Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:31

er at een keer iemand bij ons, en toen aten we maceroni uit zo'n zakje van de appie met italiaanse groenten. en toen zat daar een dood BRUINGEBAKKEN! lieverheersbeestje in. :r

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:10

Het uitknijpen van een ontstoken talgklier van een van mijn cavia's, dat was echt ontzéttend smerig. Ik was vooral bang dat die bult in een keer open zou slatsjen (het stonk ook heel erg, echt vreselijk, dikke witte drab).
Maar op de een of andere manier kan ik (gelukkig) wel weer veel meer hebben dan andere mensen, die zouden ws allang over hun nek zijn gegaan. :o
Het lijkt me echt vreselijk om zo snel een kokhalsreflex te hebben.

Dat had ik wel toen ik een keer pannenkoeken ging eten met mijn vader, een tip, ga NOOIT strooikaas van Old Amsterdam laten smelten op een pannenkoek. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, ja op de wc dus, ter preventie. :')
Het stinkt zo walgelijk dat het niet eens meer op kaas lijkt... Extréém muf, ook alsof je bijna geen lucht meer krijgt. Ik kan het niet eens uitleggen. En je ruikt het door het hele huis... :x

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:13

Rosa: Heb je een hond...? _O-

Want voor de hondenbezitters heb ik ook een leuke: anaalklieren uitknijpen!
Lieve help, eerste dag dat ik meeliep bij een dierenarts, gelijk een beagle (en beagles stinken meer dan andere honden) met volle anaalklieren.
Lieve help wat een lucht.

Zegt dierenarts heel vrolijk: "Wees blij dat dit geen fret is..."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:18

Doet Raphi zelf, en dan ga je even dood van de lucht ja.........

*is plots dankbaar dat ze geen beagle heeft *

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:24

Nemurin: nog niet, maar wil (wou :')) zodra ik alles rondom het op mezelf wonen geregeld heb, niet echt op korte termijn dus, wel zeker graag (ooit) een hond.
Maar ik heb wel 15 cavia's, waarvan 5 beren (mannen), en beren op leeftijd kunnen ook nog wel regelmatig een verstopte anaalzak krijgen. Dat wordt dan dus hetzelfde verhaal als met een hond. Nahh nee dank je, ik hoop dat het niet zover komt! :=

Surprise_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:32

Ik ging een keer met de bus (goh :+ ) en pakte een krantje.
Ik dacht van: ''goh, wat ruikt 't hier raar, zou hier nog ergens een oud broodje liggen ofzo?"'
Dus ik kijken, lag er kots (zat ook op de krant btw :Y) )!
Ben de rest van de reis maar gaan staan, maar bah, die hele bus stonk ernaar :r
Gelukkig had ik niks onder mn schoenen en had ik de krant ook niet verkeerd vastgegrepen... :=
Op het station hadden dr dus wel mensen ingestaan (ze moesten zo nodig kijken en vooral ''goed ruiken!'' :roll:
Zag je allemaal kots voetstapjes door de bus :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:33

Haha arme Yamcha... _O-

Ooooh beren ook ja, de mijne zijn alleen nooit zo oud geworden, er bleek schurft in het hok zelf te heersen ofzo. :n

Maar zoooo vies.
Een fret lijkt me om die reden ook niets. Die stinken al zo vreselijk omdat ze 32 klieren in hun huid alleen al hebben. Kan me niet voorstellen hoe erg die lucht uit de anaalklieren is!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:42

Nou, ik ben mooi van pagina 5 naar hier gesprongen, sommige zijn echt vvvvvviiiiess. Die poepbejaarden lijkt me echt heel erg...
Anaalklieren bij beesten daarentegen, mwah vind ik echt reuze meevallen... Mijn broertjes nr 2 stinkt erger :+

Een vies momentje wat mij bijstaat: prooidieren van mijn katten...
Regelmatig moet ik hier onderdelen opruimen (ook geen enkel probleem, als ze ze reeds dood mee naar binnen brengen vraag ik ze vaak om wel netjes álles op te eten :') ). Alleen soms leeft zo'n diertje nog.... En dan moet je het dus "helpen".

