JA!! Superlache die sneeuw! Al dat gemopper overal Tuurlijk is het wat onhandig, maar aan de andere kant; hoevaak hebben we nou zóveel sneeuw?! Ik wordt er wel blij van! En dat terwijl ik echt niet van kou enzo hou
Ik kies voor JA. Vind het heerlijk. Zeker als binnen een paar dagen de wegen schoon zijn. Zo kun je weer alles lekker doen en toch genieten van het prachtige plaatje.
Mies
Geplaatst: 21-12-09 21:22
bente_
Geplaatst: 21-12-09 21:22
hmm. ik weet niet. heb 9 Januari kring dus moet er nog wel op kunnen zitten zonder dat mijn vingers er af vriezen. maar het is wel supervet.
Nee!! Ik zit al een week binnen omdat ik nergens heen kan en ik heb belangrijke afspraken moeten laten schieten Ik haat sneeuw..
moonsparkle
Geplaatst: 21-12-09 21:36
Hier in houten ligt nu zeker wel 35 cm, vooral in mijn wijk omdat daar stukken zijn waar sinds t begin nog steeds niemand op heeft gelopen. Het nadeel is dat ik er vanochten van 7 tot half 11 over gedaan heb om van almere naar houten te rijden. Overal liepen de auto's vast in de sneeuw.
ja!! super mooi, van mij mag er nog wel 2 meter bij komen vind het echt prachtig.. tuurlijk, er zitten ook nadelen aan, maja daar denk ik dan maar niet aan
Zo te zien krijgen we over enkele minuten weer een laagje erbij
Nette
Geplaatst: 21-12-09 21:56
Arvensis schreef:
ja!! super mooi, van mij mag er nog wel 2 meter bij komen vind het echt prachtig.. tuurlijk, er zitten ook nadelen aan, maja daar denk ik dan maar niet aan
Zo te zien krijgen we over enkele minuten weer een laagje erbij
hihi ik zit in dat mooie donkerblauwe gebied. in leeuwarden, waar ik werk ligt zo'n 20 cm denk ik, maar 17 km in mijn woonplaats ligt wel 35-40 cm in mijn achtertuin! zit veel onhandigheid aan maar geniet er toch wel van, allemaal mooie plaatjes, mooie foto's van mn dieren en zo vaak maken we het nou ook weer niet mee dat we met de hele buurt een 3 meter hoge sneeuwpop kunnen maken:P
__Kirsten__
Geplaatst: 22-12-09 12:35
Bij ons is nu aan dooien, dus zo heel langzaam is er steets minder sneeuw.
Het is aan het dooien. De lucht ziet er wel grijs uit alsof het zo weer kan gaan sneeuwen, maar daar voelt het te warm voor.
Loose
Geplaatst: 22-12-09 12:46
waah moet morgen naar nederland, hier is het nu 13 graden en zag net op google in groningen nu 0. haha dat zal een schok worden. maar k hoop dat ik nog wle ff van de sneeuw kan genieten.