Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:32

mooney1 schreef:
SaSalover schreef:
Plastic papa? :?

_O- _O-

De oma van een vriend van mij stond ooit voor de S*xsh*p en toen zag ze zo'n "Plastic papa" in het raam en toen zij ze Goh dat is handig! Zo'n kleine fietspomp! dat was de trillende variant! :')

eclair98

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:40

Zo heb ik eens een doos gevonden met dat soort spullen :')

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:31

hahaa ik durf echt zo'n shop niet in, maar ik durf ook zelf geen cond@@ms te halen

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:27

Sorry, ik snapte het even niet oke :')

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 02:21

Musiess schreef:
hahaa ik durf echt zo'n shop niet in, maar ik durf ook zelf geen cond@@ms te halen

durf je ook het woord condooms niet te typen? Durf het trouwens ook niet hoor gebruik ze ook niet haha

xChou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 02:25

Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik. :o Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 03:22

xChou schreef:
Toen ik een jaar of 3/4 was ging ik met mijn opa en oma fietsen. Een jongen op een brommer passeerde ons wat ik toch wel erg interessant vond en ik riep iets in de trant van 'broembroem'. Vervolgens fietsen wij gewoon door en kwam de jongen in een noodvaart achter ons aan en begon mijn opa uit te schelen, gelukkig bleven mijn opa en oma kalm en legde uit dat ik brommers zo leuk vond, hij zei tegen m'n opa 'als je dit nog een keer flikt sla ik je de gevangenis in'. Wat een kromme zin trouwens. Ik zat huilend bij mijn oma achterop en had zelf in mijn broek geplast van de schrik. :o Dat heeft toch zo'n impact op mij gehad dat ik het nu nog precies weet.

Hahaha sorry, ik ga helemaal stuk _/-\o_ moet hier mn uiterste best doen om niet het hele huis wakker te lachen

xChou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 03:52

prugelpiet schreef:
xChou schreef:

Hahaha sorry, ik ga helemaal stuk _/-\o_ moet hier mn uiterste best doen om niet het hele huis wakker te lachen

Zo grappig vind ik het eigenlijk niet. :o

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 09:29

Beetje triest juist dat zo'n jonge gast bejaarden bedreigd om een uitspraak van een klein kindje. Dan is het jammer dat je geen boom van een vent bij hebt om die kerel eens een paar toontjes lager te laten zingen.

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:54

Ik denk dat die kerel ook niet tegen een boom van een vent gaat beginnen

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:27

Ik bedenk me nog iets :+

Ik was denk ik +/- 10 jaar en mijn pony hoestte al een tijdje. Dus ik zeuren bij mijn ouders dat er een dierenarts moest komen (ouders hadden geen verstand van paarden), maar ze weigerden te bellen want ze vonden het niet nodig. Toen heb ik, klein als ik was, zelf de dierenarts maar gebeld. En hij kwam nog ook haha, uiteindelijk bleek het wel nodig te zijn :P

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 12:51

Om erbij te horen hebben ik en mijn zus ooit eens 's avonds willekeurige nummers gebeld en dan opgehangen als ze opnamen.. Om vervolgens ineens teruggebeld te worden door een boze meneer :oo Wij schrokken ons dood natuurlijk. Maar toen vond mijn zus het stoer om tóch nog één nummer te bellen... Nam opa op. :') Hoe leg je dat uit als 7-jarige :') Daarna echt nooit meer gedaan hahaha!

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:38

Kyarahh schreef:
Ik bedenk me nog iets :+

Ik was denk ik +/- 10 jaar en mijn pony hoestte al een tijdje. Dus ik zeuren bij mijn ouders dat er een dierenarts moest komen (ouders hadden geen verstand van paarden), maar ze weigerden te bellen want ze vonden het niet nodig. Toen heb ik, klein als ik was, zelf de dierenarts maar gebeld. En hij kwam nog ook haha, uiteindelijk bleek het wel nodig te zijn :P

Haha goed gedaan! Wat was het uiteindelijk met je pony?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:56

Sokje_6 schreef:
Om erbij te horen hebben ik en mijn zus ooit eens 's avonds willekeurige nummers gebeld en dan opgehangen als ze opnamen..

