GamblersCup schreef:Kommer en kwel... je doet het toch jezelf aan. Als je het zo irritant vindt, dan moet je gewoon niets op MP proberen te verkopen. Zoals ik al eerder zei, er zijn nog steeds ongelofelijk veel mensen die het als een rommelmarkt zien en daar naar koopjes zoeken. Ik denk dat MP ook niet mijn eerste keuze zou zijn als ik ergens rijk van wil worden. En er zijn er nog steeds een héleboel die ook daadwerkelijk de "in de weg liggende spullen" daar voor een habbekrats willen verkopen, weg is weg en je hebt nog een paar euro.
Ik probeer ook niets op marktplaats te verkopen?? In het verleden wel eens gedaan.. Soms naar tevredenheid, soms niet. En ik zeg juist in mijn post; gelukkig is het NIET alleen maar kommer en kwel. Heb twee Kieffer zadels gekocht die het geld dubbel en dwars waren en waar ik dus een prima koop aan heb gehad.
Je hebt overal mensen die voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de eerste rang willen zitten, niet alleen maar bij Marktplaats.
Overigens schrik (en lach) ik wel eens om wat men nog te koop durft te zetten, zoals dekjes waarvan de originele kleur zich laat raden en waar de voering uitkomt