zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 22:54

LovingTweety schreef:
Ja daar is het idd prijzencircus.. daarom was ik er gister (VIP avond :+ Voor de v&d klantenkaarthouders)

Ik zie net dat de v&d morgen ook open is..... jaaa :D

Zal ik nou eens gaan raden wat jij morgen gaat doen :? ik denk............ een puzzel :9 }>

LovingTweety

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 22:55

Goed geraden!!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 22:58

Haha ja ik zag visioenen van 100den puzzelstukjes heel gek :+. Geen idee hoe ik daar zo opeens bijkom :)*

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 23:00

Absoluut helderziend.

Weet je ook nog welke puzzel het gaat worden?

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 23:09

Ik wil er ook 1 kopen, maar volgende week ga ik met me moeder shoppen(examenkado nog :P) en dan maar eens een puzzel op de kop tikken ergens :) hier in ede is niet veel te krijgen :(

Ik kan niet slapen :(

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 23:14

LovingTweety schreef:
Absoluut helderziend.

Weet je ook nog welke puzzel het gaat worden?

Haha daar durf ik me dan niet aan te wagen :P . Maar je vind vast een mooie :j.

@ Blacky, ik ben ook vaak lang wakker. Ga nu even douche, maar dan ga ik nog heel even verder puzzelen. Kan mijn haar even drogen voor ik in me bedje kruip.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 23:38

Zo ik heb heel wat stukjes aan kunnen leggen. Lig nu toch maar op bed. Alle stukjes gingen op elkaar lijken :7 Zelfs qua vorm :D
@ chocobroodje: Ik heb het inderdaad een beetje stom neer getypt over het circiut. Het is een met een stekker inderdaad. En daarna had moeten staan: Ik snap niet wat ik fout heb gedaan.
Ik moet af en toe wat duidelijker typen, sorry.
Maar ik sneup hier nog even wat rond en ga dan maar slapen. Morgen weer een dag

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 00:25

Goed idee wendel. Als het allemaal hetzelfde wordt is het inderdaad tijd om te stoppen :)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 00:44

hee luitjes ben ik weer is een keertje...
ik heb de laatste dagen de puzzel niet aangeraakt.
had veel last van hoofdpijnen dankzij buurmeisje haha choco snapt hem wel denk ik;)
en gisteren was in een keer een stuk van mijn pony's staartwortel eraf geschuurt. wel 5 cm lang.
dus ff de DA laten kijken en hij heeft toch exceem:(
maaarrrjaa komt goed!
morgen ga ik denk ik wel even puzzelen.
groetjess

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 00:49

Hey patserke ik maakte me al een beetje zorgen :j. Alles weer een beetje ok? Heeft je pony van de 1ne op de andere dag ezeem gekregen? Hij had zo'n mooie staart :(. Ben je misschien van voer veranderd ofzo?
Morgen weer lekker aan de puzzel? Ik verzend maandag het pakketje :)
Ik heb dezelfde serie als wat jij laatst had gekocht besteld. Geloof dat er nog 1tje erbij hoort die heb ik ook maar besteld :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 00:59

oohh leuk!! zelfde puzzels haha:D
jaa het gaat wel hoor, even goed rusten...
jaa jaa dat zeg ik om bijna 02:00 haha
nee ben niet van voer veranderd.
maar hij had al vanaf begin af aan jeuk.
maar dan was zijn staart gewoon een pleeborstel.
maar nu een heel stuk eraf geschuurd, ik zal er morgen als ik het niet vergeet een foto van maken.
hij stond nu ook 24/7 buiten en nu gaat ie snachts weer op stal.

aah mooi! kan ik weer wat invetten enzo hahaha
nou nu ga ik me oogjes dicht doen

truste alvast:)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 08:42

Jeetje zeg, slapen jullie niet ofzo :))

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 08:48

ik heb zo'n periode gehad en vind het eigenlijk jammer dat ik de tijd niet meer kan vinden :=
laatst nog wel 1tje gemaakt, in 3 dagen af geloof ik :=
mijn voorkeuren zijn landschappen en paarden O:) maar die je in de openingspost aan het maken bent vind ik ook geweldig. Zolang het maar mooie plaatjes zijn.
Helaas heb ik niet de ruimte om zo'n grote te maken en vind de puzzels ook echt schreeuwend duur.

Ik heb de tick van mijn opa overgenomen, die deed ook niks anders. Veel puzzels die ik heb komen van zijn zolder.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 10:38

Hoef niet te werken vandaag :D Wel dus even 17 euro verdient, voor het beschikbaar zijn. Beter!
Nu even puzzelen, heb best veel te doen verder jammergenoeg..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:25

Ik ben ook weer aan het puzzelen, ben al een stuk verder :D bijna de hele bovenkant klaar, dan nog een klein stukje onderkant (ongeveer 100 stukjes) en dan issie af :D

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:36

*meld zich ook weer een keer*

ik heb gisteren mijn puzzel van 1500 stukjes af gekregen en nu.... ben ik puzzelloos. Ik heb echt het gevoel dat ik aan het afkicken ben, voel me zoooooo leeg _O-

Kennis even gevraagd of ik haar jan van haasteren mag lenen, dat zijn ook 1500 stukjes, moet gewoon wat te doen hebben, ik mag niet paardrijden, ivm mijn bekken en rug en omdat ik 21 weken zwanger ben, dus er zit nu een behoorlijke buik in de weg!

