ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:39

he nicky zat dit al met tranen in mijn ogen en brok in keel te lezen,hoe erg is het dat je je kind dit verschrikkelijke nieuws moet brengen.
dat je hem niet op ziet groeien verder.
dan kijk ik verder en zie ik ook nog eens dat ik je ken,nu zit ik helemaal met naar beneden gezakte schouders.
dat zoiets in 2 weken zo kan veranderen uitbreiden.jeetje niet te geloven.
aan deze woorden heb je natuurlijk helemaal niks wand volgens mij moet je nu in een enorm diep dal zitten.
ik hoop echt waar uit het diepste van mijn hart dat je toch nog even hier bij iedereen mag blijven en dat je nog kunt genieten van de dingen.
ik wil je heel veel sterkte en ook geluk toewensen en ik duim en bid voor je dat het toch wat verbeteren mag en dat jke het hier nog lang volhoud.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:40

Ik begrijp heel goed dat je met zo'n kwestie op je maag ligt Kim, het is alleen jammer dat er net een hele discussie is geweest over andere irrelevante zaken. Ik weet het fijne er ook niet van, maar je hebt het nu openbaar gevraagd op een nette manier en ik hoop dat nickyu je er een uitleg voor kan geven of dat je tot een compromis kan komen.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:41

upendo schreef:
Ik vraag me af waarom iedereen hier zo off-topic gaat.

Ik denk dat de TS het al zwaar genoeg heeft zonder dit alles.

Vind ik ook... Niets zo funest voor een zieke als negatieve energie.

*Sprenkelt wat positieve energie over dit topic* :# :# :#

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:42

wil je een lijstje ziektes???

en dan de bijwerkingen die ze krijgt van dit nieuwe medicijn (hartklachten) Ze heeft 3 keer een hartaanval gehad, dan gaat er toch geen arts een medicijn aan een preterminaal iemand voorschrijven die lijd aan hartklachten?

Ja ik hou het wel gescheiden, maar ik vind wel dat bokkers de waarheid mogen weten............

En ik gun Nick en haar familie een lang en vooral ook heel gelukkig leven......... dat gun ik iedereen........

maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ik nu voor de 4 de keer in de zeik genomen word met het schermen van preterminaal......

en echt, ik hoop ....... ik hoop dat ik ongelijk heb........ en echt, echt dan ga ik me heel, heel diep schamen en absoluut met de billen bloot........... maar ik, ik ben iets gereserveerd als het gaat om Nickyu

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:43

woofie schreef:
sorry Rock, maar ik vraag me de gehele dag al verbijsterd af waarom personen als joyce900 nog geen ban hebben....
Zij is net een blauwe maandag lid van dit forum en oordeelt maar raak.Er hebben er wel voor minder een ban gekregen.....

Tja, ik ben eens ver in de berichten van Nickihu gaan spitten..... Ik denk dat die Joyce( ken haar ook niet) gewoon ook nog lopende zaken heeft. Kiwiko heeft zich w.s dus ook op zitten vreten en zal best een reden hebben dat nu open en bloot te vertellen. Lijkt me niet dat het om 100 euro gaat dat ze nog te goed heeft.....

Ik begin toch helaas ook echt bij de twijfelaars te horen. Niet dat Nick niet vreselijk ziek is, maar wel dat ze al jaren uit is op heel veel aandacht en meer.........

Nick, lievert, ga aub achter deze PC vandaan! Stort je op je kind en man en je familie, het onpersoonlijke internet voegt nu niks toe aan de rest van je leven.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:44

xKatleentjex schreef:
Ik begrijp heel goed dat je met zo'n kwestie op je maag ligt Kim, het is alleen jammer dat er net een hele discussie is geweest over andere irrelevante zaken. Ik weet het fijne er ook niet van, maar je hebt het nu openbaar gevraagd op een nette manier en ik hoop dat nickyu je er een uitleg voor kan geven of dat je tot een compromis kan komen.

ik heb het nooit openbaar willen maken............ maar de post waar ik op quote vroeg er gewoon om........

ze is zoveel geholpen, door ook echt prominente bokkers (die je dus ook niet in het donatielijstje terugziet!!)

