En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:24

meggiemeg schreef:
Wat ik me wel afvraag in dit gebeuren: hij heeft 4 jaar lang er een 2de relatie bij gehad. Hoe lang had hij dit nog laten voort duren als die ander niet bij TS aan de bel had getrokken?
Was hij er uit zich zelf mee gestopt of was hij door gegaan?
Had hij het opgebiecht als hij was gestopt uit zichzelf?

amen...

Ik wil een ding aan je zeggen. Hoeveel respect heeft jou vriend voor je en je gevoelens?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:24

mijn ervaring is dat het niet goed kan komen, ook al is er de beste wil van de wereld.......... Het vertrouwen is weg, en dat stemmetje in je achterhoofd zal altijd blijven fluisteren.

bij mij persoonlijk is het, het liegen wat de das omdoet, niet een affaire an sich..........

Ik vind het knap dat je het wil gaan proberen....... ik hoop alleen dat je wijs genoeg bent om niet voor een reddend kind te gaan....... wat hij ook zegt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:27

tita schreef:
cremellogek schreef:
Mijn vriend had nooit iets met paarden. Hij heeft een huis met stallen gekocht voor mij, staat 's avonds na z'n werk nog uit te mesten, dat doe je niet als je niet gek op iemand ben..

fiets doe je ook niet met een ander :roll:

beetje onneuzel word ik hier van

Ik ben het wel met je eens hoor tita. