dat je denk oe het is rustig buiten dus ik ga lekker vroeg met de honden weg, en je laat ze los de ene wel terug komt maar de andere niet , en je dan een half uur in de donker naar je hond zoekt daarna werd het ligt dus nog langer zoeken en als je dan thuis komt hondje lief dood leuk voor de voordeur zit
Dat het paard waar ik op reed van het ene op het andere moment ineens doof werd voor mijn been. Geen idee wat ik verkeerd gedaan kan hebben, maar einde losrijden was het ineens klaar. Heb nog weer geprobeerd, maar geen effect. Dus proef in slow-motion doorlopen, slechte aansprong galop enzo...
Arme merrie, zo moe aan het eind ook. Terwijl ze normaal veel meer werk doet.
Dat ik deze nacht maar enkele uurtjes geslapen heb doordat ik niet snel in slaap val en ik deze nacht door de jeuk wakker werd. De vraag is of ik deze nacht door kan slapen
Inderdaad! En dat ik zo moet gaan praten en dat heel moeilijk vind...
Iedereen: Sterkte met de euvels van vandaag!
MyHorseGirl
Geplaatst: 16-01-11 19:11
Kon vandaag niet mee naar het strand met de paarden/pony's door de proefwerkweek die nog steeds niet afgelopen is.. moet nog 2 hoofdstukken leren van geschiedenis voor morgen.. weekend is voorbij...
tijgerr91
Geplaatst: 16-01-11 19:14
Dat mn vriend zooo moeilijk doet om me even op te halen terwijl ik vandaag vet hard heb gewerkt..
Dat ik beetje problemen heb met toekomstige echtegenooy (lees toekomstige vriend )
Hij heel erg in de knoop zit me zich zelf en we nu over 2 weken pas kunnen praten omdat ik donderdag al naar jumping Amsterdam ga om te vrijwilligen. Wat natuurlijk leuk is, maar. Des te langer gaat het duren, en ondertussen heb ik nog geen zekerheid. Zo dat moest er even uit..