Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik vind het ook ontzettend asociaal dat in de collegezaal iedereen altijd zo ver mogelijk naar achteren gaat zitten, zodat ze kunnen praten... Hoorcollege's zijn niet verplicht, als je er geen zin in hebt, wat doe je er dan nog?
Crista schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind het ook ontzettend asociaal dat in de collegezaal iedereen altijd zo ver mogelijk naar achteren gaat zitten, zodat ze kunnen praten... Hoorcollege's zijn niet verplicht, als je er geen zin in hebt, wat doe je er dan nog?
Ik ga ook altijd wat meer naar achter zitten, niet helemaal achterin, maar op de helft ofzo. Vind het zo vervelend om helemaal vooraan te zitten....Ik zit niet continu te praten, maar wissel idd af en toe wel een woordje met een klasgenoot.... Gaat moe tik zeggen meestal wel over de stof die we bij het college behandelen...
fresley schreef:Ik maak het toenet weermee in de aula; een meisje naast mij heletijd roepen naar jongens dat ze lelijk zijn en ect. Komop zeg datjezoiets vind oke. Maar dat je dat uit gaat roepen over de aula. Hoewel je zelf zo onzeker als een ezel bent..
EngeltjeS schreef:fresley schreef:Ik maak het toenet weermee in de aula; een meisje naast mij heletijd roepen naar jongens dat ze lelijk zijn en ect. Komop zeg datjezoiets vind oke. Maar dat je dat uit gaat roepen over de aula. Hoewel je zelf zo onzeker als een ezel bent..
de jongens zullen dan wel het volgende weten/denken: Dit zegt meer over haar dan over hen.
Vjestagirl schreef:Ik vind het ook ontzettend asociaal dat in de collegezaal iedereen altijd zo ver mogelijk naar achteren gaat zitten, zodat ze kunnen praten... Hoorcollege's zijn niet verplicht, als je er geen zin in hebt, wat doe je er dan nog?
jori_X schreef:Pesten is inderdaad vreselijk! Sowieso mensen opzettelijk veel pijn doen, oplichten etc...
Ik heb zelf ook nog wel een asoverhaaltje.. Niet super asociaal, maar toch wel bizar hoe sommige mensen denken!
Wij hebben een Beagleteefje die best wel gezet is. Na een tijdje merkte we toch dattie wel dikker werd dus maar wat minder voer. Bleek dattie kattevoer at bij de buren, beetje apart want dat deed ze anders nooit! Dus dat vonden we al een beetje vreemd.. Nu gaat er bij ons vaak een boer langs met zijn hond die een kilometertje verderop woont. Op een dag vroeg die oudere boer: ''En? Heeftie al jongen?'' Dus mijn moeder was stomverbaasd, dus die vroeg waar de man op doelde. Boer: ''Ja ik heb het wel op de kalender gezet! Mijn hond heeft jullie beagle gedekt!'' Nouuu dan valt je mond ook wel open van verbazing hoor! En ja hoor, paar weken later 12(!) vuilnisbakpups (hond van de boer was een vuilnisbak). En nee, de boer zelf wou er geen, want dat wou zijn vrouw niet hebben.. Maar hij kwam nog wel een keer kijken en zei vol trots dat hij ons toch een paar mooie pups gegeven had die we mooi konden verkopen voor een paar centen!
Alle pups hebben een goed tehuis gevonden, daar niet van. Maar het heeft ons wel geld en veel tijd gekost! Als je ziet dat je hond een andere hond dekt sleur je hem er toch af en ga je er niet bij kijken om het vervolgens op de kalender te schrijven
jori_X schreef:Pesten is inderdaad vreselijk! Sowieso mensen opzettelijk veel pijn doen, oplichten etc...
Ik heb zelf ook nog wel een asoverhaaltje.. Niet super asociaal, maar toch wel bizar hoe sommige mensen denken!
Wij hebben een Beagleteefje die best wel gezet is. Na een tijdje merkte we toch dattie wel dikker werd dus maar wat minder voer. Bleek dattie kattevoer at bij de buren, beetje apart want dat deed ze anders nooit! Dus dat vonden we al een beetje vreemd.. Nu gaat er bij ons vaak een boer langs met zijn hond die een kilometertje verderop woont. Op een dag vroeg die oudere boer: ''En? Heeftie al jongen?'' Dus mijn moeder was stomverbaasd, dus die vroeg waar de man op doelde. Boer: ''Ja ik heb het wel op de kalender gezet! Mijn hond heeft jullie beagle gedekt!'' Nouuu dan valt je mond ook wel open van verbazing hoor! En ja hoor, paar weken later 12(!) vuilnisbakpups (hond van de boer was een vuilnisbak). En nee, de boer zelf wou er geen, want dat wou zijn vrouw niet hebben.. Maar hij kwam nog wel een keer kijken en zei vol trots dat hij ons toch een paar mooie pups gegeven had die we mooi konden verkopen voor een paar centen!
Alle pups hebben een goed tehuis gevonden, daar niet van. Maar het heeft ons wel geld en veel tijd gekost! Als je ziet dat je hond een andere hond dekt sleur je hem er toch af en ga je er niet bij kijken om het vervolgens op de kalender te schrijven
Miepie77 schreef:Als honden eenmaal bezig zijn en vastzitten, valt er ook weinig los te trekken. Dan zitten ze muurvast.
Narya schreef:Verplichte hoorcolleges werken gewoon niet. Dan komen de studenten wel, maar iedereen is bezig met andere dingen. Sommigen brengen een laptop mee en gaan rustig youtube video's bekijken (echt waar!!), anderen bespreken hun huiswerk.. en dan nog beledigd zijn als ik vraag of ze dat niet tijdens de pauze kunnen doen. Bij dat college zat ik dus ook altijd op de 2e of 3e rij, want anders kon ik niets meer van de docent horen omdat alles en iedereen andere dingen belangrijker vond..
Miepie77 schreef:Daisies schreef:Dat iemand tot 4 keer toe onze paarden de weg op probeert te jagen, als ons hek op slot zit doet hij het wel via een ander hek
Wat een idioot zeg!