brrr was dan zeker wel erg koud om zo op de fiets te zitten lienke.
Hier was het ook behoorlijk koud. Eind van de middag vroor het ook al wat en hadden we iniminisneeuw
Elsskippy
Geplaatst: 08-02-10 22:11
Mijn paarden zijn dit weer ook echt zat! Ze hadden nu 2 dagen lekker buiten lopen spelen en rollen en rennen en zijn lekker gaan liggen in de zon. Je zag ze gewoon genieten. En vanmorgen toen ik ze naar buiten deed kon ik merken van, nee he! Alweer dat koude rot weer met die harde bodem. Ze waren de hele dag een beetje tirest, ik heb ze ook niet zien spelen.
hier is de temp niet boven de -4 gekomen vandaag. Longeercirkel heb ik goed kunnen houden en verder reis ik 3/4 per week met de paarden naar de binnenbak. Al ben ik daar nu ook wel zat van.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 08-02-10 23:22
Hier ook -4. ZO blij met mijn verwarmde bodywarmer, hele avond buiten geweest en i kom gewoon op temperatuur weer binnen. Is een stuk beter vol te houden zo!
ik heb er echt genoeg van had de training weer opgepakt na 5 weken is het weer zo koud en over 4 weken een wedstrijd gepland en ik kan niet trainen echt vervelend
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 08-02-10 23:26
Batterijtje eraan, longsleeve eronder, trui erover, jas aan en klaar. Niks niet koud meer, niks meer verkleumd, verkrampt met pijnlijke, stijve spieren en gewrichten weer binnen komen. Ik heb zelfs niet door dat het zó koud is. Had zelfs geen sjaal om.
gister hele dag -4 geweest en nu is het weer -4.9... brr wel koud maar vind het opzich wel lekker, als de sneeuw maar weg blijft! mijn paarden vinden het wel heerlijk met dit weer, kunnen ze lekker de wei op!
Gijs Staverman zei gisteren op de radio dat het de hele week niet gaat sneeuwen. Dat het op dat moment bij mij wel keihard aan het sneeuwen was doet er even niet toe, maar het gaat niet meer sneeuwen
Pfiew, het is wel frisjes op de fiets zo. Het is hier volgens het klokje -6. Maar het voelt wel -10.. Maaaar, de ijsbaan is open, dus dat is weer een positief kantje