Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 14:59

UMayDream schreef:
Horsii_mine schreef:
oliebol..
Afgelopen zaterdag, best flink aangeschoten uiteindelijk gezoend met een collega.. Kan erger! Geen lelijke jongen...
Maar. Ik dacht het een beetje stil te houden staat er een foto van ons (zoenend) op facebook en iedereen tagged ons op die foto en/of reageert er op. Durf niet eens meer mn facebook open te klikken :')

Dat is toch ook wel redelijk falend _O-

Haha, lekker genant.. :')

Kijk ik net op facebook, had van mezelf alle tags verwijderd. Zie ik dat die jongen nu de banketstaaf is om getagged te worden :') Gelukkig heb ik het werk gister wel overleefd _O-

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 18:03

lauraP schreef:
Nrkee schreef:
omdat ze eerst alles had ondergekotst voor de deur en vervolgens aan een negroide uitsmijter vroeg ' of je als je een neger bent je ook echt alles zwart-wit ziet'

ik heb onder de tafel gelegen van het lachen om deze :')

Hahah ik vond het ook erg ladylike :*

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 18:26

Klopt foto's zijn echt killing. Ik was vorige week vrijdag echt te ver gegaan :o want ik voelde me rot en had net een drukke toetsweek goedgemaakt dus ik vond dat ik wel wat meer mocht drinken op dat feestje. Toen begon de jongen waar ik mee zat ineens weer achter een ander meisje aan te lopen terwijl we daar al heel veel gesprekken over hadden gehad .. en toen heb ik elke keer als ik ze zag een shotje genomen. ik zeg het je shotjes zijn killing :+ Toen eindigde ik in elk hoekje en op de bank met een andere jongen (vriend van mij, misschien nog wel het ergst :+) en het ergst ik weet t gewoon niet meer. Die jongen van het feestje heeft voorkomen dat er foto's gemaakt werden van ons maar nu staan we op de achtergrond van een foto met 2 anderen. Fijn! half twitter had t erover. :') ach ik kan er de lol wel van inzien heb t tenslotte zelf gedaan. En de grappen van: ja lisa wordt later prive detective, ze is zo goed in de hoeken onderzoeken etc. kan ik ook allemaal aan. Doe het net zo hard terug. En die vriend, die kan ik ook nog heel goed aankijken/spreken, ik weet het toch niet meer :+ Maar voor mij wel een rustig weekendje nu :)

Nrkee

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 18:35

Hahah eigenlijk zijn de bloopers op zich vaak niet eens het ergste, maar juist de naschokken die het teweeg brengt :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 18:41

Zo is er een filmpje van mij en mijn zus, dat ik moest plassen zijn bovenop me komt zitten. Face too face zeg maar.
Dikke lol met elkaar, ineens pakt ze een wc papiertje en veegt ze de boel zo af! Ik stikte daar bijna op die wc!

Ik heb het filmpje altijd nog, want ik was daar zo gezellig leuk dronken en dat gelach van ons beide is hilarisch!!

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 19:23

Nrkee schreef:
Hahah eigenlijk zijn de bloopers op zich vaak niet eens het ergste, maar juist de naschokken die het teweeg brengt :')

ja dat je wakker wordt en denkt o god wat heb ik gedaan? dan vriendin naast je die je keihard uitlacht, dan weet je hoelaat t is :+ en dan af en toe komt er iets binnen. Nee maar als ze me pesten, ja ik kan het wel hebben ik ben absoluut niet op mn mondje gevallen doe het meteen terug dus ja vind het wel grappig :)

