wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:18

Gevraagd aan een leerkracht wanneer ze uitgerekend was, bleek helemaal niet zwanger te zijn, oeps :oo

In de klas waren we zo gebroken engels aan het praten met elkaar, dus ik zeg: yes I'm slim (was toen 18 kilo zwaarder als nu -O-

En nog veel momenten die me nu even niet binnenschieten :D

moelly

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:50

Jaa, ook gênant :P

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:52

Ik vandaag tijdens engels(de jas van mijn docent hing aan een kapstokje aan de kastdeur):
Jezus, wat stinkt het hier!
Zegt een medeleerling: Ja, dat is zijn jas!
Ik: Serieus? Gatverdamme!
Meneer?? ( :o ) Kunt u misschien uw jas even ergens anders hangen??????
Docent: oh, die jas? die hangt daar al jaaaaren! Die raak ik niet aan!

Komt er nu misschien erg droog uit, maar was toen tocg wel even een schaam momentje..

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 12:40

Ik mis even wat er zo gênant aan is..

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 17:41

Ik snap hem wel :P
Dat is best genânt ja. Wat doet die jas daar dan al jaren?

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 17:43

Geen idee, die hangt daar te hangen, wat en waarom weet ik niet, maar liep wel met een mooi rood hoofd de klas uit..

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 16:33

cool topic
ik heb weleens tegen iemand op de manege die daar rijdt met haar mooie paard
gezegt : ben je er weer met je mooie paard? ( had aleens gezegt dat ik hem heel cool vind )
zei ze : ja vind je hem zo mooi?
ik zo maar je hebt er toch nog een? ( effe beschrijving vertelt van die ik had gezien tegen haar)
zij zo : maar dit is dezelfde!
ik zo kijken naar de manen en ja hoor was dezelfde :')
voelde me echt dom daarna! :o :o :o :o

xTamay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 17:55

Niet echt genant maar wel grappig.
Een vriendin van mij waren aan het praten over een ander meisje.

Ik: Ja, A. komt uit Afrika!
Vriendin: Echt waar??
Ik: Ja echt waar.
Vriendin: Maar.. ze is niet zwart.

:+

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 18:19

Ben op pagina 5 en lig echt nog steeds helemaal dubbel, ga zo weer verder met lezen :))

Ik ben zelf ook ongelofelijk lomp, kan het zo allemaal even niet opsommen,maar wil er wel eentje met jullie delen, incl foto :')

1x per jaar is bij ons in 't dorp paardenmarkt, met als afsluiting stoelendans met pony's. Dus dat betekent; als de muziek stopt zo snel mogelijk naar tonnetje en afstijgen en gaan zitten. Maarja, ik werd een beetje enthousiast met afstijgen, en het gras was nat, dus ging zo op m'n smoel, lig ik daar, twijfelend op ik eerst ponylief zou pakken of naar het tonnetje toe zou gaan, en toen kwam vriendin al aan met haar pony, en was ik af.
En dat dan voor honderden mensen :))

Nja, boem, daar lag ik dan
Afbeelding

Twijfel twijfel :P
Afbeelding

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 00:00

paix schreef:
Iemand die ik niet kende stak zijn hand naar mij uit (dacht ik) vond het al een beetje vreemd maar schudde hem toch maar. Bleek ze de persoon naast mij een hand te willen geven..

Geweldig! :')

Tjaldur schreef:
Ik, zo'n 10 jaar geleden op internationaal hockeykamp"

Dacht een lekkere Italiaan aan de haak geslagen te hebben. Dus wij de hele avond gedanst, gezoend. Weinig gezegd, alleen wat kleine dingetjes in het Engels. Vraag ik na een paar uur: 'Where are you from?' Zegt ie: 'From Veldhoven'. _O-

Deze is ook heel leuk, en die van dat vastgeplakte muntje op het terras!

