Hij studeert computer engineering, komt oorspronkelijk uit Montreal en zijn bijnaam in de vriendengroep is Houdini.
Kan iemand mij helpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XstormX schreef:onze vriendin wordt bijna 17 jaar, en aangezien wij altijd te laat zijn met cadeau's en we de laatste 2 jaar niet super leuke cadeau's hebben gegeven zijn we opzoek naar een leuk, niet super duur en orgineel cadeau.
Mijn vriendin wordt dus 17 jaar, ze houd van muziek spelen, paardrijden, the hunger games enzovoort.
We zijn met z'n 4 heel erg orgineel denk daarbij bijvoorbeeld aan dropping, spooktocht, speurtocht ( niet kinderlijk ).
Hebben jullie leuke ideeën stuur ze alsjeblieft hieronder misschien dat we wat inspiratie krijgenoja we hebben ongeveer 30 euro te besteden.
Thankssss
_Kellyy schreef:eroslover schreef:Heeft iemand leuke ideen om te geven aan mijn vader die 60 wordt. Hij is niet duidelijk wat hij wil hebben. Vind het leuk om dingen te ondernemen, lekker eten. Hun huis staat al behoorlijk vol met spullen, dus prullaria vind ik niet zo leuk om te geven.
Iets van een kook workshop?
Mirjamsel schreef:Misschien een leuke cd (bijv. van Woezel en Pip) of een lamp met mooie lichtjes?
Edit: ik weet niet wat je budget is?
https://m.bol.com/nl/p/rainbow-in-my-ro ... 012106895/