Nam dat beest een duivenjong mee! Arm vogeltje was er echt slecht aan toe... Dus ik dacht, snel dat beestje uit zijn lijden verlossen...
Hop, opgepakt, naar buiten en daar de nek omdraaien (geen schop in de buurt zo snel).

Alleen een jong dier.... weke botten, kraakbeen.... Ik had zeg maar in iedere hand daarna een deel... brrr.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:47

Draaien bij vogels werkt ook niet, je moet de nek echt met een goeie ruk van het lijf af duwen. :')
Maar ja wat je net zegt, dit werkte wel!

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:57

Gelukkig heb ik zelf niet echt iets met fretten, althans niet als huisdier, anders zou ik denk ik gewoon een gasmasker gaan opzetten. :=

Die prut uit die talgklier stonk al echt naar een soort van ernstig bedorven smeerkaas, maar dan echt... OMG...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:04

Ik heb ooit eens met een vrouwelijk fretje mogen spelen.
Voor een praktijkles.

Gewoon om de diersoort te leren kennen, je kunt er niet heel erg veel mee namelijk omdat ze vrij angstig kunnen zijn bij vreemden, dus lastig te hanteren. Dat moesten we dus leren, daarna nooit meer fretten gezien helaas.

Want ze zijn ERRUG schattig. En dan gingen we ze een papje voeren en ze hebben die hele tafel schoongelikt. _O-
En op bepaalde plaatsen aaien vinden ze prima, en spelen is ook leuk.

Maar o wee als je echt wat met ze moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:10

Sommige dieren mogen van mij best mannelijk zijn, maar fretten liever niet :') net als paarden, dan heb ik ook liever de dames. 't zijn dacht ik alleen de heren die zo stinken......

Bij honden maakt het dan weer niet uit, een teef stinkt net zo hard wat dat betreft, en Raphi eet rauw, dan heb je nog het voordeel dat je niet hoeft te "helpen" :r

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:11

Pismerries stinken anders ook flink hoor! Maar ik heb geen ervaring met hengsten, alleen ruinen, en die ruiken naar mijn mening niet anders dan... wacht eens even.
Volgens mij toch wel lichtelijk ander geurtje op oudere ruinen inderdaad.
Als ik bepaalde oudere ruinen heb gereden (zijn er niet veel meer van) op de manege merk ik het toch echt wel in de auto!

Maar de 6-jarige ruin bij ons dan weer niet, die ruikt niet anders.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:13

Nemurin schreef:
Draaien bij vogels werkt ook niet, je moet de nek echt met een goeie ruk van het lijf af duwen. :')

Jep, draaien en een 'rukje'... alleen dit jong was nog erg broos :')

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:15

Ze zien er wel erg lief uit ja. :) Wel snel idd, en hilarische bewegingen.

Als ze hier zouden wonen, zou ik ws alleen wel de hele caviaflat dicht moeten plamuren. := Arme beestjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:15

Ja, maar ik heb geen pismerrie he O:)

Ik heb een wonderschone, heerlijk geurende dame, die ook nog eens prachtige ogen heeft.

Maar ruinen stinken en hengsten helemaal :j

Creatas schreef:
Nemurin schreef:

Jep, draaien en een 'rukje'... alleen dit jong was nog erg broos :')

:')

Hakblok en een bijl, dat werkt beter.

Het gekke is, ik kan het allemaal prima zien, de reactie van mijn spijsverteringskanaal, en dan met name het allereerste deel, komt pas als ik het moet aanraken.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:20

Normaal stinken mannelijke dieren door de testosteron, maar ruinen zijn ruinen...
Je merrie heeft trouwens inderdaad prachtige ogen! En dat terwijl ze verder niet mijn smaak is, maar die ogen... :)

In ieder geval, aanraken kan ik ook. :+ Maar ik moet dan ook wel redelijk gehard zijn in dat soort dingen.

