Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:19

Jorienn schreef:
Ik heb ook wat grappigs meegemaakt! Kreeg gister een mailtje voor mn showcooler, iemand wilde hem komen ophalen. Helemaal afgesproken, is het gewoon een stalgenoot _O-

Laatst iets soortgelijks: moest bij een bekende op stal in de buurt iets komen leveren.
Wil een andere klant iets komen halen, dus tegen de bekende gezegd dat ik eerst op de andere klant moest wachten voor ik kon vertrekken naar haar stal.
Komt die klant toe, blijkt die van dezelfde stal te komen. En ze moest ook weer die kant op hahaha :Y)

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:20

Ik heb de afgelopen week een prachtige eiken kast op de kop getikt op MP,voor maar 20 euro!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:21

Twoo is een belgische datingssite :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 11:23

Sommige mensen doen dingen echt weg voor een prikkie. Ik heb van 't zomer een grote loveseat gekocht voor 20,-. Nieuw laagje verf eroverheen en voilá :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 12:32

Ik heb mijn jas ook net binnen gekregen. Weer een goede ervaring erbij! :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 12:59

Ik meld mij ook weer! !
Nu weer dingen op MP gezet en op bokt!
Heb een Mestboy op internet staan.
ALLEEN OPHALEN!!
bied iemand, oke wanneer kom je hem ophalen??
Oh, sorry niet gezien dat hij alleen opgehaald kon worden... dat is te ver weg...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:55

Haha lezen is soms echt moeilijk :')

Ik heb mijn Blackberry Bold 9700 op Marktplaats staan, omdat ik een abonnement heb afgesloten met de nieuwe Blackberry Bold 9900.
Erbij gezet, dat er vanaf 90 euro geboden kon worden. Zat zelf aan 100 euro te denken (nette telefoon, zuinig mee omgegaan e.d).
Krijg ik een mailtje (gekopieerd):

hoi hoi efe en fraag je wat is u uiteluke prijs voor u telefoon graag hoor ik het znel van u groetjes

Heb gezegd dat ik er 100 euro voor wil hebben. Ben benieuwd of ik een reactie terug krijg.
Kreeg ook een mailtje dat degene hem voor 45 euro vanavond nog op wilde halen, heb als reactie terug gestuurd dat hij voor die prijs maar verder moest zoeken, kreeg ik als reactie terug: Ach bekijk het en stik in die telefoon.. -O-

(staat duidelijk in de advertentie : bieden vanaf 90 euro).

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:00

Gister werd er €10,00 geboden op een halfjaar oude playstation 2. Die hebben we een half jaar geleden nieuw in de winkel gekocht, doos heb ik ook nog. Er zit 1 controller bij en een memorycard van 8mb. Ik zeg ga voor €10,00 maar verder kijken of je iemand kan vinden die een playstation 2 heeft. |o

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:37

Erg irritant is dat ja. Ik probeer ook zo duidelijk mogelijk te zijn met advertenties (zoals de staat en de prijs), maar helaas willen sommige mensen niet lezen wat de prijs is.
Heb net een mailtje terug gehad van mijn vorige reactie. Hij zei dat hij dan even verder ging kijken. Inmiddels gefrustreerd van de onzinnige mailtjes (niet alleen voor hem), terug gestuurd dat het prima was, maar dat het ook in de advertentie stond dat het bieden vanaf 90 euro was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:47

ik lees al een tijdje mee en soms valt mijn mond open

ik verkoop eigenlijk nooit wat via marktplaats

kopen eigenlijk ook nooit (ondanks dat ik nu wel op zoek ben naar peesbeschermers)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:50

GRR ik kan gewoon niets naar mijn smaak vinden op mp, ik baal!

*kruipt weer onder haar steen*

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:56

afwasborstel schreef:
Huh chat op marktplaats, nooit van gehoord?
Ik heb nu alleen nog mijn trailer op marktplaats staan... dus als iemand een trailertje zoekt?

ik ben eigenlijk op zoek naar een trailer, hoeveel vraag je en in welke staad enzo is ie??

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 19:13

Hier een nieuwe afspraak voor mijn winterdeken, met dezelfde persoon die anderhalve maand geleden mijn deken op zou halen en toen 'de weg niet kon vinden' en 'mijn nummer niet had opgeschreven' (moet je mij het nut van het uitwisselen van GSMnummers eens uitleggen, maar afin). Ik heb toen na een uur wachten zelf maar gesmst en kreeg toen gelijk telefoon (want gezien ze m'n nummer niet had opgeschreven kon ze me niet contacteren uiteraard), met het excuus dat ze het aan iedereen gevraagd had maar niemand kon zeggen waar mijn straat nou precies lag. Naja, als ik op stap ga zonder google maps te bekijken, zonder een kaart en zonder GPS, nee, dan kom ik er waarschijnlijk ook niet :') Ik heb toen best geïrriteerd gereageerd aan de telefoon en hoewel ze me opnieuw zou contacteren voor een nieuwe afspraak, niets meer vernomen.

