Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXGRIETJEXx schreef:Zoals ik het op TV heb gezien was alles netjes geregeld, jammer genoeg heb je deze dingen van te voren niet op papier staan omdat je de situatie niet ziet aankomen natuurlijk.
Maartje1990 schreef:hyppolyte schreef:Auto is indd nog niet gelukt, onze auto kan geen 2paardstrailer trekken, misschien moet ze nu wat gaan huren, is er niet nog een bokker met de mogelijkheid om er een paar op te halen?
Schoorl is trouwens weer toegankelijk, we hebben die van ons vanmiddag terug gebracht.
jipperdepip bood zich geloof ik aan (geen idee of arabesk daar nu contact mee heeft gehad)
maar ik las iemand uit noord-limburg die zei dat het híer blauw stond van de rook? niet om het een of het ander, maar dat heb ik toch écht niet gezien? (zeker helemaal hier!)
FlairS schreef:Bonbons waren heerlijk Mandy!En op natuurlijk.
Citaat:En ik denk dat ik in jullie situatie precies hetzelfde gedaan zou hebben.Inderdaad stond het af en toe blauw van de rook daar bij jullie in de buurt.De nacht na het ophalen werd ik wakker met een brandlucht in mijn neus en toen realiseerde ik me dat het mijn haar was.Ik had wel gedouched maar niet mijn haar gewassen en dat rook ik dus.Toen ik wakker werd zaten mijn ogen een beetje aan elkaar geplakt en dat terwijl ik niet eens volop in de rook had gestaan.
Marcella schreef:Iedereen vroeg naar bed en goed uitrusten daar in Schoorl.![]()
Arabesk schreef:Als de duinen weer open zijn t.z.t. ben ik heel benieuwd wat we gaan tegenkomen op buitenrit, ik hoop dat er nog genoeg duin over is en dat het zich snel herstelt. De afgebrande naaldbomen zal ik niet zo missen, dat stuk vond ik toch al lelijk
. Hopelijk hersteld de natuur zich snel.
Tamadine schreef:Nou mijn vriend van de reddingsbrigade was gisteren op de plek waar de helikopters landen en waar de brandweer zich verzamelden etc. Reddingsbrigade moest de brandweer namelijk wegwijs maken in de duinen. Hij had een plattegrond mee naar huis genomen en uitgetekend wat er allemaal verbrand was. Het is om en nabij 80 hectare geworden en de hele plek van camperduin naar bijna het einde van schoorl, is niet meer...