Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 21:10

Ok haha,want wou net zeggen,
Ik was ook 14 toen ik voor het eerst sex had,
Ben wel 2 jaar met die jongen samengeweest , en heb er nooit spijt van gehad ofzo..

denk dat het er aan ligt waneer je er zelf klaar voor bent ,

Maar ik voel me nu ook weer niet zo geroepen om zomaar sex te hebben me iemand,tegenover veel andere mensen van mijn leeftijd,
Dus ben mss altijd al een buitenbeentje geweest op gebied van sex :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:34

Ik denk dat degene die er een opmerking over maakte het niet bedoelde als dat je geen seks mag hebben op je 16de, maar als je dan al kan vergelijken dat er sommigen bij zijn waarbij je met je gsm kan prullen, ga ik er ook vanuit dat je zeker meer dan 5 partners gehad hebt, en dat ze dat een beetje opvallend vond.

Ik was ook braaf :D .

Maar jee, dat verhaal van Femke := . Brrr, ik hoop toch dat ik nooit in dezelfde situatie kom, kan me écht niet voorstellen dat mijn vriend me zou bedriegen. Dan kan ik het klooster ingaan denk ik, kan ik zeker niemand meer echt vertrouwen := .

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:47

Jeetje wat een verhalen hier zeg!

Mijn ex vroeg, nadat we bijna anderhalf jaar samen waren, hoe ik ook alweer met de achternaam heette. :=

Paar weken later werd het nog mooier:
Ik checkte vaker mijn mail op zijn laptop en dat kreng opende altijd automatisch zijn hotmail.
Bleek meneer zich lid gemaakt te hebben van relatieplanet!
Op de vraag of hij dan meer dan één relatie nodig had werd wat gemompeld en 'het was voor de grap' of 'voor 'n vriend' waren de smoesjes.

Maargoed, die hele relatie was achteraf één grote blunder. :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:48

Kwanyin, jij legt uit wat ik bedoel :o
maar ik ben toen wel bedonderd door diegene waardoor ik ook ontmaagd ben, en ja dat voelde k*t. nou heb ik lief vriendje die niet vreemd gaat, en ja we hebben zo onze dingen meegemaakt, maarja hebben ons eroverheen gezet en doorgegaan :D

btw: ik wist de achternaam van mijn vriend de eerste 4 maanden ook niet hoor :+ maar hij had hem nooit willen vertellen -.-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:55

Ik kende voor en achternaam van mijn vriend al heel snel. Dat was ook wel grappig. Mijn vriendje heeft een Turkse roots en dus een Turkse naam (maar wel beide heel gemakkelijk). En ja, ik stond toch met een bang hartje bij mijn moeder toen ik haar wilde inlichten over mijn relatie, vele van mijn vrienden hadden al gezegd "pfoe, dat moest ik thuis niet zeggen" . Het blijft toch wel een groot taboe in vele gezinnen. Reactie van mijn moeder: "Hoe heet hij"? "x" Oh, dat is nog goed te doen. En zijn achternaam, kan je die uitspreken? "Y". "Oooh, dan is het geen probleem." :+

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 21:58

Ik kende de achternaam van mijn eerste exvriend via zijn emailladres,
Wss had ik hem anders ook wel gevraagd na een tijdje,maar ik denk dat dat toch wel heel wat langer had geduurd :')

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:58

Die ken ik Kwanyin, mijn ex was dus ook Turks (dat heeft overigens wel voeten in de aarde gehad hier thuis) en had in principe niet zo'n moeilijk naam.
Alleen mijn moeder had wat moeite met de uitspraak (Ömer) en noemde hem dus echt 'Ummer'.
In het Limburgs is dat dus een 'emmer'. :=

Maar dat is geheel offtopic!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:00

mijne heel simpel haha dekens :')
integendeel tot die van mij kazemier wat veeeeeeel mensen verkeerd zeggen en schrijven.
is het met een c of een k? een s of z? mier met ie of y ?
aaarggh

