmorgen in een hele vroege trein:
"Station Grrrroningen, eindpunt van deze trein. Vergeet bij het verlaten van deze trein uw persoonlijkheid niet... Oh en uw persoonlijke eigendommen ook niet" :')

Da's mooi he :'). Iedereen kijkt elkaar dan ook vaak aan van eh... Ik had dat ook een keer. Waren ze vergeten dat omroep ding uit te zetten. Iedereen kon het gesprek horen van de machinist en iemand die er bij zat :') .

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:55

Een jongen van een gamekanaal die 11000 abbonees had bereikt en daarom een Big Tasty en Monster Energy in z'n blender gooide en het op ging drinken. _O-

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:09

Ik kreeg de slappe lach in Latijn, ik weet niet meer helemaal voor wat, maar ik moest juist lezen (ik was de "verteller" :+ ) en dat ging dan natuurlijk niet, en als iemand zich dan omdraait om te vragen wat er is, ga ik nog harder lachen :') ik zat echt te huilen van het lachen en iedereen keek een beetje raar naar mij :+ toen heeft iemand anders maar gelezen :') echt, ik heb me ziek gelachen, zo leuk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:09

Afbeelding

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:32

Ooh Marlinde wat slecht weer hahaha! :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:33

*is de rozenkrans aan het bidden*
god vergeeft me vast! O:)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:38

:')

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:49

Mijn vriendinnen en ik liepen van ons kluisje naar beneden om naar huis te gaan. Ik weet niet waarom maar mijn vriendin gooit altijd dr sleutels van de laatste trap af, maar er zit zo'n sleutelhanger aan met een stuiterbal. Dus dat ding vliegt altijd alle kanten op, dit keer ook :') beneden aan de trap staat zo'n prullenbak met een klein gat er in. Haar sleutels stuiterde via de trap tegen de muur zo de prullenbak in! Wij stonden nog boven te kijken waar hij terecht zou komen. Hoorde ik ineens: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE die reactie van mijn vriendin hahahaha (docent: wat is er? vriendin: oh eh niks hoor!!) ik deed het bijna in mijn broek, toen kwamen er ook nog bruggers langs die echt heel erg raar keken. Toen moest ik nog harder lachen.
Ik moest toen op de uitkijk staan zodat niemand zag dat ze met dr handen in de prullenbak zat te graaien. Nog erger: ze kon ze niet vinden! de hele zak er uit gehaald, gelukkig was die doorzichtig en kon ze hem zien zitten hahahahahahaha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:51

Hannapony schreef:
Mijn vriendinnen en ik liepen van ons kluisje naar beneden om naar huis te gaan. Ik weet niet waarom maar mijn vriendin gooit altijd dr sleutels van de laatste trap af, maar er zit zo'n sleutelhanger aan met een stuiterbal. Dus dat ding vliegt altijd alle kanten op, dit keer ook :') beneden aan de trap staat zo'n prullenbak met een klein gat er in. Haar sleutels stuiterde via de trap tegen de muur zo de prullenbak in! Wij stonden nog boven te kijken waar hij terecht zou komen. Hoorde ik ineens: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE die reactie van mijn vriendin hahahaha (docent: wat is er? vriendin: oh eh niks hoor!!) ik deed het bijna in mijn broek, toen kwamen er ook nog bruggers langs die echt heel erg raar keken. Toen moest ik nog harder lachen.
Ik moest toen op de uitkijk staan zodat niemand zag dat ze met dr handen in de prullenbak zat te graaien. Nog erger: ze kon ze niet vinden! de hele zak er uit gehaald, gelukkig was die doorzichtig en kon ze hem zien zitten hahahahahahaha

oh dat is ook heel erg _O-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:59

Ik voel haar pijn :')
Ik heb nogal een tick dat ik mijn mobiel overal heen gooi, van de trap af tegen kluisjes aan etc. (en ja hij overleefd het allemaal!)
Totdat ik heb een keer op de grond liet vallen, er tegenaan schopte en hij zo onder de deur van een lokaal doorgleed. In die klas zaten allemaal jongen die de militair opleiding doen en die zagen zo mijn mobiel naar binnen schuiven :wave:
Knalrood op de deur geklopt en gezegd dat ik mijn mobiel kwam halen, man wat schaamde ik me :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 21:03

Een vriend van mij had mijn sleutelbos geleend, en ik was al vrij maar hij had nog les.
Dus ik met jas en al mijn sleutels terug vragen... Ik klop aan.
"hallo, als het goed is zit Laurens hier in de klas en hij heeft mijn sleutels nog."
zegt zo'n meisje die altijd zegt wat ze denkt:
"oeeeh jullie vriendschap gaat wel dieper dan een gewone vriendschap, samen doen met je kluisjes, elkaar sleutels gebruiken" en zo ging ze nog even door.. o gosh er zijn al zoveel leraren / leerlingen die dat gewoon suggereren of gewoon brutaal weg vragen of wij wat hebben.

NEE, gewoon NIET! _O-
En ze vragen het altijd aan mij, alsof Laurens bijt :')

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:05

Mijn vriend die thuiskwam met twee rozen voor me en zei dat hij zoveel van me houd <3

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:06

Mijn paard haha ik was haar aan het voeren en ze keek me echt zo aan met van die oortjes die opzij hangen en zon prethoofd ik moest echt heel hard lachen en hoe harder ik ging lachen hoe dommer ze ging kijken
(Raar beest XD )

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:17

Haha dan moet ik ff heel goed gaan kiezen! Ik heb er zoveel!!! Maar de ergste vandaag was denk ik toen ik met mijn vriendin(die ook heeeeeel erg fan is van Anouk) muziek zat te luisteren(uiteraard van Anouk) . Toen ging er iets verkeerd met Media Player en toen ging ie ineens heeel erg snel afspelen en wij lagen TOTAAL dubbel, wat je dan hoort is niet normaal, vooral bij Three Days in a Row :P Het klinkt miss niet zo grappig maar t was zoooooooo geniaal en we kwamen echt niet meer bij _O-