Ik heb zelf genoeg bloopers, maar niet van die grappige :P.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:29

Wat mij al best vaak is overkomen dat ik thuis kom van school, en ik zie dat ik een doorschijnend shirt aanhad en iedereen dus kon zien welke kleur bh ik aanhad :+

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:40

Ooh ik heb echt ontzettend veel genante momenten. :o

Een die ik me nog goed herrinner..
Ik was eens in de Bruna met vriendinnen, we waren agenda's aan het kijken.
Ik zag een heel lelijke (vond ik) dus ik zo ieelk wat een lelijke agenda die koop je toch niet, kijk dan hoe leeg en stom die eruit ziet! (vol overtuiging)
Zegt m'n vriendin zo okee bedankt, blijkbaar vind je m'n nieuwe agenda dus niet leuk..

Zij had dus een dag ervoor die agenda gekocht en ik had toen nog gezegd dat ik 'm mooi vond (wist ik veel dat het dezelfde was).
Ik zei maar gauw dat ik het als grapje bedoelde, lekker genant. :')

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:43

Ik weet nog goed, ik was als meisje van 13/14 uit een boom gevallen in de achtertuin, kreeg geen lucht meer en moest met de ambulance naar het ziekenhuis. (ik als kind dat nooit iemand liet logeren omdat ik me schaamde dat ik niet zonder mijn versleten knuffelbeer kon) Mijn vader met mij mee in de ambulance, paar uur later kon ik na wat onderzoeken in de wachtkamer gaan zitten. Gewoon 3 (voor mij toen) ONWIJS knappe jongens van een jaar of 17.. Zat ik dan met die versleten knuffelbeer. :\

Ik hem nog stiekem aan pap gegeven, zegt pap: "wil je Roosje niet zelf vasthouden?" (ja mijn knuffel heette Roosje ;))

Ik wilde toen echt letterlijk door de grond zakken. ^)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 18:36

heb ook weer 1.
We gingen met de familie uit eten en ik ben zo iemand die vaak valt.
Dus toen liepen we naar zoon tafel en ineens toen lag ik daar midden in het restaurant lang en breed op de grond. Hoe ik was gevallen weet ik nog steeds niet maar schaamde me wel haha xD

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:57

vandaag liep ik de jumbo binnen, liep ik de bocht net iets te scherp dus buiten het bereik van die sensoren maar die deur was nog open dus ik dacht ik kan er wel langs.. niet dus. Schoof net zo'n deur dicht en toen liep ik daar tegen op.. #)

helaas liepen er net 2 knappe jongens langs.. :o?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 19:03

Stomdronken struikelen en vervolgens met je benen wijd voor heel veel mensen vallen in een andere boot terechtkomen... :+ Vond het maar wat plezierig toen ik dronken was.. nu schaam ik me dood...

Alyss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 19:52

Ik had laatst echt een heel genant moment bij de schoenmaker.
Mijn moeder had haar (redelijk kappotte) schoen naar hem toegebracht, maar kon hem niet meer ophalen, dus dat moest ik doen. Van te voren had ze me al gewaarschuwd dat die man een beetje doof was, dus dat ik hard moest praten.
Kom ik daar aan en vraag ik aan die meneer om de schoenen.
Toen zei hij 'ik kan er niks van maken'.
Maar omdat ik nooit echt hard praat, dacht ik dat hij me niet verstaan zou hebben en vraag ik nog een keer wat harder naar de schoenen.
Vervolgens reageert hij weer met 'ik kan er niks van maken'.
Ik was nog steeds in de volste overtuiging dat ik te zacht praatte, dus toen schreeuwde ik zowat om de schoenen.
Vervolgens zei hij 'Je kan zo hard gillen als je wil, maar daarmee is de schoen nog niet gemaakt, daar is namelijk niks van te maken'.

Ik kon wel door de grond zakken, zeker toen alle klanten ook begonnen te lachen.. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 19:53

Alyss_ schreef:
Mijn moeder had haar (redelijk kappotte) schoen naar hem toegebracht, maar kon hem niet meer ophalen, dus dat moest ik doen. Van te voren had ze me al gewaarschuwd dat die man een beetje doof was, dus dat ik hard moest praten.
Maar omdat ik nooit echt hard praat, dacht ik dat hij me niet verstaan zou hebben en vraag ik nog een keer wat harder naar de schoenen.
Ik was nog steeds in de volste overtuiging dat ik te zacht praatte, dus toen schreeuwde ik zowat om de schoenen.
Vervolgens zei hij 'Je kan zo hard gillen als je wil, maar daarmee is de schoen nog niet gemaakt, daar is namelijk niks van te maken'.