Jiggy777

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:20

wij zaten wel eens te ontbijten in het studentenhuis en boven de keuken zat de wc. Bleek er een lek te zitten en toen we zaten te eten trok er net iemand door en het (Gele) water kwam langs de keukenmuur naar beneden over ons eten. Het stonk echt naar mannenpis heel ranzig! Dus ik spring op van mij stoel, sta ik ook nog eens in een opengereten duif met mijn blote voet die mijn kat daar even had gebivakkeerd...toen moest ik bijna kotsen :j

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:22

Nou, ik richt liever mijn katten nog iets beter af Yamcha :P

Zo heb ik ooit mijn kat buiten gewerkt toen ie midden in de nacht thuiskwam met een (dood) konijn.
Hij wilde doodleuk weer met dat ding door het luik naar binnen.
Dus ik heb om half 4 snachts voor het luik gezeten; 1 hand luik tegenhouden waar een konijnenvacht doorheengeperst werdt met een kattenkop erachter.. De andere hand onder mijn kin zodat ik op mijn hurken door kon slapen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:25

Oh oh oh Jiggy you just made my day girl :')

Oh ik deed het bijna in mijn broek, geweldig :')

Nemurin: ja he? Ben ook allerverschrikkelijkst verliefd <3

Ja, en toch stinken ruinen, maar is bij lange na niet vies genoeg voor dit topic. Zelfs in de mesthoop vallen is niet vies genoeg.
Creatas schreef:
Nou, ik richt liever mijn katten nog iets beter af Yamcha :P

Zo heb ik ooit mijn kat buiten gewerkt toen ie midden in de nacht thuiskwam met een (dood) konijn.
Hij wilde doodleuk weer met dat ding door het luik naar binnen.
Dus ik heb om half 4 snachts voor het luik gezeten; 1 hand luik tegenhouden waar een konijnenvacht doorheengeperst werdt met een kattenkop erachter.. De andere hand onder mijn kin zodat ik op mijn hurken door kon slapen :')

HAHAHAHAHAHAHA geweldig _O-

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:29

Om nog even door te gaan over dierenlijken :')
Tja er ligt hier dus wel eens een echte dode muis op de vloer tussen al die neppe...
Als ik mijn ontbijtje ga doen, en ik zie geen rare sporen dan ga ik er dus ook niet naar zoeken..
Af en toe sta je dan wel is op een toch-niet-zo'n-neppe muis..
Of je kijkt met je ontbijtbordje vanaf de bank naar die "nepmuis" naast je.. Wat dan ook toch-niet-zo'n-neppe muis is.. Naja dat komt dan na bammetje 2 wel aan de buurt :j

Edit: Wel heel uberinteressant; de maag laten ze áltijd liggen! Alles is op (grappige geluidjes als ze zon schedel kraker) behalve dat flubbertje... DAAR wil je NIET op gaan staan :')

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:34

Waar stinken ruinen dan naar? :P
Ik heb zelf een ruin maar heb geen ervaring met merries.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:39

Hahahaha ik zie jou daar al zitten om half 4!

Ik weet niet, ruinen stinken gewoon naar paard maar dan net even iets meer dan merries, is ongeveer hoe ik het kan beschrijven.
Net iets doordringender.

Hengsten weet ik niet.

Maar is ook de reden dat ze biggen al heel jong castreren. Die lucht gaat in het vlees zitten anders, en dat ruik je wanneer je het in de pan doet... Dan wil de consument spontaan geen varkensvlees meer.

Dus ik zeg: kappen met castreren, want varkensvlees is toch al vies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:44

At ik toch al niet, is niet koosjer. en.slecht voor. je.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:48

Tja ik ben niet Joods, maar inderdaad de meeste parasitaire infecties die je over zou kunnen nemen van vlees eten komen uit varkensvlees.

Daarna kippenvlees, en dan pas rundvlees.
Daarom is rundvlees het enige dat je rauw mag eten als je dat leuk vindt.

Overigens vind ik kippenvlees ook gewoon weinig aan tenzij je het goed doet, maar lekkerder dan varkensvlees in ieder geval.

Ik hou denk ik meer van rood vlees. :+

Nog steeds het allerranzigste: een enorm abces op een hele grote koeienlever ooit bij ons bij Pathologie.
Bah.

En intussen worden er bruinvissen geanalyseerd in de zaal naast je, die lucht is ook niet te harden.
En dan roept er iemand tegen de inhoud van dat abces "Hee, guacemole!"