Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:08

HTM schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik moet ineens denken aan een advertentie die ik jaren en jaren geleden op marktplaats zag.

Gevraagd:
-Borstels
-Zadel
-Hoofdstel
-Tuig
-Wagentje
-Dekjes
-Beenbeschermers
-Hindernissen
-Halsters
-Alles voor paarden!

Graag gratis of voor 1 of 2 euro! In de buurt van Schubbekutteveen want ik moet fietsen! Als het niet in de buurt is zijn de verzendkosten voor jou! Alleen reageren met foto!

Tot op de dag van vandaag vraag ik me af of ze veel reacties heeft gehad :D

Zo kwam ik er 1 op de boktmarkt tegen, die zocht een sulky met tuig maar mocht niet meer dan 50 euro bij elkaar kosten :(:)

Hahah ik heb precies zo iemand laatst gehad op marktplaats, die wou ook een sulky met tuig en mocht ook niet meer dan 50 euro kosten :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 16:11

Lieszje schreef:
Ik kijk heel vaak op marktplaats voor vissen enz.
Zie ook altijd heel erg veel advertenties met gratis vissen gevraagd..
Snap niet dat mensen zo'n advertentie neerzetten, op marktplaats staan genoeg vissen gratis of voor een klein prijsje.
Reageer dan gewoon daar op, maar volgens mij mag het tegenwoordig helemaal niets meer kosten..

Dat brengen ze altijd alsof ze je een plezier doen. "Wilt u uw aquarium niet meer? Genoeg van het onderhoud en de kosten? Wij komen alles gratis ophalen!".

Slim verzonnen, dat wel.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:12

Heb nu een gratis af te halen advertentie geplaats op mp en ben benieuwd of mensen erop in gaan.

Heb die dvd maker gekocht,het heeft wat voeten in aarde gehad maar nadat ik een mail had gestuurd met de tekst erin;
Wat zit er nou precies allemaal bij?

Kreeg ik eindelijk maar toch het antwoord waar ik op heb gewacht dus die man zal wel denken ''wat'n doos!'' maar nu weet ik zeker wat er bij zit.
Gister geld overgemaakt en vandaag kreeg ik al een mailtje met de tt code!.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:21

Vjestagirl schreef:
Dat brengen ze altijd alsof ze je een plezier doen. "Wilt u uw aquarium niet meer? Genoeg van het onderhoud en de kosten? Wij komen alles gratis ophalen!".

Slim verzonnen, dat wel.

Ja klopt :p
Ook zie je vaak mensen die een aquarium voor hun zoontje of dochtertje zoeken maar wat niets mag kosten..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:24

Vientje schreef:
Je vraagt je echt af wat voor mensen achter zulke advertenties zitten zeg :D

Die hier op bokt was een meisje van 12 of 13 volgens mij, dus vind het dan wel schattig.
Maar wel sneu, want voor dat geld ga je dat nooit vinden.

Serendip90

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:55

en alle ads voor goede doelen... Vreselijk :S "ja, we brengen het allemaal naar een goed doel, we zoeken nog... zadels, hoofdstellen, maar ze moeten wel in goede staat zijn.." :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:03

Serendip90 schreef:
en alle ads voor goede doelen... Vreselijk :S "ja, we brengen het allemaal naar een goed doel, we zoeken nog... zadels, hoofdstellen, maar ze moeten wel in goede staat zijn.." :')

Ja en het liefst gratis, en als het even kan in de buurt ivm de verzendkosten....

Maar hoevaak we wel niet van deze mail krijgen via de webwinkel. Of we willen sponseren voor wedstrijden. Soms kleine dingetjes, soms toch wel grote dure dingen.
De brutaalste was toch wel met de wedstrijkast van € 999,- (maar ook de verzendkosten waren voor mij....)