Ik heb even in je profiel gespiekt chocobroodje, leuk fjordje ;)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:09

Ik had een tijdje geleden al eens in dit topic gekeken en jullie hebben me toch wel aangestoken :)
Vandaag heb ik deze puzzel gekocht, 1000 stukjes (ik ben een beginner, he :D ) Hoewel, als ik deze nog eens bekijk, lijkt hij wel moeilijk...

http://www.puzzlestore.nl/141/honden-collage-1000-stukjes/

Als deze ooit af raakt ga ik wel eens kijken in de speelgoedwinkel want hier hadden ze er niet zo gek veel
en ik zie zulke mooie puzzels passeren hier!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 12:46

Nickytje schreef:
Ik had een tijdje geleden al eens in dit topic gekeken en jullie hebben me toch wel aangestoken :)
Vandaag heb ik deze puzzel gekocht, 1000 stukjes (ik ben een beginner, he :D ) Hoewel, als ik deze nog eens bekijk, lijkt hij wel moeilijk...

http://www.puzzlestore.nl/141/honden-collage-1000-stukjes/

Als deze ooit af raakt ga ik wel eens kijken in de speelgoedwinkel want hier hadden ze er niet zo gek veel
en ik zie zulke mooie puzzels passeren hier!

Welkom nickytje! Gezellig dat je langs komt :D! Veel plezier met puzzelen, maar dat lukt vast wel :j. Het is inderdaad een pittige puzzel!
@ Brenda, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. En je moet nog een tijdje voor je kleine er is. "Mijn" fjordje is een schatje! De oudste van de 2 heb ik vandaag weer gereden! We zijn 4 uur weg geweest, lekker vroeg vertrokken. Hij is zo braaf en voorzichtig met mij op zijn rug echt een toppaardje zal dalijk 1 foto van hem plaatsen van vanochtend ;)

@Dowski, er zijn ook wel goedkopere puzzels maar vaak is de pasvorm dan knudde, en gaan de stukjes snel kapot! Maar he je hebt nog een hele zolder vol ;).
@ miss annemijn haha zo'n baan wil ik ook, 17 euro verdienen met "puzzelen" goed geregeld!

@ Goldy Door mijn medicijnen heb ik een beetje een slaapstoornis ontwikkeld, ik slaap niet zo gek veel op het moment. 1 van de redenen om weer te gaan puzzelen :D. Vanavond slaap ik wel denk ik 4 uur rijden is toch wel zwaar! En..... ik heb voor het eerst gegalopeerd sinds het ongeluk!! Hoera, vind het toch wel stoer van mezelf :+.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:55

Ja hooorrr, het gaat weer lekker hier :\
Heb een glas water over mn puzzel laten stuiteren ;( gelukkig is maar een klein hoekje beschadigt (20 stukjes ofzo) maar het is ook nog over 20 losse stukjes gegaan.. bij een paar is het plaatje losgeraakt van het matje zeg maar.. komt het nog goed? ;(
Bij sommige stukjes is ook het onderste laagje van het stukje eraf maar dat is niet zo heel erg want het dikke gedeelte zit er nog op.. *baal baal*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:56

Mies :(:)

Ik ga binnenkort ook eens op zoek naar een leuke puzzel, krijg er door dit topic helemaal zin in :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:58

Echt zooo balen, en dat terwijl ie bijna af is! Nouja.. heb nu een handdoek onder het beschadigde hoekje gelegd, hopelijk trekt het water in de handdoek.. (water zat trouwens ook gelijk in mn muis, die begon helemaal te piepen :') En onder mn boxjes en mn beeldscherm.. grrrr)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:58

Dat is balen Spikkelfire van dat water over je puzzel. Geef het even de tijd om te drogen, wellicht helpt het.
Ik ga vanavond na het eten weer verder met mijn puzzel, hoop ik tenminste. De rest van de week veel werken, dus niet heel veel puzzeltijd.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 13:02

SpikkelFire schreef:
Ja hooorrr, het gaat weer lekker hier :\
Heb een glas water over mn puzzel laten stuiteren ;( gelukkig is maar een klein hoekje beschadigt (20 stukjes ofzo) maar het is ook nog over 20 losse stukjes gegaan.. bij een paar is het plaatje losgeraakt van het matje zeg maar.. komt het nog goed? ;(
Bij sommige stukjes is ook het onderste laagje van het stukje eraf maar dat is niet zo heel erg want het dikke gedeelte zit er nog op.. *baal baal*

Goed drogen met keuken papier ofzo!! Mijn kat had over mijn puzzel gekotst laatst ( toen was ik boos, maar nu klinkt het echt heel grappig haha :D) En dat is aardig opgedroogd miisschien even onder 2 zwarre boeken leggen ofzo? Zoals je een bloem zou drogen.

@ unwritten welkom welkom! Wordt alleen maar gezelliger hier!

Nu even oftopic om mijn allerliefste vriendje even met jullie te delen. Vanochtend gemaakt :D
Afbeelding

En de rest van de middag mag ik puzzelen van mezelf! Alleen het konijnehok MOET ik doen van mezelf maar heb nu al spierpijn van het rijden.
Lekker puzzelen is hopelijk een goede remedie. Scheelt al eens dat ik moet blijven staan nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:03

Waar halen jullie meestal jullie puzzels? Ik heb er hier bij de intertoys een hoop zien staan, maar daar zit niet echt iets tussen wat mij trekt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:07

Ik kwam gisteren bij de Trekpleister, en daar stonden een aantal puzzels voor 3,95.. met 1000 stukjes :D De meeste waren niet zo mooi, maar er zat er eentje tussen met een soort safari-tekening. Ik denk dat ik me die maandag ga halen :D