Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Hé, een Primark topic... ik ben nog nooit naar de Primark geweest, maar ik moet toch nieuwe kleren hebben (ben geen shop-fan) en misschien toch maar eens een kijkje nemen bij de Primark dan. Welke is 't beste/leukst/grootst? Ik zit op een halfuurtje bussen van Hoofddorp, op school in Den Haag dus Rotterdam is an sich ook wel te doen en ik zag dat er eentje in Zaandam komt? Daar woont vriendlief.
Ga nu even dit topic doorspitten om te kijken wat voor soort kleding ze daar hebben.Hoe zit het met kwaliteit/prijsverhouding?
AnkeVivaldi schreef:Alweer zo'n eind wegMaakt voor mij ook weinig verschil of ik dan naar Almere ga of naar Hoofddorp of Rotterdam...
malih schreef:Goed.... Voor de gene die laatst riep dat zei t als eerste zou weten als er een primark in almere zou komen... mis poes... Ze zijn aan het verbouwen en er staan nu bordjes dat er een primark komt !
xDramaQueen schreef:malih schreef:Goed.... Voor de gene die laatst riep dat zei t als eerste zou weten als er een primark in almere zou komen... mis poes... Ze zijn aan het verbouwen en er staan nu bordjes dat er een primark komt !
dat ging over zaandamen dus niet over almere...
edit: in oktober ga ik 3 dagen naar london, 3x raden wat ik ga doen