Fijn zeg, veel succes en plezier op je nieuwe stalling. enne vervoer komt vast wel goed, er is anders vast wel een lieve bokker die je daar mee wilt helpen. Ik kom dit weekend een paar uurtjes tekort op een dag anders had ik je graag geholpen
Anoniem
Geplaatst: 11-11-10 18:14
Fijn dat het geregeld is Lasorda, da's weer een zorg minder. D'r zal toch wel een lieve Bokker met trailer in de buurt wonen die je paard wil vervoeren?
Gefeliciteerd met de nieuwe stal , het klinkt echt heerlijk daar voor je paardje en voor jou een hele zorg minder als je weet dat je paardje het goed heeft.
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-10 19:53
Ja, ik ben echt blij met de stal.
Als iemand nog een goede tip heeft voor het vervoer.... (uiteraard tegen betaling) Ik heb zelf geen trailer, E-achter-B of zware auto met trekhaak. Moet dus echt op zoek naar een soort van taxi, en m'n eerste poging is al gestrand. Ik snap het ook wel, het is kort dag maar ik wil hem er zo snel mogelijk weg hebben.
Ik val gewoon even stil van alle hulp die ik van alle kanten krijg aangeboden. Mensen, ontzettend bedankt! Als het goed is heb ik het vervoer zo goed als rond, jullie zijn echt lieffff....
Ik heb helaas geen rijbewijs anders zou ik je graag helpen.. Mocht je niks kunnen regelen zou ik misschien een stalgenoot kunnen vragen?
Verafjord
Geplaatst: 11-11-10 23:53
wat heerlijk meis dat je die stal geregeld hebt en super dat er zulke lieve bokkers zijn die je willen helpen, ik heb helaas een auto waar ik geen trailer achter kan hangen
Waar bokt al niet goed voor is Je kan je verhaal kwijt, krijgt tips, adviezen, een steuntje in de rug, een knuffel op zijn tijd. En bovendien, vervoer voor je paard.