Bij ons is het €55, maar ik weet niet meer of dat nou per uur of per les (2u) was. Het is iig wel erg duur hier en ik ben daarom blij dat ik maar 3 lessen neem... En dan nog eens een belachelijk bedrag om examen te mogen doen met de auto van de rijschool
23 oktober moet mijn schoonbroertje op voor zijn examen.
En ik heb nog steeds niet gebeld voor aanhanger Ben aan het oefenen in de auto van schoonouders + aanhanger.. Maar vind het ontzettend moeilijk en het is eigenlijk niks voor mij.. Niet zoveel zin om daar zoveel tijd / geld aan uit te geven. Dus dan maar niet
wendyelst
Geplaatst: 01-10-09 07:29
ik had een pakket van 30 lessen voor voor 1395,- en ttt en eigenverklaring + examen! En heb 32 rijlessen gehad dus 2 lessen er over heen gegaan! betaalde 37,- per les!
Arlettee
Geplaatst: 01-10-09 07:35
Ik heb een pakket voor 40 lessen, theorie(+boeken en cdrom), ttt, en examen. Ik geloof 32-, per les. oeeh ik word over een uurtje opgehaald!!
wendyelst
Geplaatst: 01-10-09 08:01
maandag me rijbewijspasje opgehaald! heb er nu al een aantal kilometers op zitten! heeeerlijk!
Ik heb overmorgen mijn eerste rijles, ben nu al zenuwachtig..
Marrke
Geplaatst: 01-10-09 13:07
Gefeliciteerd Arlettee!
Spannend Steph86! Veel succes alvast, gaat vast wel goed komen.
Ik had gister avond weer rijles, het rijden ging op zich best goed, baalde er alleen van dat ik dat ding voor de eerste keer af heb laten slaan.. Verder vooral bezig met het kijken, maar dat vind ik nog wel erg lastig. Aan het eind van de les moesten we ook nog iemand op gaan halen. Maar gelukkig was mijn les om toen we bij hem voor de deur parkeerde en kon hij mij naar huis brengen. Best grappig om met iemand anders mee te rijden die aan het lessen is dan en het commentaar van zijn rijden aan te horen. Leer je ook wel van.
ik ben er ook weer, ging grotendeels nu wel weer fijner dan vorige keer hij was 1x afgeslagen voor iets onbenulligs, weet niet meer wat precies maar dat was het wel. vooruit fileparkeren, stukje snelweg weer nu, moest nu ook inhalen maar dat viel ook wel mee
Aranel
Geplaatst: 01-10-09 16:48
Ik heb me voorgenomen om met m'n volgende les écht m'n theorie aan te vragen Voordat ik het druk krijg met school