Ik heb altijd de neiging om heel veel hele grappige dingen te bedenken over andere mensen als ik dronken ben. En dan moet ik keihard lachen en vraagt men: "Wat is er?" En dan kan ik alleen maar:
"HAHAHAHAHA JIJ- HAHAHAHAHA OH GUT HAHA IK- HAHAHAHA WHOEEHAHAHA" En dat gaat dan 10 minuten door.

En ik was een keer zo dronken dat ik al de hele tijd over mijn zus d'r schouders hing, maar toen moest ik naar de w.c. Dus zij met me mee natuurlijk.. Stonden we daar, kwam zij een collega tegen. Dus zij wil ons aan elkaar voorstellen maar ik hang al gillend om die nek van de collega, drie zoenen geven: "HAALLOOOO HOE IS HEEEEET?"
En zo ging dat de hele avond door als we bekenden tegenkwamen. Ookal had ik ze al 3x gezien die avond.

Oh en er schiet me net te binnen dat ik daarna met de taxi naar huis ging met mijn zus, en ik had met hem afgesproken dat hij ons voor een tientje zou brengen. Dus hij zette de meter niet aan, ik vond het allemaal prima. Maar mijn zus de hele weg: "Maar de meter is niet aan. Waarom is de meter niet aan? Maar de meter moet toch aan! Nu weet niemand wat we straks moeten betalen!" En ze ging maar door... en toen we uitstapten zei ik: "Maar meneer de taxiteur, ik vond u wel heel aardig hoor!"