Bokker Pollewoppy overleden, bericht van vader blz 38

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:43

Blof treed ook vaak op op festivals.... Wellicht is dat een optie?

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:44

Misschien klinkt het héél stom, maar voor haarZELF is het (hopelijk) wel het allerbeste... :(:) Ik zag haar weleens voorbijkomen op Bokt. Weet niet precies wat er allemaal was, maar dit is natuurlijk gewoon vreselijk. Dat het leven jou deze keus laat maken... Dat je gewoon wordt gedwongen. Alsof zij niet welkom was. Echt afschuwelijk. Ze hoorde bij de mensen die niet konden aarden in deze wereld. Hopelijk is ze nu in een wereld waar ze wel kan aarden. Eerlijk gezegd geloof ik daar wel in. Vind het wel erg schokkend, mijn mond viel dan ook open toen ik het las. :( Misschien weer een stomme/ongepaste uitspraak, maar ik ben ook in de buurt geweest van haar keuze...

Ik wens iedereen heel veel sterkte met dit verlies.
Laatst bijgewerkt door Rosa__ op 17-08-10 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:45

Angela_ schreef:
Dat valt zeker te regelen! Het concert is op 18 december in Vlissingen. Als we van te voren samen komen, en op bv op het strand de balon oplaten, maken we gewoon onze eigen herdenking ervan.

Even een toelichting waarom ik Vlissingen heb gekozen om naar toe te gaan. De andere concerten zijn door de weeks, en dus lastiger om heen te gaan voor mij. Daarnaast is Zeeland de hometown van Blof, en ik weet dat dan van de rust van de zee en het water hield.

Angela ik heb vanavond gesurfd en aan haar gedacht, de golven gaven me troost! En ik hoop dat ze er even was.
Ik vind het een mooi idee, en we kunnen dan bij mij lekker het strand op en haar daar herdenken!!
Laatst bijgewerkt door _Pilipa_ op 17-08-10 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:45

_Pilipa_ schreef:
MamboBeach schreef:

Ik begrijp jullie juist heel goed, ik vind het heel vervelend voor jullie dat jullie geen afscheid kunnen nemen.

Maar inderdaad, zoals wordt geopperd, misschien is een ballon een idee.

Dankje, we gaan voor haar luidkeels zingen op blof en haar herinneren zoals ze was een liefdevol mooi mens!!!

Ik hoop dat jullie het dan een mooie 'afsluiting' kunnen geven en een plekje.

kimmie261

Re: Bokker Pollewoppy overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:48

angela,als je zeker weet en alle anderen die daarheen willen gaan,wil ik wel proberen of blof een liedje (mooie dag?? ) wil opdragen aan danielle...

maar dan moet ik wel zeker weten naar welk concert jullie gaan...

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:50

heel veel sterkte voor alle nabestaanden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:50

chocobroodje schreef:
Blof treed ook vaak op op festivals.... Wellicht is dat een optie?

Misschien voor anderen wel? Ik geef liever de voorkeur aan de intimiteit van een concert van alleen Blof. Daarnaast zijn festivals qua entree vaak nog duurder...

Kimmie261: ik ga er zeker heen, wat de rest doet weet ik natuurlijk niet..

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:51

Wat moeilijk en onbegrijpelijk dat zo'n jonge meid niet heeft kunnen genieten van haar leven. Ook om te lezen dat Danielle ene moment nog van hele kleine dingetjes genoot, meepraatte op Bokt in topics en andere moment heel heel erg ongelukkig was. Dat er geen andere uitweg was, is heel erg verdrietig |( .
Ze zal het zelf zo moeilijk hebben gehad, maar haar familie en vriend uiteraard ook.
Heel erg veel sterkte voor familie, vrienden en haar vriend Remco (zoals ik in haar berichten las).

Afbeelding

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:51

_Pilipa_ schreef:
Angela_ schreef:
Dat valt zeker te regelen! Het concert is op 18 december in Vlissingen. Als we van te voren samen komen, en op bv op het strand de balon oplaten, maken we gewoon onze eigen herdenking ervan.

Even een toelichting waarom ik Vlissingen heb gekozen om naar toe te gaan. De andere concerten zijn door de weeks, en dus lastiger om heen te gaan voor mij. Daarnaast is Zeeland de hometown van Blof, en ik weet dat dan van de rust van de zee en het water hield.

Angela ik heb vanavond gesurfd en aan haar gedacht, de golven gaven me troost! En ik hoop dat ze er even was.
Ik vind het een mooi idee, en we kunnen dan bij mij lekker het strand op en haar daar herdenken!!