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:02

Gimli_ schreef:
Die ken ik Kwanyin, mijn ex was dus ook Turks (dat heeft overigens wel voeten in de aarde gehad hier thuis) en had in principe niet zo'n moeilijk naam.
Alleen mijn moeder had wat moeite met de uitspraak (Ömer) en noemde hem dus echt 'Ummer'.

emmer :+ Denk dat de tranen in mn ogen zaten van het lachen als ik haar dat had horen zeggen
en wat zei je vriend daarop :P ?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:10

Idd, sommigen zijn sneller dan anderen. Ik heb er geen spijt van dat het voor mijn 17e echt niet mijn interesse kon wekken. Biologie vond ik vooral in de 2e van de middelbare school vreselijk. Mijn klasgenoten vonden mijn gezicht bij de videobanden leuker dan de les van de leraar. Preuts? Tja, mss wel, maar ja, ik was niet zo'n vroege. :+ Mijn zus wel! Althans, ik vind 13 vroeg. :P

Tjee, als ik het zo lees, moeten we serieus pampers voor volwassen kerels overwegen haha!
Ik ben wel blij dat mijn lief dat soort dingen nooit heeft gedaan.

Desty: Ik had vroeger een vriendinnetje die Cazimier heette van achter, dus dat kan ik begrijpen. :+ Probeer eens Anouk? Ik heb al de namen Manou, Anouck, Anoek, Annuk gehad. Gelukkig kan ik nu zeggen: "Zoals de zangeres en als ik ga zingen betaal je ook. Zodat ik stop!"

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 22:13

Ik heb nog nooit een vriendje gehad met vreemde namen haha :')
Heb het ook niet zo op buitenlandse vriendjes,dus dat gaat ook niet zo snel komen denk ik :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:13

Over namen gesproken, maar dit is dan een blunder van mijn kant... Ik was voor het eerst bij de familie van mijn ex, en zijn broertje stelde zich voor. Dat broertje heet Bertus, maar ik verstond Brutus. Ik dacht dat ie een grapje maakte en begon dus keihard te lachen en ik zei: "Ja tuurlijk, wie noemt zijn kind nou zo?" Die vader keek me raar aan, en op dat moment had ik geen idee waarom.
Tot mijn ex in de auto tegen mij zei, dat zijn ouders niet hadden begrepen dat ik de naam verkeerd had verstaan... Oeps :P .

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:15

shilady schreef:
Gimli_ schreef:

emmer :+ Denk dat de tranen in mn ogen zaten van het lachen als ik haar dat had horen zeggen
en wat zei je vriend daarop :P ?

Nou, omdat mijn moeder in eerste instantie niet zo blij met hem was, durfde hij er vrij weinig van te zeggen. :+
Ik heb haar 100x gecorrigeerd, maar m'n moeder is vrij hardnekkig.
Overigens had m'n ex sowieso problemen met het verstaan van wat ze zei, mijn moeder is echt 'stug limburgs' en ABN is met een enórm accent. :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 22:17

Haha,dat had ik ook een keer als blunder maar dan een beetje anders..

mijn moeder heeft heel lang in de toneelsector gewerkt,en ik ga nu dus nog steeds geregeld met haar naar premieres van nieuwe voorstellingen.
Ik was na de voorstelling aan het praten met enkele vrienden van mijn moeder,
en een van de mannen begon over een voorstelling,Hij noemde 2 compleet idiote namen over hoe de mensen in de voorstelling konden heten,en dan gevolgd door 'Wahaha,hoe debiel,wie noemt zijn kinderen nou zo! :') '

Waar ik op inging met 'hahaha inderdaad :D' omdat het ook echt debiele namen waren..

