Haha ik denk het ook niet, want ik heb je laatst wel een keer ergens zien lopen, maar je zag mij niet.
mirgino
Geplaatst: 14-05-11 22:24
rockwitch schreef:
Haha ik denk het ook niet, want ik heb je laatst wel een keer ergens zien lopen, maar je zag mij niet.
was jij het toch in de MCD hier achter aan de Forel? was bij de zuivel afdeling, ik wilde eerst nog zachtjes Lieke zeggen maar dacht ...neeeee jij bent het niet en dan denkt ze wat een seniel oud wijf is dat
Tjee Lieke!!! Had al even niet meer in dit topic gekeken maar zag nu net je foto's en ik ben echt naast mijn stoel gevallen. Je ziet er zo onwijs goed uit zeg!! Hoeveel ben je nu kwijt? En de andere mensen die meedoen aan XXL, zijn die ook al veel kwijt of hoor jij daar niks over? Maatje 38, dat had je een jaar geleden ook niet geloofd
Nagano
Geplaatst: 15-05-11 08:58
lieke ik blijf het zeggen hoor wat ga jij toppie zeg en wat zie je er goed uit super slank zet hem op meid de laaste kilo.s gaan je ook lukken
@storm, ik ben nu 35 kilo kwijt, maar het schommelt er nog heel erg rond, dus de ene dag weeg ik 80, dan weer 80,3 gaat beetje heen en weer, maar dat vind ik niet zo erg, nu niet meer, een paar kilo geleden had ik er meer moeite mee gehad, nu ben ik eigenlijk al dik tevreden. Ik weet niet precies hoe het met de rest gaat, we hebben wel binnekort als alle opnames zijn afgesloten een borrel met z'n allen, dus dan zal ik het wel zien.
Dat corrigend topje waar je over schrijft, zie je dat ook echt? Ik heb zoals al eerder gezegd ook vel over. Had een corrigerend iets, maar dat zag je dus echt niet.
De promo is goed geworden zeg. En je ideaal heb je bereikt. Toch? je wilde zo graag een lange jurk aan. En we hebben gezien dat je dat is gelukt........... Ben zelfs jaloers op je mooie jurk. Goed bezig meid.
holy fokking mallony je blijft maar afvallen man! respect! en je gewicht zal altijd wel een beejte blijven schommelen, dat is bij alle vrouwen zo (hormonen, tijd vd maand, etc etc).
Super! ben zo blij dat het zo goed gaat met je! je hebt dit dubbel en dik verdient
Polivy
Geplaatst: 15-05-11 18:27
lesilla schreef:
Super! ben zo blij dat het zo goed gaat met je! je hebt dit dubbel en dik verdient
Dubbel en dun verdiend dan in dit geval Hihihi...
Yellowcab
Geplaatst: 15-05-11 18:33
Woooow die foto's!! Respect! Je bent echt super goed bezig! Heel ander persoon zo! Voel je je ook anders, zelfverzekerder ofzo? Of moet je nog erg wennen aan je nieuwe lijf? Lijkt me zo vreemd als het zo hard is gegaan!
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-11 20:45
Cassagrande, ik zal even een vergelijkend fotootje neerzetten, zoals het is zonder dat corrigerende topje. Ik sta dus ernaast en dan zie je nog wel dat buikje, en als je dat dan vergelijkt met de foto's in die spiegel, dan scheelt dat aanzienlijk. En idd mijn doelen heb ik bereikt, weer paardrijden, dansen en de jurk.
Arie, volgende week idd, begint nu echt op te schieten.
Yellowcab, ik moet heel erg wennen, mijn ogen zien best wel dat ik een stuk slanker ben, maar tussen mijn oren ben ik nog gewoon een dik propje en is de kleine maat kleding die ik nu draag gewoon iets wat heel erg ruim valt ofzo. Dat moet allemaal echt nog even helemaal doordringen denk ik.
Zonnetje81
Geplaatst: 16-05-11 09:33
Wanneer begint de uitzending ook alweer??
Gaat echt goed, wil je er nog wat af?! Je kont is echt plat!!!!!!!!!
Wauw! Wat ontzettend knap En ook super dat je dit met heel Nederland durft te delen! Ik denk dat jij een inspiratie zult zijn voor andere mensen die worstelen met hun gewicht! Ben ook erg benieuwd naar het programma, ik ga zeker kijken!
Dank je Lieke, zo zie je het verschil wel. Het ligt er dus wel aan wat voor een topje dat is lijkt me. Je hebt goede en minder goede. Ik zal dan wel een minder goede hebben gehad. Grrrrr.
Oh ja de eerste aflevering staat er natuurlijk al op, wel jammer, ze kunnen dat beter achteraf erop zetten, maar goed het is wel erg leuk, want iedereen kan nou kijken wanneer ze tijd hebben.