Nav jouw verhaal schiet me te binnen dat ik ooit besloten had dat ik paardrijles wilde gaan geven. Maar ja, geen eigen pony en nog veel te jong en onervaren om klanten te krijgen die wel eigen pony's hadden. Dus had ik besloten dat ik dan wel een ponyclub in de buurt kon oprichten waar kindjes uit de buurt dan hun eerste lessen konden krijgen. Heb ik alle maneges in de buurt opgebeld om te vragen of hun pony's te huur waren voor mijn ponyclub. Schaaaaaaaam!!!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:02

Urielle schreef:
Sokje_6 schreef:
Om erbij te horen hebben ik en mijn zus ooit eens 's avonds willekeurige nummers gebeld en dan opgehangen als ze opnamen..

Nav jouw verhaal schiet me te binnen dat ik ooit besloten had dat ik paardrijles wilde gaan geven. Maar ja, geen eigen pony en nog veel te jong en onervaren om klanten te krijgen die wel eigen pony's hadden. Dus had ik besloten dat ik dan wel een ponyclub in de buurt kon oprichten waar kindjes uit de buurt dan hun eerste lessen konden krijgen. Heb ik alle maneges in de buurt opgebeld om te vragen of hun pony's te huur waren voor mijn ponyclub. Schaaaaaaaam!!!!

_/-\o_ :')

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:37

Urielle schreef:
Sokje_6 schreef:

Haha geweldig :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:47

Fantastisch!! _O- _O_

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 15:12

hahahahahahaa die laatste: geweldig hahahaaaa

Vanuit vroegahh weet ik niet veel meer eigenlijk. Wel een keer wat naars... dat iemand voor de trein was gesprongen en ik later nog ging kijken hoe het eruit zag... := gelukkig geen nachtmerrie's ervan gehad..

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:27

Urielle schreef:
Sokje_6 schreef:

Oh wat erg hahaha

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:53

Haha wel een slim idee,

Zo net thuis van mn werk.. pff laaanng over gewerkt (dat gedonder altijd daar).
Nu omkleden, en dan naar oma en wachten tot 12uur!!!

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:00

Huh? :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:05

Musiess schreef:
Haha wel een slim idee,

Zo net thuis van mn werk.. pff laaanng over gewerkt (dat gedonder altijd daar).
Nu omkleden, en dan naar oma en wachten tot 12uur!!!

uhm verkeerde topic? :')

xChou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:07

Urielle schreef:
Beetje triest juist dat zo'n jonge gast bejaarden bedreigd om een uitspraak van een klein kindje. Dan is het jammer dat je geen boom van een vent bij hebt om die kerel eens een paar toontjes lager te laten zingen.

Inderdaad, mijn opa & oma waren toen nog niet bejaard hoor, ze waren net in de 50. :o

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:08

Storm schreef:
Een potloodventer, en mijn moeder maar zeggen dat hij een Hema-worst in zijn hand had....

ha..ha...

Wat een goeie van jouw moeder, ik moet wel lachen hoor ! :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:17

Izmir_Condor schreef:
Dreamy schreef:
Er bleef eens een vriendinnetje bij mij logeren (wij waren 10) en we gingen bij mijn buurmeisje (zij was 7) thuis verstoppertje spelen. Ik besloot in het kamertje te gaan waar dat gekke blauwe licht vandaan kwam, dus ik deed daar de deur open.. allemaal plantjes aan een droogrek! Ik de meiden erbij gehaald en buurmeisje gelijk "Oh, hier mogen we helemaal niet komen!". Dus deur weer dicht en verder spelen :j
Alleen had mijn vriendinnetje het wel tegen haar ouders verteld, die gelijk naar mijn vader belde. Die ging vervolgens bij de buurman peilen, en ja hoor: wietplantagetje :j :Y)

Was dit in Spaubeek? :+

Ooooohhh, kun je je trouwens nog herinneren dat de moeder van die Shirley toen een kat had en dat die kleintjes had gekregen? Maar ze waren dr kwijt dus wij helemaal zoeken, en toen had ik ze gevonden! 8-)

Late reactie, maar nee was in Born waar m''n vader woonde haha :))
Nee, herinner ik me niet meer :P