Echt zo mooi , tja en die rozen dat zijn idd de enige echte SG rozen Pluis erbij, de mooie hartenkaart met de namen en SG op Pluis liefde strooiend, gewoon perfect
Bloemstuk is prachtig. Symboliek met hart, SG rozen, de kaart met Pluis, een repainted Pluis in het midden. Heel mooi
Jola
Geplaatst: 26-11-12 20:07
Het bloemstuk is een waardig eerbetoon voor SG geworden, helemaal prachtig! En door de mooie kaarten kunnen ook diegenen die er morgen niet bij kunnen zijn, SG het laatste stukje begeleiden.
Dankjulliewel allemaal voor de machtige inzet!
Wanderers
Geplaatst: 26-11-12 20:17
Mooi gemaakt en gedaan, vooral ook het gevoel erachter ....
Alvast sterkte voor iedereen die morgen naar de uitvaart gaat, vooral natuurlijk voor de familie en dierbaren van SG .. Wordt weer een hele zware maar niet vermijden dag, pas daarna begint het echte verwerken .. ook daarmee enorm veel sterkte ..
Debbie
Geplaatst: 26-11-12 20:21
Wauw Q... hij is prachtig! Denk dat SG hem echt helemaal geweldig vindt..
Wauw.. Vooral met de toelichting erbij.. Wat een bijzonder en mooi bloemstuk. En dat paard.. Wat een werk hebben jullie verzet. Ben echt heel blij dat ik hieraan heb bij mogen/kunnen dragen.
jeetje.,......ik zie nu ineens al jullie onderschriften......... ....hoe mooi dit......
al die roosjes in haar bericht ook........heel ontroerend......
Ik ben erg blij dat jullie ok zijn met het bloemstuk. Eigenlijk best een enorme opluchting want ook dat was best een beetje spannend. Yvonne.......respect voor die kaart Joyce....respect voor pluis Tessa...respect voor je tekening Tjady....diep respect voor jouw idioot vele werk hier aan