Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Daarnaast hadden we een extra sushiplaat besteld en we hadden gevraagd of deze voor de rest van de gerechten geserveerd kon worden.. Dit zou geregeld worden.
KimberleyE schreef:absoluut !
wij hebben een keer een high tea gedaan in Apeldoorn. Wij waren echt on-tevreden!
De bediening liep in zo'n MCHammer broek / pyama achtige.
We wilde ipv de carrot cake want die vinden we niet lekker een ander taartje of een extra broodje ofzo... dat kon maar moesten we wel 1,50 per extra ding betalen .... :S
Mail gestuurd dat we het niet echt net vonden hoe ze het hadden opgelost kregen we een mail terug;
We nemen uw klacht erg zereneus en ik zal aan mijn personeel door geven dat ze niet meer in haar pyama naar haar werk mag komen.
Dat was alles... niet eens een excusses of iets.. haha mijn bek viel letterlijk open van verbazing!!

CoronaLime schreef:Ik vind het ergens wel begrijpelijk dat je extra moet betalen als je wat anders wil, kost natuurlijk extra werk en als je alles kosteloos omwisselt zullen er ook weleens gasten komen die werkelijk alles willen omwisselen.
het personeel in mchammerbroek, kan slordig zijn, kan ook hip staan, denk dat dat meer iets waar de baas op zou moeten letten aangezien het de uitstraling van zíjn zaak is. Vind dit beetje 'n vage klacht, kan je net zo goed zeggen dat je iemands haar/makeup/schoenen niet mooi vind
De mail vind ik simpelweg hilarisch, vind het ook een beetje muggezifterige klachten (althans, die hier staan) dus prima op zijn plek
. Misschien als je bij je reservering had aangegeven dat je geen carrotcake mag/wil/lust dat je dan gratis wat anders had kunnen krijgen, maar k vind het wel logisch dat je niet zomaar op het moment zelf kan besluiten dat je dingen wilt wisselen: het is al gekocht en klaargemaakt. KimberleyE schreef:absoluut !
wij hebben een keer een high tea gedaan in Apeldoorn. Wij waren echt on-tevreden!
De bediening liep in zo'n MCHammer broek / pyama achtige.
We wilde ipv de carrot cake want die vinden we niet lekker een ander taartje of een extra broodje ofzo... dat kon maar moesten we wel 1,50 per extra ding betalen .... :S
Mail gestuurd dat we het niet echt net vonden hoe ze het hadden opgelost kregen we een mail terug;
We nemen uw klacht erg zereneus en ik zal aan mijn personeel door geven dat ze niet meer in haar pyama naar haar werk mag komen.
Dat was alles... niet eens een excusses of iets.. haha mijn bek viel letterlijk open van verbazing!!
Ik zou de volgende keer wat beter informeren wat je krijgt, dan voorkom je dit soort dingen..
Maar alles goed en wel, zo'n manager mag echt niet zo reageren! Iets met klant is koning... Magrathea schreef:En ja uhm, ik zou ook niet willen dat het personeel erbij loopt alsof ze even tussendoor bedienen en daarna weer voor de tv ploffenMaar alles goed en wel, zo'n manager mag echt niet zo reageren! Iets met klant is koning...
Vjestagirl schreef:Magrathea schreef:En ja uhm, ik zou ook niet willen dat het personeel erbij loopt alsof ze even tussendoor bedienen en daarna weer voor de tv ploffenMaar alles goed en wel, zo'n manager mag echt niet zo reageren! Iets met klant is koning...
Ja, maar ook een koning moet weten wanneer ze niet moeten miepen...
Douce schreef:Toch denk ik dat je dan als manager maar beter je gast serieus kan nemen. Ook al vind ik een klacht totaal onterecht, ik ga er niet tegenin. Deze manager had beter door de zure appel heen kunnen bijten en zijn excuses aan kunnen bieden en uitleg geven over de broeken bijvoorbeeld. Dan was Kimberley misschien nog teruggekomen. Nu sowieso niet.