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:25

Geweldig topic!
Zaterdagavond geweest, dus kom maar op met de verhalen :D

Ik heb van de zomer op vakantie in Sunnybeach een best wel leuke jongen leren kennen O:) Paar leuke dagen gehad en hij wou ook graag een keer bij me thuis langskomen. Nou prima, ouders waren een week later weg, dus wat mensen uitgenodigd en leuke plannen gemaakt. Tijdens het eten wat drankjes en toen voelde ik hem al maaaar we zouden nog een drankspelletje doen, naja oke, 2 rondjes dan.. Maarja vriendin van mij is echt slecht in dat spel en koos mij als buddy, dus het eerste rondje al weet ik hoeveel shotjes gehad. Dus alles er op de wc er uit en daarna onder de douche gaan liggen waar mijn zusje me wat stukjes brood aan het voeren was "Ik voel me net een eend" :') Vervolgens op bed gaan liggen met de kat erbij. De hele tijd "Ssssst! Sillyy! Ssst!", want hij liep zo hard te knorren. Wat ik nog meer heb gezegd weet ik niet, want m'n zusje was ook wel aangeschoten. De jongen was nog erg lief en "het maakte hem allemaal niks uit" maar daarna natuurlijk niet veel meer van gehoord _O-

En gisteravond wel zo hard gelachen, dat ik nu nog steeds in lachbuien uitbarst.
Niet eens zo heel veel gedronken maar wijn + lichte vermoeidheid slaat wel aan.
Op een gegeven moment liep ik wat snel daar de trap af achter een bewaker aan, die ik ken, om iets te zeggen. Glij ik me toch onderuit en vliegen m'n hakken uit, naar beneden. Ik en vriendin helemaal dubbel want zag er echt dom uit _O- Gelukkig was die bewaker zo aardig om snel m'n schoenen te pakken. Kwartier later nog aan het lachen en lopen weer de trap af. Vriendin voor me zodat ik niet zou kunnen vallen oid. Gaat zij me toch onderuit en glijd op haar kont een paar treden naar beneden. Ik hield het echt niet meer! Vervolgens staat ze weer op, glijd ze weer onderuit en weer een paar treden naar beneden _O-
Nou dat heeft iedereen daar geweten. Bewaker zou ook de camerabeelden gaan bekijken omdat ie dat wel eens even wou zien, haha!

En agh, zoveel meer dingen door de jaren heen.. :P

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 15:31

Aah ik heb me gister netjes gehouden.

Was met 2 vrindinnen eerst shotjes drinken in de kroeg, en daarna verder. Maar even pitstop omdat er iemand wilde roken, andere persoon is gestopt maar bleef maar smeken om een trekje :+
Ze moest plassen en heeft serieus gewoon midden op een plein achter een plantenbak geplast, je kon met echt opvegen.
Eenmaal verder is ze op de grond gevallen, onder een tafel gaan zitten. Ze heeft bier over mensen heen gegooit (mijn biertje ook nog eens.. :+ )
En als afsluiter even bij de jassen staan zoenen met een klasgenoot van dr.

Andere vrindin werd half gestalkt door een collega van dr.

Dus ik heb flink kunnen lachen :P

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:30

Ik ben een keer op de bank op het been van een vriendin van me in slaap getalled. Oud-huisgenoot ging op dr andere been liggen. En toen waren we ineens aan het zoenen, terwijl ik die hart nauwelijks kende. Wilde ook perse bij hem slapen, maar dat mocht niet van die vriendin. Wat ik ook wel terecht vond eigenlijk :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:42

Toen ik een beetje aangeschoten was met vrienden,lachen om het woord 'hoi'
Ja serieus we lagen helemaal in een deuk :')

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:53

Haha wat een bloopers lees ik!

Nja, Toen ik dronken was dacht ik een keer even lief te zijn om de aansteker van een vriend op te rapen die hij liet vallen..
Ik hoorde hem nog zeggen ; 'Neeee, niet doen!!' maar toch deed ik het en zat ik in de kots te graaien, heerlijk was dat.. :')

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:11

Oh oh vorige week was ik jarig :) Herinner me de helft van de avond al niet meer, maar wel dat ik 2 (!!!)jassen mee naar huis heb genomen, en niet eens 1 van mij, aangezien ik altijd uitga zonder jas, maar met een dikke, lelijke pull die ik mag verliezen, omdat ik altijd zo bang ben dat mijn jas gepikt gaat worden :')
Vriendin heeft mij thuisgebracht, waar ze mijn buit (een dikke, leren, zware, gigantisch grote mannenjas, en een vrouwenmantel die op de mijne leek :P ) vond en die braaf terug naar de fakbar heeft teruggebracht :')
Er zijn, over de jaren heen, nog veel meer gênante zaken gebeurd, maar ik laat het bij dit :)

