nee, dat kan dus niet, er is geen winkelwagen op Ebay, alle items zijn van verschillende verkopers. Het kan wel als je in een Ebay winkel koopt en dan kun je vragen om een totaalrekening.
Ja ik was alweer vergeten dat ik die had besteld. want zijn toch in de 30,-. Maargoed. Heb ze niet zo nodig nu maar wil ze wel graag hebben natuurlijk. Verkoper heeft ook 97% feedback zie ik nu, ach, is wel ruitersportwinkel. En kon ze nergens anders vinden dus geen keuze
Die wil ik wel hebben ^^ Maar dan wel simpel zwart
Ik wil hoefschoenen, maar ben bang dat ik ze zal moeten laten aanmetten.. maat 000 is nog net wat te groot.. balen Voor die kleintjes, want ga heel veel over de weg. Hoefijzers kan wel zei de smid maarja, liever niet
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 16-08-11 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
omg ik ben hoefschoenfan, maar dit gaat wel heel erg ver! Trouwens als maat 000 nog iets te ruim is kun je ook proberen er een maat kleinere backstrap in te doen. Wil wel eens helpen.
Heeft er ook iemand ervaring met het zelf verkopen via Ebay? Heb wel een poging gewaagd, maar kom meteen bij een betaalscherm? Moet je voor elke advertentie die je plaatst betalen?
Omg die schoenen verschrikkelijk! Ik heb weer 5 pakketjes binnen Leer met lamsvel De rest v mn cross beschermers Kk stang 2 hunter hoofdstrlle 1 stubben springhofdstel
Colette, waar had je op gezocht voor crossbeschermers?
Mag ze eigenlijk niet kopen van mn ouders omdat ze zo duur zijn, ik toch maar B rijd (vind ik geen reden om ze niet te kopen...) en het nog niet zeker is of ik volgend jaar nog wel wedstrijden ga rijden... Maar als ik ze op eBay goedkoop kan krijgen, dan doe ik dat gewoon