Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Dat valt zeker te regelen! Het concert is op 18 december in Vlissingen. Als we van te voren samen komen, en op bv op het strand de balon oplaten, maken we gewoon onze eigen herdenking ervan.
Even een toelichting waarom ik Vlissingen heb gekozen om naar toe te gaan. De andere concerten zijn door de weeks, en dus lastiger om heen te gaan voor mij. Daarnaast is Zeeland de hometown van Blof, en ik weet dat dan van de rust van de zee en het water hield.
_Pilipa_ schreef:MamboBeach schreef:
Ik begrijp jullie juist heel goed, ik vind het heel vervelend voor jullie dat jullie geen afscheid kunnen nemen.
Maar inderdaad, zoals wordt geopperd, misschien is een ballon een idee.
Dankje, we gaan voor haar luidkeels zingen op blof en haar herinneren zoals ze was een liefdevol mooi mens!!!
chocobroodje schreef:Blof treed ook vaak op op festivals.... Wellicht is dat een optie?
_Pilipa_ schreef:Angela_ schreef:Dat valt zeker te regelen! Het concert is op 18 december in Vlissingen. Als we van te voren samen komen, en op bv op het strand de balon oplaten, maken we gewoon onze eigen herdenking ervan.
Even een toelichting waarom ik Vlissingen heb gekozen om naar toe te gaan. De andere concerten zijn door de weeks, en dus lastiger om heen te gaan voor mij. Daarnaast is Zeeland de hometown van Blof, en ik weet dat dan van de rust van de zee en het water hield.
Angela ik heb vanavond gesurfd en aan haar gedacht, de golven gaven me troost! En ik hoop dat ze er even was.
Ik vind het een mooi idee, en we kunnen dan bij mij lekker het strand op en haar daar herdenken!!
Angela_ schreef:Oscar schreef:Zojuist is er een topic geopend op VN over het overlijden van Pollewoppy (Daniëlle):
[VN] Bokker Pollewoppy is overleden
Er is overleg geweest met de familie van Daniëlle, zij hebben aangegeven dat ze om persoonlijke redenen deze moeilijke tijd graag echt onderling willen verwerken en dat een bloemstuk hierin niet past. We hopen dat jullie deze wens begrijpen en respecteren. De familie van Daniëlle is op de hoogte van de reacties die in dit topic geplaatst zijn en heeft aangegeven dat het medeleven erg op prijs gesteld wordt.
Uiteraard zal ik de wens van haar familie respecteren en ook moeten accepteren. Ik vind het alleen ontzettend jammer (eigenlijk verschrikkelijk) dat ik nu voor mijn gevoel niks kan doen om haar een laatste eer te bewijzen.