Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tante_trien schreef:Kim_89 schreef:Ooh ik heb ook stapelbedervaringOh nee, niet helemaal zelf
Maar ik was getuige.
Ik was 16 en ik had die zomer net een weekje ponykampleiding gedaan. Er was een reünie voor alle kampleiding en er was een heer in ons midden die een dame wel zag zitten.
Tijdens het avondgala maakte hij al avances wat zij schijnbaar helemaal niet erg vond. Eenmaal bedtijd lag ik met een aantal meiden en die ene dame in een slaapzaaltje met een
paar stapelbedden. Ik bovenin, dat meisje onder mij. Midden in de nacht werd ik wakker van iemand die onze kamer binnenkwam en die ging schijnbaar onderin bed liggen bij dat
meisje. Nou prima, dacht ik en ik viel weer in slaap tot ik wakker werd van wat gekreun en een ritmisch geluid van een bed. Ik werd wakker en wat doe je dan?Luisteren
![]()
Ik vond het idee nogal onprettig dat het ritmisch bewegende bed, waarin mijn bed inmiddels was veranderd, voortkwam uit de heupbewegingen van de jongeman onder mij..En tja, toen ik 16 was,
was ik nogal bleu in die dingen en ik durfde niks te zeggen, laat staan om mijn hoofd even over de rand te steken en te vragen wat ze in Godsnaam aan het doen waren.
Nee, dat was niet tof
Edit: typo
Was dit bij laarbrug?
Kim_89 schreef:NeeKlein Oever in Balkbrug!
tante_trien schreef:Kim_89 schreef:NeeKlein Oever in Balkbrug!
He balen! Dacht bijna dat ik in de zomer met roddels aan kon komen!
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook 'wel eens' in het bijzijn van vrienden met (toenmalig) vriendje heb liggen krikken.Ik verstopte me altijd onder de deken, maar laatst hoorde ik dat ik in het heetst van de strijd meestal de deken verloor.
![]()
Laura1589 schreef:Werkelijk hilarisch al die verhalen hier!
Mijn moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend (allebei 50+) en laatst was ik in de buurt en dacht ik: ik ga eens even langs bij moeders. Dus ik kwam rond uurtje of 6 's avonds, loop het huis binnen, de deur is gewoon open, pikdonker in het huis. De hond komt heel enthousiast op me af lopen, de tv stond aan en verder was er niemand. Vreemd, dacht ik, niks voor mijn moeder om weg te gaan zonder het huis af te sluiten.
Mijn moeder heeft haar slaapkamer beneden, ik heb nog overwogen om daar even te gaan kijken, maar (gelukkig) gelukkig niet gedaan. Toen maar naar boven gelopen, kijken of daar misschien iemand was. Toen ik boven was, werd ik gebeld, dus ik bleef even boven om telefoontje te beantwoorden. Ondertussen hoorde ik allemaal gestommel beneden. Ik ging weer naar beneden, en even later komen mijn moeder en haar vriend met hun onschuldigste gezichten mijn moeders slaapkamer uitgelopen, baaaaaaah
Dressuurgek schreef:Laura1589 schreef:Werkelijk hilarisch al die verhalen hier!
Mijn moeder heeft sinds kort een nieuwe vriend (allebei 50+) en laatst was ik in de buurt en dacht ik: ik ga eens even langs bij moeders. Dus ik kwam rond uurtje of 6 's avonds, loop het huis binnen, de deur is gewoon open, pikdonker in het huis. De hond komt heel enthousiast op me af lopen, de tv stond aan en verder was er niemand. Vreemd, dacht ik, niks voor mijn moeder om weg te gaan zonder het huis af te sluiten.
Mijn moeder heeft haar slaapkamer beneden, ik heb nog overwogen om daar even te gaan kijken, maar (gelukkig) gelukkig niet gedaan. Toen maar naar boven gelopen, kijken of daar misschien iemand was. Toen ik boven was, werd ik gebeld, dus ik bleef even boven om telefoontje te beantwoorden. Ondertussen hoorde ik allemaal gestommel beneden. Ik ging weer naar beneden, en even later komen mijn moeder en haar vriend met hun onschuldigste gezichten mijn moeders slaapkamer uitgelopen, baaaaaaah
Zo heeft een vriendin van mij dr vader een keer aangetroffen in huis (ze woonde ook nog thuis) met zn nieuwe vriendin. Slaapkamerdeur was open dus ook nog eens vol in het vizier
tante_trien schreef:Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook 'wel eens' in het bijzijn van vrienden met (toenmalig) vriendje heb liggen krikken.