Wat bleek? die man was aan het grappen,ZIJN kinderen heette zo,
Heb me nog nooit zo geschaamd jezus :')

lepinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:17

hahahahahahah vet grappig !! is het daarom ook uit nu omdat die zo'n blunder maakte ?:P hahaha

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:18

Ik maakte die fout nogal eens bij ons in het dorp. Hier in een dorp in de buurt hebben veel mensen een bijnaam of 'scheldnaam'. Ik was in het begin echt overtuigd dat dat hun eigen namen waren. Dus ik ben een aantal keren heel blond uit de hoek gekomen. De ergste was toch wel de keer dat ik een automonteur nodig had. In de volksmond heet hij Puckie omdat hij niet echt groot is. Dus ik zoeken naar een P met die achternaam. Kon alleen een J vinden. Ik dus bellen en heel dom: "Spreek ik met Puckie?" Dat vond ie geloof ik niet zo leuk! Toen mijn man dat hoorde moest ik hem onder de tafel vandaan halen. :o? :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:19

eilleen333 schreef:
Over namen gesproken, maar dit is dan een blunder van mijn kant... Ik was voor het eerst bij de familie van mijn ex, en zijn broertje stelde zich voor. Dat broertje heet Bertus, maar ik verstond Brutus. Ik dacht dat ie een grapje maakte en begon dus keihard te lachen en ik zei: "Ja tuurlijk, wie noemt zijn kind nou zo?" Die vader keek me raar aan, en op dat moment had ik geen idee waarom.
Tot mijn ex in de auto tegen mij zei, dat zijn ouders niet hadden begrepen dat ik de naam verkeerd had verstaan... Oeps :P .

Och mijn hemel mijn zus had vroeger een vriendje die heette Jan.
En hij stelde zich voor aan mijn dove oom.. die had zijn naam blijkbaar niet zo goed gehoord want later die avond zei hij Je zal maar jan heten wat een boeren l*llen naam....

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:21

Ik heb trouwens ook een keer een date gehad met een jongen die zich echt diep, heel, heel diep moet schamen.. We gingen shoppen, daarna even wat eten en nouja.. En ach het was best gezellig maar toen gingen we zoenen en het was met een theezakje wat in mn mond geflapt werd.. Er zat verder ook gewoon geen beweging meer in hahaha. Als ik er aan terug denk word ik weer misselijk :') een 2e date zat er ook echt niet meer in :n Baaahhh! Niet kunnen zoenen ok, maar dit was weer even een stapje verder..

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:29

Mijn ex bedroog me al een tijdje. Meneer kon echt een dubbel leven leiden want ik had niets door, maar op een ochtend werd ik wakker met een sms: 'Liefste Sarah' , ja sorry maar mijn naam is Stefanie...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:30

http://www.bokt.nl/forums/posting.php?mode=quote&f=2&p=65934617Fien__ schreef:
Heb het ook niet zo op buitenlandse vriendjes,dus dat gaat ook niet zo snel komen denk ik :')

Ik op dit moment.. en 't is gewoon een Nederlander :')
Ik moest echt 5 keer vragen wat ie nou zei toen hij voor het eerst zijn achternaam zei.. _O- Toen vroeg ik of hij duits was, en toen was ie beledigd O:) (Zijn achternaam is Schunhart)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 22:31

Miracle_ schreef:
http://www.bokt.nl/forums/posting.php?mode=quote&f=2&p=65934617Fien__ schreef:

Ik op dit moment.. en 't is gewoon een Nederlander :')
Ik moest echt 5 keer vragen wat ie nou zei toen hij voor het eerst zijn achternaam zei.. _O- Toen vroeg ik of hij duits was, en toen was ie beledigd O:) (Zijn achternaam is Schunhart)

Vind het nog wel iets hebben,
Echt zo'n naam voor een schrijver,
''Erik schunhart'' ofzo , haha :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:34

Hahaha ik vind hem verschrikkelijk! Ik heb hem ook al verteld dat als we gaan trouwen, ik mijn eigen achternaam wil houden (niet dat die prachtig is... :') ) Vond ie wel prima, de goedzak. :D

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 22:34

Nou,als hij dat allemaal in orde vind,
Then he's a keeper :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:36

Fien__ schreef:
Nou,als hij dat allemaal in orde vind,
Then he's a keeper :')

He is :j

Zo, nu weer ontopic.. :o

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:41

'Schat, ik wil even praten'

Die zin kennen we allemaal he :))

Maar verder kwam ik niet.. Hij trok wit weg, sprong op en rende keihard naar de WC om zijn maag te legen :') :')