Ik ga ook mee naar Vlissingen, voelt fijner en de zee is dichterbij!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:53

Verschrikkelijk zeg... |( Ik zat net haar allerlaatste post te lezen (via de zoekfunctie) en via dat bericht voelde je het al een beetje aankomen.

Rust in vrede.

Geen woorden voor zo erg als dit is.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 17-08-10 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:53

Even voor de duidelijkheid, iedereen staat natuurlijk vrij om te doen laten waar hij of zij zich prettig bij voelt. Ik zou het leuk vinden als mensen mee zouden gaan, iedereen is welkom! Maar iedereen staat natuurlijk ook vrij om een eigen herdenking op te zetten. :)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:54

Wanneer zou dan dat concert zijn?

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:54

Danielle ik hoop dat je nu op ons neer kijkt en op een hele fijne plaats zal zijn , en je een heel vredig gevoel over je heen hebt.
En dat je nu op een plek bent waar je de dingen als heel positief mag ervaren. Rust Zacht!

Voor familie en vrienden .......Ik wens jullie heel erg veel sterkte in deze verdrietige dagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:55

pubelia schreef:
Wanneer zou dan dat concert zijn?

18 december

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:55

kippenvel, een meid van mijn leeftijd, die midden in het leven stond... Zo maar weg gegaan uit deze wereld. Ik hoop dat ze nu de rust heeft gevonden die ze zo graag wilde.

Sterkte aan alle nabestaanden,

Dames, wat een prachtig idee van Vlissingen.
Mijn gedachten zullen 18 december bij jullie zijn, daar op het strand.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:02

God wat vreselijk naar zeg, die arme meid, dat ze zo erg met alles in de knoop zat. Heel veel sterkte voor de nabestaanden :(:).

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:07

kimmie261 schreef:
angela,als je zeker weet en alle anderen die daarheen willen gaan,wil ik wel proberen of blof een liedje (mooie dag?? ) wil opdragen aan danielle...

maar dan moet ik wel zeker weten naar welk concert jullie gaan...

Dat is wel een heel mooi gebaar als dat zou kunnen?

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:07

Alle nabestaanden heel veel sterkte

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:21

Och jeetje hier schrik ik van -O- wat erg ;( Gecondoleerd iedereen!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:24

Een mooi initiatief om wat voor haar te organiseren, ik hoop dat het een succes wordt en jullie ook de rust vinden in haar beslissing. Veel sterkte.

unlimited1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:25

zo erg , erg dat niemand haar kon helpen , hoop voor de familie dat ze geen schuld bij zich zullen zoeken , want ze zullen het al moeilijk zo hebben !!! Rust zacht .............

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:25

Angela_ schreef:
Oscar schreef:
Zojuist is er een topic geopend op VN over het overlijden van Pollewoppy (Daniëlle):
[VN] Bokker Pollewoppy is overleden
Er is overleg geweest met de familie van Daniëlle, zij hebben aangegeven dat ze om persoonlijke redenen deze moeilijke tijd graag echt onderling willen verwerken en dat een bloemstuk hierin niet past. We hopen dat jullie deze wens begrijpen en respecteren. De familie van Daniëlle is op de hoogte van de reacties die in dit topic geplaatst zijn en heeft aangegeven dat het medeleven erg op prijs gesteld wordt.

Uiteraard zal ik de wens van haar familie respecteren en ook moeten accepteren. Ik vind het alleen ontzettend jammer (eigenlijk verschrikkelijk) dat ik nu voor mijn gevoel niks kan doen om haar een laatste eer te bewijzen.

Dat kan je wel, dat heb je zelfs hier al gedaan met je mooie brief ;) Je zou vrijdag op je eigen manier Danielle kunnen gedenken :(:)

Edit; achterhaalde post ;)
Laatst bijgewerkt door Juut op 17-08-10 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:26

Wat een vreselijk nieuws.. ;(
IK hoop dat ze nu op een plek is waar ze niet met alles in de knoop zit en gewoon zichzelf kan zijn met een prettig gevoel en een fijne tijd daar.

Familie, vrienden en anderen die haar lief hebben, ontzettend veel sterkte toegewenst! Y;(
Ontzettend mooi inititatief van 18 december!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:27

Gecondoleerd aan de nabestaanden.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:38

ik hoop dat ze nu op een mooie fijne plek is, met paardjes en lieve mensen en engelen om haar heen die haar wel accepteren en nemen zoals ze is. zoals dat hoort!
ik herken mezelf wel een beetje in die berichten van haar, ik vind het vreselijk dit te lezen, ik had graag contact met haar willen hebben!

familie en nabestaanden heel veel sterkte!