@ Gohya: Je hebt gelijk... Volgens KNMI is het morgen nog 28C met zon, daarna wordt het wat bewolkt (donderdag) en max 26, vrijdag 28 en bewolkt met regen...
Even nog reageren op het feit dat we zeuren als het eindelijk "mooi" weer is. Mij hoor je echt niet als het vriest en sneeuwt hoor! Dit is voor mij véél te warm. Ik heb nooit anders gezegd.
Ik vind dit weer heerlijk!! Maar dan moet ik wel gewoon vakantie hebben en lekker niks hoeven te doen!! Morgen helaas weer mijn eerste werkdag na 3,5 week vakantie, dus baal er wel van dat het eindelijk weer mooi weer is..
tootje71
Geplaatst: 24-07-12 22:03
Ik zal wel een van de weinige zijn maar pfff ik kan echt niet tegen dit weer..
Stiekem ben ik dus ook blij dat het van het weekend gaat veranderen..
Ik kom net terug van 10 dagen Spanje. Gewoon flink verkleurd, maar niet verbrand. Zit ik gisteren een middag aan de Maas en mijn benen zijn gewoon verbrand. Echt bizar. Het is al wel weer weggetrokken, maar toch.
Ik vind dit weer heerlijk. In de schaduw met een ijsje, dat wel. Ik mag daarentegen fijn werken in mijn bloedhete kantoor, en luchtige jurkjes zijn met mijn patiënten nou niet echt aan te raden. Helaas, maar morgen mag ik op vakantie! Naar niet zo zonnig Zweden, dat dan weer wel.
Die foto is echt schitterend!!! Ik schaam me om het te zeggen, maar ook ik vind het best wel warm hoor!!! Lekker in de schaduw, met een koel drankje, maar om te werken is het minder........... wat zijn we toch ook een lekker stelletje zeurpieten he??