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:44

Mensen, weet niet of jullie het nog in de gaten hebben, maar dit topic gaat over iemand
die opgegeven is ;( .

Hou alstublieft op met dat gezeik over alles en steun ts een beetje. Ik kan hier zo vreselijk kwaad
om worden. Heb verd*mme respect en verlaat anders dit topic.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:47

IngridB schreef:
Mensen, weet niet of jullie het nog in de gaten hebben, maar dit topic gaat over iemand
die opgegeven is ;( .

Hou alstublieft op met dat gezeik over alles en steun ts een beetje. Ik kan hier zo vreselijk kwaad

Dat is je goed recht, maar deze mensen kennen haar dus irl..... en dat zijn nu net de mensen die twijfelen, ga jij dan niet ook een kriebel gevoel krijgen?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:49

IngridB schreef:
die opgegeven is ;( .

Ik wil als meelezer hier toch even op reageren. Ten eerste vind ik het heel erg voor Nickyu, dat gun je idd niemand en ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen voor jou en je familie. Maar ten tweede vind ik het een beetje onzin dat er helemaal geen kritiek mag komen, ómdat nickyu terminaal is.. Als kritiek gegrond is zie ik niet in waarom die neit gegeven mag worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:49

Kim ik vind ook wel dat je een punt heb. Hoe Nickyu dr leven/gezondheid in diskrediet wordt is alles behalven netjes te nomen. Heb het topci vanaf het begin proberen te volgen en krijg nu net als Amondi toch bepaalde vraagtekens.

Er komt een inzamelingsactie om Nick te helpen, geweldig!! Als je iemand die het moeilijk heb op die manier helpen kan. Dan zie ik het bericht staan van Kim. Ik heb bij de vorige bokkers mn vraagtekens gehad, iig wonnen ze niet de hoofdprijs voor hun verschrikkelijke opmerkingen.
Maar Kim...Die kennen wij met zn allen, zij zal geen verhaal verzinnen om Nickyu aan te pakken, heeft ze geen boodschap aan.
Ze heeft wel degelijk recht op dat geld, daarom krijg ik een zuur gevoel bij die inzamelingsactie, sorrie kan dr niets aan doen.
Vind wel dat het bespreekbaar moet zijn, omdat het vuur Nickyu toch al aan de schenen is gegooit en ze alles tot op heden heeft ontkent.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:53

KiWiKo schreef:
xKatleentjex schreef:

ik heb het nooit openbaar willen maken............ maar de post waar ik op quote vroeg er gewoon om........

ze is zoveel geholpen, door ook echt prominente bokkers (die je dus ook niet in het donatielijstje terugziet!!)

Dat is niet helemaal waar Kim.
Nog geen maand geleden deed je precies hetzelfde in een topic dat je zelf had geopend.

Ik blijf erbij dat ik dit not done vind.
Je weet waar ze woont, dus doe dit face to face zou ik zeggen :)
Je bent genoeg recht door zee om het op die manier aan te pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:54

Chiqa schreef:
Maar Kim...Die kennen wij met zn allen, zij zal geen verhaal verzinnen om Nickyu aan te pakken, heeft ze geen boodschap aan.
Hier denk ik ook zo over.
Ik vind het echt heel erg moeilijk.. zit er constant aan te denken.

Ik quote mijzelf even uit een ander topic;
[naam] schreef:
Ik zit er ook constant in te lezen.
Vreselijk vind ik het.. en ik heb er ook dubbele gevoelens bij.
Mijn moeder heeft beginnende baarmoederhalskanker gehad, mijn oma is net 2 weken lang bestraald voor een tumor achter haar oog..

Ik ben zo bang om iets verkeerd te zeggen.
Als het waar is wat ze zegt;
nickyu schreef:
over paar maanden dood met een hoop pijn
denk ik dat er heel veel bokkers zijn die zich ontzettend schuldig voelen, omdat ze haar niet geloofd hebben.

Aan de andere kant; als het niet zo is, zullen er heel veel Bokkers gekwetst worden.

