Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoeska schreef:Ik verbaas me in dit topic soms wat mensen zakelijke kleding vinden. Alle steps voorbeelden vind ik prima kleding, maar echt niet zakelijk te noemen. Maar goed, ik werk dan ook bij een verzekeringsmaatschappij, dus misschien dat we daar wat saaier zijn
Anoeska schreef:Tja bij sommige bedrijven mag je alleen een zwart mantelpak aan, maar dan heb je dit topic ook niet nodig lijkt meIk verbaas me in dit topic soms wat mensen zakelijke kleding vinden. Alle steps voorbeelden vind ik prima kleding, maar echt niet zakelijk te noemen. Maar goed, ik werk dan ook bij een verzekeringsmaatschappij, dus misschien dat we daar wat saaier zijn
Anoeska schreef:Ik wil helemaal niet zeggen dat jullie er allemaal niet leuk uitzien, of niet zakelijk. Maar bv dat tuniekje met die felle kleuren en dat jurkje met die ruitjes (die allebei echt heel leuk zijn, voor iemand weer denkt dat ik het negatief bedoel) vind ik gewoon geen zakelijke kleding. Het hangt waarschijnlijk ook een beetje van je functie af.
Ik heb vandaag dan wel een pak aan, maar wel een knalrood pak met een krijtstreepje.