Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
McThirsk schreef:Mijzelf.....ik moest eerst glimlachen, daarna heb ik heerlijk gelachen...
Ik keek in de spiegel bij de Tandarts, al mijn kiezen en tanden zijn net getrokken, de verdoving
is nog niet uitgewerkt...maar men wat een
blensink schreef:McThirsk schreef:Mijzelf.....ik moest eerst glimlachen, daarna heb ik heerlijk gelachen...
Ik keek in de spiegel bij de Tandarts, al mijn kiezen en tanden zijn net getrokken, de verdoving
is nog niet uitgewerkt...maar men wat een
Al je tanden en kiezen zijn getrokken en daar moet je om lachen?
Nu moet ik er ook om lachen dat zou inderdaad een gek gezicht zijn
blensink schreef:Poeh doet een tandarts dat dan?
Ik had dat nl ook toien ik jong was en zei tegen mijn tandarts haal alles er maar uit.
Maar dat kon niet.
Kan me voorstellen dat je blij bent en veel geluk met je nieuwe tanden.
Sorry een beetje off-topic
loveshadow schreef:Een slaperige machinist vanmorgen in een hele vroege trein:
"Station Grrrroningen, eindpunt van deze trein. Vergeet bij het verlaten van deze trein uw persoonlijkheid niet... Oh en uw persoonlijke eigendommen ook niet"
Hannapony schreef:Mijn vriendinnen en ik liepen van ons kluisje naar beneden om naar huis te gaan. Ik weet niet waarom maar mijn vriendin gooit altijd dr sleutels van de laatste trap af, maar er zit zo'n sleutelhanger aan met een stuiterbal. Dus dat ding vliegt altijd alle kanten op, dit keer ookbeneden aan de trap staat zo'n prullenbak met een klein gat er in. Haar sleutels stuiterde via de trap tegen de muur zo de prullenbak in! Wij stonden nog boven te kijken waar hij terecht zou komen. Hoorde ik ineens: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE die reactie van mijn vriendin hahahaha (docent: wat is er? vriendin: oh eh niks hoor!!) ik deed het bijna in mijn broek, toen kwamen er ook nog bruggers langs die echt heel erg raar keken. Toen moest ik nog harder lachen.
Ik moest toen op de uitkijk staan zodat niemand zag dat ze met dr handen in de prullenbak zat te graaien. Nog erger: ze kon ze niet vinden! de hele zak er uit gehaald, gelukkig was die doorzichtig en kon ze hem zien zitten hahahahahahaha