bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 02:41

Hahahaha aah geef maar toe dat je bent gebleven en het wel leuk vond :))

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 02:42

Sence schreef:
Hahahaha aah geef maar toe dat je bent gebleven en het wel leuk vond :))

Nee ben meteen weggegaan.
Zo ruimdenkend ben ik niet ;)

Sence

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 02:44

Maar wel apart dat van die anderen die lagen te krikken :+ hadden dan wel erge nood zo onder gezelschap

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 02:53

Nou ik vind het nogal vreemd als je met een ander gaat liggen krikken als je vriend erbij ligt maar blijkbaar vond hij dat niet erg

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 03:21

Ja precies :=

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 03:48

nou, het komt niet vaak voor, maar voorstellen kan ik het wel.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 04:07

haha tja, wat doe je eraan.
aanbellen, briefje? Met een bezem tegen je plafond aan meppen zodat zij ook gebonk horen? :+
Erg 'l*llig'.. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 09:01

mischien wilde die wel kwartette:)P

whaha echt dit topic is zoooooooo grappig:)

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 10:17

tante_trien schreef:
Kim_89 schreef:
Ooh ik heb ook stapelbedervaring :') Oh nee, niet helemaal zelf :)) Maar ik was getuige.
Ik was 16 en ik had die zomer net een weekje ponykampleiding gedaan. Er was een reünie voor alle kampleiding en er was een heer in ons midden die een dame wel zag zitten.
Tijdens het avondgala maakte hij al avances wat zij schijnbaar helemaal niet erg vond. Eenmaal bedtijd lag ik met een aantal meiden en die ene dame in een slaapzaaltje met een
paar stapelbedden. Ik bovenin, dat meisje onder mij. Midden in de nacht werd ik wakker van iemand die onze kamer binnenkwam en die ging schijnbaar onderin bed liggen bij dat
meisje. Nou prima, dacht ik en ik viel weer in slaap tot ik wakker werd van wat gekreun en een ritmisch geluid van een bed. Ik werd wakker en wat doe je dan? :+ Luisteren :D
Ik vond het idee nogal onprettig dat het ritmisch bewegende bed, waarin mijn bed inmiddels was veranderd, voortkwam uit de heupbewegingen van de jongeman onder mij.. :') En tja, toen ik 16 was,
was ik nogal bleu in die dingen en ik durfde niks te zeggen, laat staan om mijn hoofd even over de rand te steken en te vragen wat ze in Godsnaam aan het doen waren.
Nee, dat was niet tof :')

Edit: typo

Was dit bij laarbrug? :P

Nee :') Klein Oever in Balkbrug!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 10:53

Werkelijk hilarisch al die verhalen hier!

Mijn moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend (allebei 50+) en laatst was ik in de buurt en dacht ik: ik ga eens even langs bij moeders. Dus ik kwam rond uurtje of 6 's avonds, loop het huis binnen, de deur is gewoon open, pikdonker in het huis. De hond komt heel enthousiast op me af lopen, de tv stond aan en verder was er niemand. Vreemd, dacht ik, niks voor mijn moeder om weg te gaan zonder het huis af te sluiten.
Mijn moeder heeft haar slaapkamer beneden, ik heb nog overwogen om daar even te gaan kijken, maar (gelukkig) gelukkig niet gedaan. Toen maar naar boven gelopen, kijken of daar misschien iemand was. Toen ik boven was, werd ik gebeld, dus ik bleef even boven om telefoontje te beantwoorden. Ondertussen hoorde ik allemaal gestommel beneden. Ik ging weer naar beneden, en even later komen mijn moeder en haar vriend met hun onschuldigste gezichten mijn moeders slaapkamer uitgelopen, baaaaaaah :')

