Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Optiwolk schreef:Aangezien jullie ervaring hebben met kopen/ verkopen:
Ik zou binnen Nl een pakketje willen verzenden. De grens is niet zover en internationaal verzekerd verzenden, daar doen ze niet aan in België![]()
Het pakketje is -10kg, verkoopwaarde onder de €200.
Hoe verzend ik dat nu het best (aangetekend/ verzekerd?) en wat kost me dat?
Yasmine schreef:Het is niet de bedoeling om andere gebruikers negatief te bespreken, hun persoonsgegevens bekend te maken etc. Daarom zullen een heel deel reacties worden verwijderd. Als er sprake is van een Markttransactie die fout is gelopen, dan kunnen jullie altijd terecht bij de Bezwaarcommissie, meer info daarover hier: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar_ ... transactie Maar het is niet de bedoeling om zelf een heksenjacht te beginnen. Daarom bij deze het dringende verzoek om de betreffende bokker niet meer te bespreken en je tot de bezwaarcommissie te richten ipv het hier te bespreken.
Yasmine schreef:Dan nog is het niet de bedoeling om een klopjacht te beginnen op Bokt. Het is geen struisvogelpolitiek maar een kwestie van het feit dat het gewoon not done is om bankrekeningnummers, woonplaatsen en emails openbaar te maken en te dreigen met dat je haar wel even een bezoekje zal brengen. Je kan zo'n dingen aankaarten bij het beheer van Marktplaats of aangifte doen bij de politie, maar daar is Bokt niet de plaats voor.
Jolien87 schreef:Als ze niet met naam en dergelijken op internet had willen verschijnen, dan had ze niet aan die oplichting moeten beginnen. Dat had ze zich vooraf ook wel kunnen bedenken.
Dit is onder anderen een topic waarin dergelijke verhalen besproken kunnen worden. Ik kan me niet herinneren dat ik ook maar ergens in dit topic, evenals het 1e topic, heb gelezen dat oplichters niet bij naam genoemd mogen worden. Beetje jammer dus ook dat er achteraf wordt gemeld dat "dit niet mag".
Foei dames, niet meer doen! *tik op de vingers*
Na de laatste ontwikkeling te hebben gelezen, kan ik alleen maar zeggen: topwerk dames!
Dat speciale topic hoeft dus niet meer geopend te worden neem ik aan
Laten we hopen dat 'vaderlief' dit op een goede manier zal oplossen zodat madam dit niet nog eens zal doen. En misschien nog belangrijker: dat al het geld weer wordt teruggebracht naar de gedupeerden.
Daphne__ schreef:Pff, sommige mensen![]()
Had gereageerd op een kooitje, stond teab bod en ''doe een leuk bod en hij is voor jou!''. Dus ik doe een bod. Krijg ik een berichtje; Ik vind je bod véél te laag, mijn vraagprijs is 5 euro hoger!![]()
Vraagprijs? Veel te laag?