Maar goed, afgelopen maandag terug van exact diezelfde persoon een nieuwe mail gehad met de vraag of ze het alsnog op kon halen. Naja, vind ik prima. Moest ik haar smsen wanneer ik kon. Ik gesmst gisteren in de vroege avond, maar niets teruggehad, en aangezien ik enkel woensdag echt beschikbaar ben was dit toch vrij dringend. Dan zelf maar gemaild vanmiddag en kreeg net een mail terug dat haar man gesmst zou hebben om een afspraak te maken en mijn adres te vragen. Heb niets langs zien komen dus ik weet niet waar die vent naar gesmst zou hebben, maar goed. Ik heb haar gezegd dat ze het vanavond wel mocht komen ophalen want dat ik onverwachts wel thuis ben (was normaal maar thuis tot half 7). Ze zou het gelijk komen ophalen.

Ik ben benieuwd x)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 19:33

Dit keer is ze netjes komen opdagen en dekentje is verkocht :)

Bijna al het paardenspul kwijt ondertussen ^^

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 20:59

xHaithi schreef:
Dit keer is ze netjes komen opdagen en dekentje is verkocht :)

Bijna al het paardenspul kwijt ondertussen ^^

duurt even maar dan heb je ook wat :+

wel slap al die smoesjes

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:09

Ik heb op dit moment 2 hoofdstellen op bokt-mp staan, en nog niks vreemds gekregen!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:34

_coquette_ schreef:
Ik heb op dit moment 2 hoofdstellen op bokt-mp staan, en nog niks vreemds gekregen!

Nou...., daar kunnen we wel wat aan doen..... :D

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:38

nynke55 schreef:
_coquette_ schreef:

Nou...., daar kunnen we wel wat aan doen..... :D

Maak me gek }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:38

Ook effe gefrustreerd. Had op diverse advertenties van een persoon gereageerd. Afgesproken, ze ging de verzendkosten nog nakijken. Niets meer gehoord, opeens zet ze bij haar advertenties: Nog altijd te koop. Mail ik: Euhm, had ik ze niet gekocht? Antwoord ze: Ja maar je reageerde niet meer. Nou, ik zat juist op jou te wachten want je ging me nog iets laten weten.

Bleek dat ze het nog altijd niet had opgezocht maar enfin. Ze beloofde me een leuke prijs omdat ik 4 hoofdstellen in 1 keer kocht. Jaja, leuke prijs... van 64.73 ging ze naar 64.70... Enfin, afgesproken om te betalen. Krijg opeens een mail: Ja, op dat hoofdstel heb ik een hoger bod gehad, dus je kan nog alles krijgen maar dit ziet er niet meer bij.

Het was wel juist dat bitloos hoofdstel dat ik echt wel wou. Heb gewoon de koop afgezet. Met zo iemand wil ik al geen zaken meer doen. Hoofdstel was mij beloofd, om het nu gewoon achter mijn rug voor een hoger bod te verkopen...

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:00

Dat is niet netjes. Ik had ook afgezegd. Maar gelukkig heeft -Coquette- nog 2 hoofdstellen te koop, ik zou zeggen: bied 2 euro..... :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:01

DeMolenhoek schreef:
Twoo is een belgische datingssite :+

Huh en die zit gelinkt aan Marktplaats. En dat ga je gebruiken bij iemand die paardenspullen aanbied...... jaaaaaaa heeeeelllllllll logisch

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:21

Ik heb ook al 'aanbiedingen' gehad via Twoo. Geen idee van welke mensen, ken ze niet.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 22:45

_coquette_ schreef:

Slim om hier even te laten weten ;)

Maar zijn wel mooie.

xHaithi schreef:
Ik heb ook al 'aanbiedingen' gehad via Twoo. Geen idee van welke mensen, ken ze niet.

Ze willen daten met jullie _O- _O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:56

HTM schreef:
_coquette_ schreef:

Slim om hier even te laten weten ;)

Maar zijn wel mooie.

xHaithi schreef:

Ze willen daten met jullie _O- _O-

Ben ik lekker mee, is een vrouw........En laat ik daar nou net niet opvallen....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:57

htm heb jij toevallig ook babyroze dekensingels te koop?