Jongens wat is het nou geworden? Ik heb in het begin gekeken, was het 1-0 voor PAOK. En toen kwam ik terug van douchen etc en toen was het ineens 2-3. Maar is het nog 3-3 geworden dan? pffff spannend geweest zeker En is Suarez nou dood ofwat?
Er zitten voor mij niet echt spelers bij die ik écht leuk vind qua uiterlijk. Ja, Afellay, Eriksen, Ronaldo, Torres. Maar geen van die 4 is tja hoe zeg je dat .. 'echt mijn type'.
Ik waardeer Nando als spits (heel erg zelfs), maar vind hem niet echt extreem knap ofzo.. de enige reden dat meiden 'm knap vinden is omdat hij voetbalt.. Eriksen is een broekie, Ronaldo een ex-Mancunian en een egotripper en Ibi.. ja, Ibi is cute Datzelfde geldt voor Cesc Fabregas, maar Kaká staat toch wel bovenaan de lijst.. die kan zich meten met mijn favoriete filmsterren
Ik vond Torres eerst ook niet knap, maar sinds hij zijn haar geknipt heeft wel Christian vind ik meer schattig dan knap. En Ronaldo is idd een egotripper en van wat ik van hem weet vind ik 'm niet al te gezellig over komen, maar zijn uiterlijk is niet verkeerd.
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik heb een vriendin van mij (die Deens is, Deense naam heeft dus ik dacht dat hij haar waarschijnlijk wel zou accepteren ) gedwongen om hem toe te voegen, maar die is ook afgewezen.