Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb een tijdje geleden ook al gereageerd, en steeds een stille meelezer. Maar helemaal knap dat je het gedurfd hebt ! Ik zou het echt niet durven, vooral omdat ik ook zo'n watje ben op dat gebied. Bang voor een afwijzing, en dan ben ik ook gelijk 3 jaar van mijn stuk
Jammer dat hij alleen niet zo erg achter jou aan loopt. De meeste jongens lopen toch meestal eerder achter een meisje aan, en dan hoeven wij niet alle moeite te doen. Maar daarom is het nu extra moeilijk, omdat hij niet echt te polsen is. Heb ik ook wel eens gehad, achter een jongen aan gegaan die niet achter mij aanging. Knap lastig en eng dat ik het vond
(Uit eindelijk is dat ook niets geworden, niet vol te houden dat. Haha)
Je kan echt wel aan hem zien of hij jou ook wel ziet zitten. Of vraag gewoon eens of hij al vriendinnetjes heeft gehad, gewoon een beetje daar over praten. Dan verloopt het gesprek daar automatisch wel naar. Have fun !

Shanna schreef:Op welk type meisje hij valt en op welk type juist niet, ook leuk onderwerp!
Mijn vriend valt bijvoorbeeld totaal niet op blondines, ben ik blij dat ik brunette ben!
Ik ben zo blond als t maar kan en nu krijg ik elke keer te horen dat ie mn haar zo mooi vindt