Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:hahahahaha,
beweerde laatst nog iemand dat dubai failliet is en in een hele erge economische crisis zit (vergelijkbaar aan griekenland)
muntdrop schreef:Oeh die zijn klein zeg
Ik werk bij de ah en er zijn nu weer allemaal nieuwe mensen aangenomen. Soms vragen ze dus aan mij wat iets nou eigenlijk is (bijv, kakifruit of kousenband kennen veel mensen niet) want de klant wist het ook niet. Dat vind ik dus zo raar, je weet toch zelf wel wat je koopt?
En we hebben zo'n lijst met code's aangezien we groente en fruit bij de kassa wegen. En bakbanaan en watermeloen staat dus heel leuk bij de groente?Alle andere meloenen en bananen staan dan weer wel bij het fruit.
lifaya schreef:ik interesseer me in dieren, dan kijk je oa. animal planet en hoor en zie je de meest interessante dingen. Ik vind hyena's fascinerende dierenNet zoals de meeste katachtigen
lifaya schreef:dan zeg je "Excuse me, you can not pay with debitcard because its not working at this moment" of iets in die richtingen "unfortunatelly I also can not give you a receive because thats currently not working either" ofzo
lifaya schreef:dan zeg je "Excuse me, you can not pay with debitcard because its not working at this moment" of iets in die richtingen "unfortunatelly I also can not give you a receive because thats currently not working either" ofzo
Celiien schreef:xAlice: niet l*llig bedoeld ofzo hoor, maar ik ben toch van mening dat niveau geen ene moer te maken heeft met hoe je algemene kennis is en hoe slim je bent. Zoals je met topo zegt: de dag erna vergeten, dusdan ben je een goede leerling, toch? Het een hoef natuurlijk t ander niet uit te sluiten
Annemiek80 schreef:lifaya schreef:Ja twijfelde idd tussen debit of ATMmaar aangezien het hier om een ING pasje ging
yup, maar klanten kennende komen ze met een creditcard als alternatief >.< dus ben je de volgende afwijzing al voor
xAlice schreef:Celiien schreef:xAlice: niet l*llig bedoeld ofzo hoor, maar ik ben toch van mening dat niveau geen ene moer te maken heeft met hoe je algemene kennis is en hoe slim je bent. Zoals je met topo zegt: de dag erna vergeten, dusdan ben je een goede leerling, toch? Het een hoef natuurlijk t ander niet uit te sluiten
geef onmiddellijk toe dat algemene kennis er weinig mee te maken heeft.
Maar hoe slim je bent toch echt wel hoor, anders hoef je echt niet te proberen al die stof te begrijpen en te kunnen toepassen.
Qua algemene kennis bedoel ik juist idd dat het redelijk los van elkaar staat, want hoe makkelijk ik ook leer dat soort dingen heb ik gewoon gemist omdat ik weinig keek naar dingen als jeugd journaal of het klokhuis. en nee, ik las ook de krant niet (nu trouwens wel).
Celiien schreef:xAlice schreef:
geef onmiddellijk toe dat algemene kennis er weinig mee te maken heeft.
Maar hoe slim je bent toch echt wel hoor, anders hoef je echt niet te proberen al die stof te begrijpen en te kunnen toepassen.
Qua algemene kennis bedoel ik juist idd dat het redelijk los van elkaar staat, want hoe makkelijk ik ook leer dat soort dingen heb ik gewoon gemist omdat ik weinig keek naar dingen als jeugd journaal of het klokhuis. en nee, ik las ook de krant niet (nu trouwens wel).
Mwaaah. Ben ik het toch niet mee eens: iemand die goed kan leren, kan t oppikken, en weten hoe t moet. Maar begrijpen waarom Is dan weer een heel anderverhaal, snap je
Citaat:Hoe maak je een stelletje sprakeloze Polen duidelijk dat én het pinautomaat er mee is opgehouden én het bonnetjesapparaat?
Pinautomaat ging stuk toen ze aan het betalen waren..
Ik 'eeehm.. My pinautomaat isn't working.. He doesn't like ING'.. 'And my bonnetjesapparaat is er also mee opgehouden'
Sorry.. normaal gesproken kan ik een redelijk woordje engels spreken, maar dit was toch even andere koek.. Je had die hoofden van die Polen moeten zien