Ik kon wel door de grond zakken, zeker toen alle klanten ook begonnen te lachen.. :+

_/-\o_ _/-\o_ geweldig!

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:37

Die van die schoenen. _O-

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 23:43

Alyss_ schreef:

_O-
Ik zie het al voor me :')

Emily__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:52

moelly schreef:
Ik vandaag tijdens engels(de jas van mijn docent hing aan een kapstokje aan de kastdeur):
Jezus, wat stinkt het hier!
Zegt een medeleerling: Ja, dat is zijn jas!
Ik: Serieus? Gatverdamme!
Meneer?? ( :o ) Kunt u misschien uw jas even ergens anders hangen??????
Docent: oh, die jas? die hangt daar al jaaaaren! Die raak ik niet aan!

Komt er nu misschien erg droog uit, maar was toen tocg wel even een schaam momentje..

haha _/-\o_

Emily__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 10:55

Enya schreef:
Ben op pagina 5 en lig echt nog steeds helemaal dubbel, ga zo weer verder met lezen :))

Ik ben zelf ook ongelofelijk lomp, kan het zo allemaal even niet opsommen,maar wil er wel eentje met jullie delen, incl foto :')

1x per jaar is bij ons in 't dorp paardenmarkt, met als afsluiting stoelendans met pony's. Dus dat betekent; als de muziek stopt zo snel mogelijk naar tonnetje en afstijgen en gaan zitten. Maarja, ik werd een beetje enthousiast met afstijgen, en het gras was nat, dus ging zo op m'n smoel, lig ik daar, twijfelend op ik eerst ponylief zou pakken of naar het tonnetje toe zou gaan, en toen kwam vriendin al aan met haar pony, en was ik af.
En dat dan voor honderden mensen :))

Nja, boem, daar lag ik dan
[ Afbeelding ]

Twijfel twijfel :P
[ Afbeelding ]

Hahaha jou paard staat daar ook super chill :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:22

Van het sloomste paard van de manege vallen :'].

Dat kwam omdat ik was toen nog jong en ik kreeg mijn pony niet aangesingeld, dus ik aan een leidinggevende gevraagd en die heeft dat voor mij gedaan. In de bossen waren wij in galop gegaan en toen schoof mijn zadel opzij.. daar lag ik dan met mijn kont in de dorenstruiken.. is niet lekker kan ik je zeggen :')

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:45

Ik ben een keer in de Suzuki Alto van iemand anders naar huis gereden, ik vond wel dat de sleutel wat moeilijk ging, net als het starten en ik vond het ook gek dat mijn auto in ene op een andere plaats stond. Nog gekker vond ik het dat er halverwege een politie auto achter mij aan reed en deze tot aan mijn huis mij volgde. (Echt waar, was exact dezelfde auto en de sleutels past ook, weliswaar met moeite, maar het ging echt, achteraf er heel hard om gelachten met de eigenaren van de Suzuki, die zagen mij zo weg rijden met hun auto) :+

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 11:50

DanaDeen schreef:
Ik ben een keer in de Suzuki Alto van iemand anders naar huis gereden, ik vond wel dat de sleutel wat moeilijk ging, net als het starten en ik vond het ook gek dat mijn auto in ene op een andere plaats stond. Nog gekker vond ik het dat er halverwege een politie auto achter mij aan reed en deze tot aan mijn huis mij volgde. (Echt waar, was exact dezelfde auto en de sleutels past ook, weliswaar met moeite, maar het ging echt, achteraf er heel hard om gelachten met de eigenaren van de Suzuki, die zagen mij zo weg rijden met hun auto) :+

Omg dat is echt het meest leuke dat ik ooit gehoord heb. _O-