Wij hadden gister een BBQ, terwijl het net zo koud was als Eerste Kerstdag. Maar het is allemaal goed gekomen!
Hoop dat het zondag goed is, iig droog, dan hebben we ook een koetsenrit.
Naath86
Geplaatst: 04-06-12 09:55
Vanaf de 15e mooi weer vind ik prima! Dan zitten we met ons volleybalteam op Ameland, vorig jaar rond dezelfde periode zijn we er weg geregend, dus dit jaar mooi weer zou fijn zijn!
Nell_
Geplaatst: 04-06-12 09:56
Wat een ballenweer Hopelijk wordt het gewoon snel mooi weer!
Hier in Rome hebben we het hele weekend 30 graden en zon gehad, vandag zou het slecht weer worden maar dt maakt niet uit aangezien we straka weer terug vliegen.
Blech... Klote weer... Ik ben blij dat mijn paard een regendek op heeft aangezien het wel tot het eind van de avond lijkt te blijven regenen. Arme collega's van mij in ons andere gebouw... ze zitten zonder verwarming en het is waanzinnig koud daar! Zitten allemaal met jassen aan te werken. Hier staat de verwarming te loeien. Zou toch niet moeten hoeven begin juni...
Net de paarden weer op stal gezet. Ach gossie, wat hadden ze het koud!!! Zelfs de Shetlanders stonden te rillen in hun tuig, zo zielig. Ze allemaal maar een lekkere pluk hooi gegeven om weer een beetje bij te komen. Het regend hier nog steeds behoorlijk en het is echt ijskoud. Ik heb de kachels in de kantine aan gezet.