Ik vind het écht heel erg moeilijk en ik hoop gewoon dat het niet waar is.
Ook al betekend dat dat ze niet de waarheid heeft gesproken.
Als ik aan haar zoontje en man denk.. dat is toch erg.

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:58

MENSEN is dit nu nog normaal!!! laat nicky toch gewoon met rust,bemoei je met je eigen leven..vind het zo erg dat iedereen hier met haar zaken en keuzes bemoeit.
ze is zelf groot genoeg om die te maken en verstandig genoeg om te weten wat ze wel en niet moet doen.
ik vind dit echt erg.denk dat ze genoeg aan haar hoofd heeft en haar hoofd helemaal vol zit met piekeren en vragen.en jullie maken het overvol met jullie gezeur.
dit vind ik rond uit schandalig.je moet iemand in zijn waarde laten ja!!
sorry hoor maar hier kan ik echt niet tegen.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:59

amondi schreef:
IngridB schreef:
die opgegeven is ;( .

Dat is je goed recht, maar deze mensen kennen haar dus irl..... en dat zijn nu net de mensen die twijfelen, ga jij dan niet ook een kriebel gevoel krijgen?

Ik krijg net ook een pb van iemand en ik weet even niet meer wat ik moet geloven.
Ik snap wel dat er kritiek is, maar als iemand echt opgegeven is vind ik sommige uitspraken toch erg hard en weet ik niet of je dit wel
openbaar moet zeggen. dat kan naar mijn mening ook per pb.
Maar ik ken ts niet, dus ik weet ook geen verleden van haar en hoe zij is. Maar het pb-tje van net maakt wel wat duidelijk.

Ik hoop voor haar dat ze nog jaren met haar gezin mag doorbrengen en verder weet ik eigenlijk niet wat ik erop moet zeggen.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:59

Chiqa schreef:
Kim ik vind ook wel dat je een punt heb. Hoe Nickyu dr leven/gezondheid in diskrediet wordt is alles behalven netjes te nomen. Heb het topci vanaf het begin proberen te volgen en krijg nu net als Amondi toch bepaalde vraagtekens.

Er komt een inzamelingsactie om Nick te helpen, geweldig!! Als je iemand die het moeilijk heb op die manier helpen kan. Dan zie ik het bericht staan van Kim. Ik heb bij de vorige bokkers mn vraagtekens gehad, iig wonnen ze niet de hoofdprijs voor hun verschrikkelijke opmerkingen.
Ze heeft wel degelijk recht op dat geld, daarom krijg ik een zuur gevoel bij die inzamelingsactie, sorrie kan dr niets aan doen.
Vind wel dat het bespreekbaar moet zijn, omdat het vuur Nickyu toch al aan de schenen is gegooit en ze alles tot op heden heeft ontkent.

Ken kiwiko en nickyu beide niet, maar als ze problemen hebben moeten ze dat maar met elkaar uitmaken per pb/telefoon/face to face.
En verder kan ik niet zeggen wie hier recht heeft op geld en is dit topic ook niet voor bedoeld...
Dus vind het niet bespreekbaar in dit topic, omdat het off topic is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:00

Cayenne schreef:
KiWiKo schreef:

Dat is niet helemaal waar Kim.
Nog geen maand geleden deed je precies hetzelfde in een topic dat je zelf had geopend.

Ik blijf erbij dat ik dit not done vind.
Je weet waar ze woont, dus doe dit face to face zou ik zeggen :)
Je bent genoeg recht door zee om het op die manier aan te pakken.

face to face mag ik dit niet aanpakken, want dan gooit ze het absoluut op bedreiging...........

en inderdaad, het zit me heel hoog 5000 euro is geen kattepis................ of jij moet het in een weekie verdienen???

