mooney1 schreef:SaSalover schreef:Plastic papa?
![]()
De oma van een vriend van mij stond ooit voor de S*xsh*p en toen zag ze zo'n "Plastic papa" in het raam en toen zij ze Goh dat is handig! Zo'n kleine fietspomp! dat was de trillende variant!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xChou schreef:Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik.Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.
prugelpiet schreef:xChou schreef:Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik.Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.
Hahaha sorry, ik ga helemaal stukmoet hier mn uiterste best doen om niet het hele huis wakker te lachen
Kyarahh schreef:Ik bedenk me nog iets
Ik was denk ik +/- 10 jaar en mijn pony hoestte al een tijdje. Dus ik zeuren bij mijn ouders dat er een dierenarts moest komen (ouders hadden geen verstand van paarden), maar ze weigerden te bellen want ze vonden het niet nodig. Toen heb ik, klein als ik was, zelf de dierenarts maar gebeld. En hij kwam nog ook haha, uiteindelijk bleek het wel nodig te zijn
Sokje_6 schreef:Om erbij te horen hebben ik en mijn zus ooit eens 's avonds willekeurige nummers gebeld en dan opgehangen als ze opnamen..
Urielle schreef:Sokje_6 schreef:Om erbij te horen hebben ik en mijn zus ooit eens 's avonds willekeurige nummers gebeld en dan opgehangen als ze opnamen..
Nav jouw verhaal schiet me te binnen dat ik ooit besloten had dat ik paardrijles wilde gaan geven. Maar ja, geen eigen pony en nog veel te jong en onervaren om klanten te krijgen die wel eigen pony's hadden. Dus had ik besloten dat ik dan wel een ponyclub in de buurt kon oprichten waar kindjes uit de buurt dan hun eerste lessen konden krijgen. Heb ik alle maneges in de buurt opgebeld om te vragen of hun pony's te huur waren voor mijn ponyclub. Schaaaaaaaam!!!!
Urielle schreef:Sokje_6 schreef:Om erbij te horen hebben ik en mijn zus ooit eens 's avonds willekeurige nummers gebeld en dan opgehangen als ze opnamen..
Nav jouw verhaal schiet me te binnen dat ik ooit besloten had dat ik paardrijles wilde gaan geven. Maar ja, geen eigen pony en nog veel te jong en onervaren om klanten te krijgen die wel eigen pony's hadden. Dus had ik besloten dat ik dan wel een ponyclub in de buurt kon oprichten waar kindjes uit de buurt dan hun eerste lessen konden krijgen. Heb ik alle maneges in de buurt opgebeld om te vragen of hun pony's te huur waren voor mijn ponyclub. Schaaaaaaaam!!!!
Urielle schreef:Beetje triest juist dat zo'n jonge gast bejaarden bedreigd om een uitspraak van een klein kindje. Dan is het jammer dat je geen boom van een vent bij hebt om die kerel eens een paar toontjes lager te laten zingen.
Izmir_Condor schreef:Dreamy schreef:Er bleef eens een vriendinnetje bij mij logeren (wij waren 10) en we gingen bij mijn buurmeisje (zij was 7) thuis verstoppertje spelen. Ik besloot in het kamertje te gaan waar dat gekke blauwe licht vandaan kwam, dus ik deed daar de deur open.. allemaal plantjes aan een droogrek! Ik de meiden erbij gehaald en buurmeisje gelijk "Oh, hier mogen we helemaal niet komen!". Dus deur weer dicht en verder spelen
Alleen had mijn vriendinnetje het wel tegen haar ouders verteld, die gelijk naar mijn vader belde. Die ging vervolgens bij de buurman peilen, en ja hoor: wietplantagetje![]()
Was dit in Spaubeek?
Ooooohhh, kun je je trouwens nog herinneren dat de moeder van die Shirley toen een kat had en dat die kleintjes had gekregen? Maar ze waren dr kwijt dus wij helemaal zoeken, en toen had ik ze gevonden!