MyLittleLove schreef:Over die bh-praat, ik maak me echt zorgen, ik heb nog bijna niks
Ik met mijn 70a ook niks xd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
dat deel haat ik gewoon echt van mijn lichaam
ik gok zo op 70E want de laatste keer dat ik het aandurfde om bh's te passen waren alle 70D's veel te klein. En er enige wat de mevrouw in de hunkemoller zei was 'dan moet je 70E maar die hebben we niet *loopt weg' toen was ik er best klaar mee
moet toch maar eens naar een speciaalzaak maar 90 euro voor een bh, daar kan je zoveel andere dingen van kopen -_-_Micha_ schreef:Ik weet niet eens welke maat ik hebik gok zo op 70E want de laatste keer dat ik het aandurfde om bh's te passen waren alle 70D's veel te klein. En er enige wat de mevrouw in de hunkemoller zei was 'dan moet je 70E maar die hebben we niet *loopt weg' toen was ik er best klaar mee
moet toch maar eens naar een speciaalzaak maar 90 euro voor een bh, daar kan je zoveel andere dingen van kopen -_-
Maar een tip; hou de site van de Bijenkorf in de gaten. Die hebben alle dure merken met 'apartere' maten, en als je een keer geluk hebt in de sale kan er zo maar iets bij zitten. Ze zijn soms 70% afgeprijsd, dus dan heb je een prachtige bh voor niet al teveel. Heb bijvoorbeeld een Simone Perele voor 30 euro (was 100) en een DKNY voor 25 (was 60). Dat is dan echt super kwaliteit die mooi zit, en je betaalt niet meer dan bij de Hunkemoller. Bovendien gaan ze veel langer mee

Ik heb grijs/violet, rood, kobaltblauw