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 22:31

Ik ben afgelopen zaterdag ook weer op mijn plaat gegaan midden op een feest. Frontaal voor ongeveer 50 man.. damnnnn

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:57

van het weekend kwam een vriend van ons de club niet meer in toen hij naar buiten was gegaan om af te koelen, maar die kwam niet meer binnen omdat hij te strak stond.
gelukkig was hij de 3-4 uur in de kou de volgende dag vergeten en heeft ie volgens hem een topnacht gehad :')

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 23:51

Ik heb zóveel domme dingen gedaan vrijdag, dat ik het allang verdrongen heb ofzo. Weet er niks meer vanaf.. :')

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:59

Mijn aller ergste blunder was ongeveer 2 maanden geleden. We waren met 6 mensen op stap, een vriendin van mij, haar vriend, haar nicht en nog 2 jongens die ik dus alle 4 nog niet kende. Was hele gezellige avond, iedereen wat leren kennen. Voor mijn gevoel was ik nog aardig helder maar dat bleek aan het einde van de avond toch tegen te vallen ... Bleef bij vriendin slapen, zij moest natuurlijk nog even afscheid nemen van haar vriend dus besloot vast naar boven te gaan. Haar kamer is aan de weg, met 2 grote ramen. Ik heb het licht aan gedaan en me helemaal uit staan kleden, pyama aan voor zo'n raam! Was ik helemaal vergeten dat 1 jongen bij de weg stond te wachten met prima uitzicht op de slaapkamer. Oeps. Schaamde me dood toen ik hem 2 weken geleden weer zag en moest er wel weer even aan denken toen ik met hem stond te dansen ... :+

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:02

Vriendin van me was zo zat dat ze moest kotsen. Maar ik was ook niet echt heel nuchter meer, maar dat dacht dus wel iedereen omdat ik constand mijn vriendin in de gaten aan het houden was.
Wij fietsen naar huis, zij fietst aan en valt 20 meter verder op de grond. Ik kom aanfietsen, rem iets te laat en rijd zo tegen haar hoofd aan :P.

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:00

Oohja nog meer blunders, van de week werd ik 's ochtends wakker van mijn wekker (die godzijdank nog goed ingesteld stond van de ochtend daarvoor), stond op, keek in de spiegel en had al mijn kleren inclusief sieraden en make-up nog op/aan. Ik dacht: Oeps, wat heb ik in godsnaam gedaan.

Of in m'n bed plassen als ik teveel heb gezopen. Foutje :P

Alma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:20

Ik heb altijd de neiging om heel veel hele grappige dingen te bedenken over andere mensen als ik dronken ben. En dan moet ik keihard lachen en vraagt men: "Wat is er?" En dan kan ik alleen maar:

"HAHAHAHAHA JIJ- HAHAHAHAHA OH GUT HAHA IK- HAHAHAHA WHOEEHAHAHA" En dat gaat dan 10 minuten door. :+

En ik was een keer zo dronken dat ik al de hele tijd over mijn zus d'r schouders hing, maar toen moest ik naar de w.c. Dus zij met me mee natuurlijk.. Stonden we daar, kwam zij een collega tegen. Dus zij wil ons aan elkaar voorstellen maar ik hang al gillend om die nek van de collega, drie zoenen geven: "HAALLOOOO HOE IS HEEEEET?"

En zo ging dat de hele avond door als we bekenden tegenkwamen. Ookal had ik ze al 3x gezien die avond.

:')

Oh en er schiet me net te binnen dat ik daarna met de taxi naar huis ging met mijn zus, en ik had met hem afgesproken dat hij ons voor een tientje zou brengen. Dus hij zette de meter niet aan, ik vond het allemaal prima. Maar mijn zus de hele weg: "Maar de meter is niet aan. Waarom is de meter niet aan? Maar de meter moet toch aan! Nu weet niemand wat we straks moeten betalen!" En ze ging maar door... en toen we uitstapten zei ik: "Maar meneer de taxiteur, ik vond u wel heel aardig hoor!" :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:35

Alma schreef:
Ik heb altijd de neiging om heel veel hele grappige dingen te bedenken over andere mensen als ik dronken ben. En dan moet ik keihard lachen en vraagt men: "Wat is er?" En dan kan ik alleen maar:

"HAHAHAHAHA JIJ- HAHAHAHAHA OH GUT HAHA IK- HAHAHAHA WHOEEHAHAHA" En dat gaat dan 10 minuten door. :+

En ik was een keer zo dronken dat ik al de hele tijd over mijn zus d'r schouders hing, maar toen moest ik naar de w.c. Dus zij met me mee natuurlijk.. Stonden we daar, kwam zij een collega tegen. Dus zij wil ons aan elkaar voorstellen maar ik hang al gillend om die nek van de collega, drie zoenen geven: "HAALLOOOO HOE IS HEEEEET?"

En zo ging dat de hele avond door als we bekenden tegenkwamen. Ookal had ik ze al 3x gezien die avond.

:')

Oh en er schiet me net te binnen dat ik daarna met de taxi naar huis ging met mijn zus, en ik had met hem afgesproken dat hij ons voor een tientje zou brengen. Dus hij zette de meter niet aan, ik vond het allemaal prima. Maar mijn zus de hele weg: "Maar de meter is niet aan. Waarom is de meter niet aan? Maar de meter moet toch aan! Nu weet niemand wat we straks moeten betalen!" En ze ging maar door... en toen we uitstapten zei ik: "Maar meneer de taxiteur, ik vond u wel heel aardig hoor!" :')

Haha _O- Volgens mij ben jij heel grappig als je dronken bent :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:45

Horsii_mine schreef:
UMayDream schreef:

oliebol..
Afgelopen zaterdag, best flink aangeschoten uiteindelijk gezoend met een collega.. Kan erger! Geen lelijke jongen...
Maar. Ik dacht het een beetje stil te houden staat er een foto van ons (zoenend) op facebook en iedereen tagged ons op die foto en/of reageert er op. Durf niet eens meer mn facebook open te klikken :')

Dat is toch ook wel redelijk falend _O-

Haha, lekker genant.. :')

Horsii_mine schreef:
Kijk ik net op facebook, had van mezelf alle tags verwijderd. Zie ik dat die jongen nu de banketstaaf is om getagged te worden :') Gelukkig heb ik het werk gister wel overleefd _O-

Inmiddels dus niet meer :o Kwam een collega tegen op weg naar werk.. 1e wat ie zegt! Goh! Wat zag ik nou een leuke foto van jou en collega op facebook :') Begint ie me nog keihard uit te lachen vervolgens ook :') Wist echt niet waar ik moest kijken..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:48

Oei, pijnlijk :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 14:45

Char_elle schreef:
Ik heb een keer een hele avond geroepen: 'ik ben net een euroknaller, ik doe alles voor 'n euro!' Heb flink wat vreemde blikken gehad :+ Gelukkig was dit in het buitenland met school en konden dus alleen mijn klasgenoten mij verstaan :')

je kunt me opvegen :')

ga er nog een paar lezen :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 14:53

zoenend op de foto staan is inderdaad érg charmant _O-

vorige week, ik fietste met m'n vriendin van het voorzitten naar de plek waar we uit zoudengaan.
Was hardstikke mistig, en beide al wat op, dus ik zei nog tegen haar, fiets niet te dicht bij het randje, maar je raad het al, BAM, daar lag ze. :')
niets aan de hand, dus wij weer verder fietsen, vraagt ze 50 meter later, ben ik nou gevallen? :')

Nou, toen kon je mij opvegen, ze heeft het de hele avond nog moeten horen, want ik heb het met m'n stomme kop tegen de meest onbekende mensen verteld daar :=

vanavond weer op stap met haar, dus komen morgen wss nog wel meer mooie verhalen :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 15:08

Ik kan me nu wel nog een blooper herinneren die enigszins offtopic is, want ik was niet dronken. :')
(had wel een biertje in mijn hand, de eerste)

Ik zou een rondleiding krijgen door de tuin van een vriendin, maar ik ben hartstikke nachtblind. Dus zij leidt mij rond, stapt over een greppel en zegt heel droog: "Pas op Roos, een greppel." "Waar?" BOEM. "Oh. Daar."