Waar je heel laat pas achter kwam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:12

en warts zijn weer wratten dus goed geschreven is het eigenlijk alsnog een wrattenzwijn :P

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:13

reina schreef:
Dat West-Friesland niet het westen van Friesland was.... :o

_/-\o_ dat wist ik dus ook niet... :o

Nienkex

Ghostattack schreef:
joyce2 schreef:
Wat betreft de houdbaarheid van een product, achterop de flesje/potjes/doosjes, staat een heel klein plaatje met een een soort van getekend potje en daar onder staat dan bijv. "6 m" dit betekend dat het product na openen, nog 6 maanden houdbaar is.

Echt? Dat wist ik dus niet. Vroeger zag ik dat wel eens op de tandpasta tube's staan, dan dacht ik dat als je de tube zou leegknijpen dat je er een spoor van 6 meter van kon maken _O-

_O- Dat heb ik ook heel lang gedacht

plutolover

sharoontje schreef:
Sinds gisteren :') snapte ik eindelijk waarom in de tekenfilm Tarzan die mannelijke gorilla boos wegliep toen Tarzan die jaguar/luipaard versloeg :')

Ik kwam per pas sinds gister achter dat die clayton zich zelf had opgehangen.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:14

En niemand van degenen die dacht dat het 6 meter was heeft het ooit uitgeprobeerd? Dat zou ik namelijk doen als ik zoiets dacht, ik moet dat soort dingen altijd uitproberen :P.

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:15

InekeH87 schreef:
En niemand van degenen die dacht dat het 6 meter was heeft het ooit uitgeprobeerd? Dat zou ik namelijk doen als ik zoiets dacht, ik moet dat soort dingen altijd uitproberen :P.

nooit bedacht om het uit te proberen. maar goed ook denk ik, want denk niet dat mn ouders dat leuk hadden gevonden als er heel veel meter tandpasta in de badkamer had gelegen

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:15

in het dorp waar ik werk hebben ze een kunstwerk staan op de rotonde en dat zijn vier van die houthakkersbeilen , altijd als ik er langsreed zo een beetje elke dag , kon ik niet snappen waarom dat nou zo was zag er de charme en nut niet van in.
Totdat ik een keer bij mijn moeder in de auto zat en het hardop uitsprak waarom er in hemelsnaam beilen op de rotonde staan toen pas viel het kwartje .Het dorp waar die rotonde zich bevind heet namelijk beilen

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:19

joyce2 schreef:
Kijk, zo ziet die houdbaarheid van de make-up producten er bijv. uit:

Afbeelding

Ik dacht altijd dat dat de inhoud was :oo

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:20

Dat van die zes meter had ik trouwens ook :j vond ik heel logisch. Ik wilde het wel gaan uit proberen... Maar toen kwam mijn moeder net thuis en daarna nooit meer een poging durven doen :+

Carr_friesje

Re: Waar je heel laat pas achter kwam

en dat als je vicks perongeluk op je neus smeert je ogen gigántisch gaan tranen :')

Ghostattack

Ben ik dus toch niet de enige die dacht dat er 6 meter tandpasta in de tube zat :+

xNadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:25

hahaha wat een super leuk topic!

mijn broertje zong altijd in het liedje van Guus Meeuwis - Laten we proosten
Laat het leven, je ontarmen ipv laat het leven je omarmen

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:25

liberty22 schreef:
in het dorp waar ik werk hebben ze een kunstwerk staan op de rotonde en dat zijn vier van die houthakkersbeilen , altijd als ik er langsreed zo een beetje elke dag , kon ik niet snappen waarom dat nou zo was zag er de charme en nut niet van in.
Totdat ik een keer bij mijn moeder in de auto zat en het hardop uitsprak waarom er in hemelsnaam beilen op de rotonde staan toen pas viel het kwartje .Het dorp waar die rotonde zich bevind heet namelijk beilen

Helaas, het woord bijlen spel je met een ij en niet met ei...
Maar... het heeft er wel mee te maken:
Vermoed wordt dat de naam Beilen afkomstig is van het woord "bijlloo": een uitgehakte plaats in het bos. In het gemeentewapen staan dan ook twee zilveren bijlen.

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:26

Ik was trouwens numbers aan het kijken en daar zeiden ze dat als je een A4tje 50x zou kunnen dubbelvouwen, deze tot de maan zou komen. Dit schijnt echt waar te zijn.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:27

Eh ik snap dat niet? Je kunt een papiertje trouwens maar 7 keer dubbelvouwen, ongeacht het formaat!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:27

HUUUH . hoe bedoel je dat Lest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:28

Lest schreef:
Ik was trouwens numbers aan het kijken en daar zeiden ze dat als je een A4tje 50x zou kunnen dubbelvouwen, deze tot de maan zou komen. Dit schijnt echt waar te zijn.

Hoe bedoel je dit?

liberty22

Alet schreef:
liberty22 schreef:

Helaas, het woord bijlen spel je met een ij en niet met ei...
Maar... het heeft er wel mee te maken:
Vermoed wordt dat de naam Beilen afkomstig is van het woord "bijlloo": een uitgehakte plaats in het bos. In het gemeentewapen staan dan ook twee zilveren bijlen.

weer wat geleerd , wist ik ook niet haha

InekeH87

nee dat wil echt niet, 50 keer dubbelvouwen dan kom je echt niet tot de maan.

edit: ik ga nu even uitrekenen of dat kan :P

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:29

Kort na het behalen van mijn zwemdiploma heeft mijn vader me wijs gemaakt dat ik dan nog steeds niet zou kunnen zwemmen als we op vakantie waren in Frankrijk. Het Franse water was namelijk veel dunner dan het Nederlandse water :')
(ik heb alleen proefondervindelijk uitgevonden dat dit weer een 'vijgen'verhaal van mijn vader was :+ )

Tutti_Frutti

Ketaki schreef:
Steentje schreef:
Ik ben er vandaag - na 21 jaar - achter gekomen dat ik het overlevende meisje ben van een tweeling..

das wel heel erg laat he :)

Beetje een nare reactie. Lijkt me toch wel heel heftig om dat te weten te komen...

Blanket

Dat van die houdbaarheid van verzorgingsproducten wist ik ook niet! :')

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:30

calice schreef:
Dat er écht geen stop in het midden van een meer zit voor als ze hem leeg willen laten lopen :') :') .

Dit is me jaren wijsgemaakt door mijn vader als we weer op vakantie in Frankrijk waren, tot ik me op een bepaald moment bedacht dat het toch best raar zou zijn :') .

Mijn moeder had op vakantie in Oostenrijk mijn broer en mij wijsgemaakt dat de koeien in de bergen 2 korte poten hadden en 2 langere. Anders vielen ze van de bergen af... Ook paar jaar geloofd...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:32

Owja! En dat bruine/bruinbonte koeien Franse koeien zijn en zwartbonte Nederlandse :j
Totdat ik jaren later in Frankrijk steeds meer zwartbonten zag rondlopen en in Nederland steeds vaker bruinbonten, toen ging het kwartje vallen.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:33

Ik kom uit West-Friesland en maak die vergissing heel vaak mee. :P

Veder was ik laatst bij mijn vader en toen kwam hij er achter dat : ) een smiley is als je je hoofd schuin houd. Hij zei wel dat hij dat altijd gebruikte, omdat iedereen dat deed, maar hij had nooit door waarom nou en wat dat betekende. :=