En nog één, ik woon in een benedenwoning (studio) en deel mijn voordeur dus met een andere jongen die naast mij woont. De jongen die naast mij woont, is een tijd terug met zijn vriendin gaan samenwonen en heeft toen zijn studio onderverhuurd aan zijn jongere broertje (18 jaar denk ik). Beetje raar figuur, dat joch. Maar goed, op een gegeven moment zag ik steeds vaker een meisje van een jaar of 15 bij hem komen. Ze zag er echt nog piepjong uit. En ja hoor, op een gegeven moment hoorde ik wat rare geluiden, dus ik zet de tv uit, en inderdaad, het waren mijn krikkende buren. Maar die meid, die gilde en kreunde, echt niet normaal! Ik kon nergens in mijn studio zijn zonder het luid en duidelijk te horen. Op een gegeven moment maar even naar buiten gelopen, daar kon ik het enorm goed horen en ook boven. Zoo genant. Het bed begon tegen de muur te bonken, dus ik heb een paar keer tegen de muur aan gebonkt.
Maar goed, de herrie hield in de daarop volgend weken dagelijks om 19.30 uur aan. OP gegeven moment ben ik naar buurman en vriendin gestapt en heb ik de overlast gemeld, plus het feit dat het buiten op straat ook nog prima te horen was, wat me nogal genant leek voor hun. Buurman en vriendin beloofden beterschap, maar helaas, dat gebeurde niet. Dus op een gegeven moment ben ik naar de huurbaas gestapt met deze (en nog andere klachten) en is de buurman zijn studio uit geschopt, in verband met illegale onderhuur en flinke overlast (geluidsoverlast, maar ook drugsgebruik en drugsdealen). Sinds kort is het dus heerlijk rustig hier in huis :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:28

Kim_89 schreef:

He balen! Dacht bijna dat ik in de zomer met roddels aan kon komen! ;)

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook 'wel eens' in het bijzijn van vrienden met (toenmalig) vriendje heb liggen krikken. :o Ik verstopte me altijd onder de deken, maar laatst hoorde ik dat ik in het heetst van de strijd meestal de deken verloor. :o
_O-

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:40

tante_trien schreef:
Kim_89 schreef:

He balen! Dacht bijna dat ik in de zomer met roddels aan kon komen! ;)

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook 'wel eens' in het bijzijn van vrienden met (toenmalig) vriendje heb liggen krikken. :o Ik verstopte me altijd onder de deken, maar laatst hoorde ik dat ik in het heetst van de strijd meestal de deken verloor. :o
_O-

Hahah die is goed :')

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:40

Komt ie nog een keer > _O- _O- _O- _O- _O- _O- :P

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:40

Komt ie nog een keer?? :o?

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:44

Laura1589 schreef:

Mijn moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend (allebei 50+) en laatst was ik in de buurt en dacht ik: ik ga eens even langs bij moeders. Dus ik kwam rond uurtje of 6 's avonds, loop het huis binnen, de deur is gewoon open, pikdonker in het huis. De hond komt heel enthousiast op me af lopen, de tv stond aan en verder was er niemand. Vreemd, dacht ik, niks voor mijn moeder om weg te gaan zonder het huis af te sluiten.
Mijn moeder heeft haar slaapkamer beneden, ik heb nog overwogen om daar even te gaan kijken, maar (gelukkig) gelukkig niet gedaan. Toen maar naar boven gelopen, kijken of daar misschien iemand was. Toen ik boven was, werd ik gebeld, dus ik bleef even boven om telefoontje te beantwoorden. Ondertussen hoorde ik allemaal gestommel beneden. Ik ging weer naar beneden, en even later komen mijn moeder en haar vriend met hun onschuldigste gezichten mijn moeders slaapkamer uitgelopen, baaaaaaah :')

Zo heeft een vriendin van mij dr vader een keer aangetroffen in huis (ze woonde ook nog thuis) met zn nieuwe vriendin. Slaapkamerdeur was open dus ook nog eens vol in het vizier :+

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:51

Hahahah geweldige verhalen!
Ik woon nu ook in een heel gehorig huis,
en tijdens een wilde sessie bonkte mn onderbuurvrouw ook een keer omhoog!
Hihihi ik schrok ervan en (probeer) er nu wel elke keer aan te denken ;)

Heb gelukkig zelf nog geen bovenbuurman gehoord :P

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:56

Wij liggen altijd overdwars zodat het bed niet tegen de muur kan bonken :')

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:03

Overdwars? :P

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:06

Dressuurgek schreef:
Laura1589 schreef:

Zo heeft een vriendin van mij dr vader een keer aangetroffen in huis (ze woonde ook nog thuis) met zn nieuwe vriendin. Slaapkamerdeur was open dus ook nog eens vol in het vizier :+