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:01

Ik ben het er nog steeds mee eens dat sommige reacties écht niet kunnen in dit topic, maar daar heb ik al op getemd. Als ik eerlijk ben, weet ik ook niet wat ik ervan moet denken. Ik vind het alleen heel erg dat mensen sommige dingen durven te zeggen, dat is gewoon respectloos en egoïstisch. Ik krijg een hekel aan bokkers die constant alleen maar antwoorden willen op vragen, komt een beetje over als ramptoerisme. Natuurlijk kan je je twijfels hebben, die krijg ik zelf ook naarmate ik steeds meer reacties voorbij zie komen van mensen die Nicky kennen, maar alsjeblieft, ga dan niet van die walgende kwetsende opmerkingen maken. Waarschijnlijk is het gewoon echt waar en moet je je eens voorstellen hoe dat moet voelen voor Nicky! Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen als ik daar aan denk. Dan ben je al ziek met een hoop pijn en wetende dat je afscheid moet nemen van je familie en dan gaan er een aantal mensen doodleuk discussiëren over bepaalde zaken, blegh!

Wel is mijn beeld ook al een beetje veranderd, mede door de reacties van TS zelf, die zich constant probeert te verdediging. In mijn ogen is dat niet nodig en wekt dat alleen maar argwaan op, maar goed, wie ben ik om dat te stellen.

Als het echt waar is dat TS schulden heeft bij Kiwiko, dan is dat misschien wel een goed doel voor het gedoneerde geld.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:01

solina schreef:
MENSEN is dit nu nog normaal!!! laat nicky toch gewoon met rust,bemoei je met je eigen leven..vind het zo erg dat iedereen hier met haar zaken en keuzes bemoeit.
ze is zelf groot genoeg om die te maken en verstandig genoeg om te weten wat ze wel en niet moet doen.
ik vind dit echt erg.denk dat ze genoeg aan haar hoofd heeft en haar hoofd helemaal vol zit met piekeren en vragen.en jullie maken het overvol met jullie gezeur.
dit vind ik rond uit schandalig.je moet iemand in zijn waarde laten ja!!
sorry hoor maar hier kan ik echt niet tegen.

Nogmaals ik vind het allemaal heel sneu voor Nickyu dat ze ziek is, maar ik zie nog steeds niet in waarom daarom geen kritiek gegeven mag worden?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:02

Ik heb liever spijt van steun geven aan iemand die het achteraf misschien niet nodig heeft, dan het onnodig kwetsen van iemand die terminaal ziek is en niet lang meer te leven heeft.
Met dat laatste zou ik mezelf niet meer in de spiegel durven aankijken.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 13-06-10 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

dutchy_

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:03

Juist, daar ben ik het mee eens en ik hoop dat anderen er ook zo over denken.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:03

dutchy_ schreef:
Als het echt waar is dat TS schulden heeft bij Kiwiko, dan is dat misschien wel een goed doel voor het gedoneerde geld.

Nou, liever niet. Ik vind het heel vervelend voor KiWiKo als ze idd nog zoveel geld moet krijgen maar ik heb die 2,50 gedoneerd voor een ander doel. Ik wil me niet mengen in die hele schuldendiscussie. :)

Ik denk daar precies zo over Cayenne!

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:04

Cayenne schreef:
Ik heb liever spijt van steun geven aan iemand die het achteraf misschien niet nodig heeft, dan het onnodig kwetsen van iemand die terminaal ziek is en niet lang meer te leven heeft.

Hier kan ik mij helemaal in vinden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:05

Cayenne schreef:

ik hoop ook dat ik me mag gaan schamen......... maar vooralsnog heb ik het vermoedde dat Nikc over 10 jaar nog gewoon haar ding doet, en ik hoop dat ik me mag schamen......... dat ik voor iedereen hier op bokt op mijn knieen moet om vergiffenis te vragen, en dat ik en mijn gutfeeling het helemaal fout hebben......... maar ik weet wel dat ik er eerdere keren ingestonken ben en dat het me goed geld gekost heeft.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:07

dutchy_ schreef:

Die is gek }:0

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:07

Ik hoop dat Nicky over 10 jaar nog haar ding kan doen, want dan heeft ze nog 10 jaar voor zich met haar gezinnetje, en dat lijkt me een prachtig vooruitzicht.
Daar wil ik graag naief voor gevonden worden!

Echt, ik snap niet dat iemand zich moet verantwoorden voor het feit dat ze nog niet dood is.
Zo is het misschien niet bedoeld, maar komt het wel over.