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:07

"Lieve webwinkel, Help Serendip90 warm de winter door, graag ontvangt ze winterdekens, maat 175, andere maten mogen ook hoor, maar dan moet u niet zeuren als u ze op mp daarna tegenkomt" Goed doel :p (Heel vaak zijn die goede doelen gewoon "doorverkopen met winst en daar lekker zelf gebruik van maken" voor mijn gevoel)

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:13

oh dat gebeurt zeker hoor,via een kennis hoorde ik pas ook dat iemand een hele serie nieuwe artikelen voor een bodemprijs wegdeed omdat het bedoeld was voor kinderen van de voedselbank.Ach een goed doel steunen is altijd mooi toch?
Vervolgens ziet ze alles op MP staan voor meer. -O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:14

Echt... verschrikkelijk! Ik heb mijn AH dierenboek op mp staan. Krijg er heel wat reacties op, maar van de 5 maar 1 die ook zegt: Beste .., graag. Leestekens gebruikt en afsluit met iets als groet.

Is toch gewoon beleefdheid, zoveel moeite kost het niet die twee zinnetjes extra te typen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:22

Ik heb een kleine kattenkrabpaal te koop staan op marktplaats. Gewoon een klein ding met belletjes. Krijg ik zojuist een bod van 1 euro _O- Ik hoef er niet veel voor, maar voor 1 euro wil ik hem nog niet eens uit elkaar halen :+

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:24

Traber schreef:
oh dat gebeurt zeker hoor,via een kennis hoorde ik pas ook dat iemand een hele serie nieuwe artikelen voor een bodemprijs wegdeed omdat het bedoeld was voor kinderen van de voedselbank.Ach een goed doel steunen is altijd mooi toch?
Vervolgens ziet ze alles op MP staan voor meer. -O-

De meest zielige verhaaltjes en daarna je eigen spullen duur verkocht zien worden :') Altijd sneu... (Toch trap ik er elke keer weer in als een lief kindje mailt... (of iemand die doet alsof ie dat is :'))

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:30

Dat soort minkukels verpest het wel voor de mensen die echt goede bedoelingen hebben .. dat vind ik altijd zo sneu -O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:30

Ik had overigens ook nog zoiets vaags met dierenplaatjes die iemand aanbood. Ik wilde een aantal hebben, dus ik bood 50 cent voor de postzegel en 50 voor de moeite. Krijg ik als reactie: 8 x 7 cent = 56 cent + 50 cent voor de postzegel + 15 cent voor de enveloppe is dus totaal 1,21 euro
Met gegevens waar ik het heen kon overmaken. Ja dahaaaaag. Die kaartjes zijn verdorie gratis en een envelop voor 15 cent, grappenmaker!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:32

Tja, dan ben ik ook heel benieuwd waar diegene, die 7 cent vandaan tovert.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:36

Die wil hij/zij hebben per kaartje!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:39

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:41

Ik heb gisteren mijn rijbroek verkocht aan een man? :=

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:43

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:25

Weer een nieuwe advertentie op marktplaats gezet met mijn Ice Watch horloges. Ben benieuwd :)

Overigens reageer ik vaak op een bod met mijn vraagprijs of dat ik het bod accepteer.. Maar ik krijg nooit antwoord terug :=

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:26

Hier helaas ook vaak mensen die een bod doen, ik het bod accepteer en een mailtje stuur en dan niks meer terug hoor. Tijdje geleden ook gemailt met een meisje voor mijn blauwe wedstrijdjasje, ze wilde graag alle precieze maten hebben, dus nou goed alles helemaal opgemeten en de maten doorgestuurd om vervolgens niks meer te horen. Met een bericht van dat ze het toch niet zou hoeven was ik al blij geweest, maar niks..

Nu al mijn schoolboeken van Pedagogiek op MP gezet en hopen dat mensen daar interesse in hebben.

Alleen een vraagje trouwens, ik wilde ook nog een paar paardenspullen op mp zetten, maar ik krijg het niet voor elkaar om er een foto bij te plaatsen. Hij zegt dan dat er een fout is opgetreden. Hebben jullie daar ook last van of niet?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:26

Heb die melding al een paar keer gehad. Maar als ik het dan opnieuw probeer, lukt het wel!

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:29

Hmm, heb het al een paar keer geprobeerd en ook al de site een keer afgesloten en opnieuw geopend, maar hij doet het nog steeds niet -O- .

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:36

En als je probeerd het formaat van je foto te veranderen voordat je het plaatst

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 19:37

met welke brouwser werk je?