Ik heb helaas ook dat soort dingen mee mogen maken.
Een keer 's ochtends, voor ik naar school ging (ging altijd tussen 8 uur en 10 over 8 de deur uit).
Mijn kledingkast staat in mijn moeders kamer, het huis is gewoon net groot genoeg voor mijn moeder en mij alleen (en eventueel een biologische vader, maar niet voor een vriend wat helaas wel al jaren in het spel is en ik nogsteeds niet 100% kan accepteren, maar goed nog even en ben ik zelf de deur uit hoop ik).
En mijn kamer is letterlijk 2,5 x 3 ofzo, dus mijn bed en nog een kastje staat erin en daarmee is hij vol.
Dus ik loop heel vrolijk 's morgens de kamer binnen om 7 uur, kleding pakken (logisch) en niks aan de hand.
Ik had dus iets lomps gedaan waardoor mijn sokken nat waren, en ging om 10 voor 8 even terug om nieuwe sokken te pakken.
Kom ik heel blij binnen gelopen, ligt mijn moeders vriend bovenop mijn moeder.. :r :\

En nog een andere keer, veel langer geleden.
Mijn moeders vriend is werkelijk mijn buurman van letterlijk naast de deur (ik heb zelfs zijn vrouw gekend, maar die is helaas overleden).
Is het zo dat een vriendin bij mij kwam logeren, dus had hij aangeboden dat wij anders in zijn huis mochten slapen, zou heel veel schelen met luchtbed opblazen en al die dingen en daar konden we ook samen op internet en alles.
Nou klonk dus gewoon goed, en 's nachts viel die vriendin in slaap en ik hoor gebonk (huis is gespiegeld, zijn kamer waar wij in sliepen ligt dus naast die van mijn moeder)
Mijn reactie was dus dat ik helemaal misselijk werd, en ik ben naar mijn eigen huis gegaan via de achtertuin.
Ging toen beneden op de bank zitten, en man wat een geluid, ze zouden buiten nog mee kunnen genieten!
Heb toen expres de achterdeur op de haak gezet zodat de rest van de buurt het ook kon horen ( :Y) )
En het mooiste, je hoorde alleen mijn moeders vriend kreunen en als je mijn moeder hoorde waren het enkel opmerkingen:
'Pfff, daar voel ik toch niks van?'
'Ik val in slaap hoor!'
En ja hoor, kort daarna de opmerking:
'Oke ik ben het zat, ik kan toch niet genieten dus geef me onderbroek nou maar.'
Blegh, ik was toen terug gegaan naar zijn huis, mijn moeder gebeld dat ik misselijk was..
Zegt ze dat ik thuis kon komen slapen, dus ik kom weer terug en me ma vroeg of het met me ging.
Komt die onuitstaanbare vriend beneden in zijn badjas, steekt een shaggie op, zegt hij: Pff ik lag allang te slapen ja.
Nou toen gingen er toch wat scheldwoorden door mijn hoofd, maar ik heb het genegeerd en heb toen wel kunnen slapen.

In de tijd daarna heeft mijn moeder ook acties bij mij geflikt.
Zoals met mijn toenmalige vriend, de kamer binnenlopen en gewoon blijven staan terwijl wij onder de dekens een beetje met een rood hoofd lagen.
En dan ging ze lachen, zegt ze: is het lekker?
noemde ze mn toenmalige vriend zn naam zegt ze: haal hem eruit.

De reactie dat ik keihard begon te lachen, mijn moeder ook en mn vriend uiteindelijk ook met een rood hoofd. :o

Of dat we dachten dat er niemand thuis was, en dat mijn moeder ineens naar boven riep: 'Kan het wat zachter, ik probeer tv te kijken!' {x)

Achja. :Y)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:08

tante_trien schreef:

Uhmm....ja....damn :Y) Laat maar :+

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:10

tante_trien schreef:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook 'wel eens' in het bijzijn van vrienden met (toenmalig) vriendje heb liggen krikken. :o

Ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt (scoutingkampen...). Toen ik het mijn vriendin vertelde toen ze eenmaal wakker was werd ze boos. We hadden haar wakker moeten maken dan had ze kunnen meegenieten. Nou ehm, nee dank je.

Gelukkig heeft voor zover ik weet nog nooit iemand naast/boven/onder mij liggen krikken, lijkt toch wel een beetje traumatiserend.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:10

Dressuurgek schreef:
tante_trien schreef:

Uhmm....ja....damn :Y) Laat maar :+

Ik snap wat je bedoeld, maar is met mijn bed niet mogelijk (zou wel handig zijn) :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:11

Bij mij heeft er wel naast mij een ander stel liggen krikken, niks traumatiserends aan. :n

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:29

Mijn god moet er niet aan denken seks in het openbaar alla maar niet zo openbaar hoor.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:30

Ja dat filmpje is wel héel erg!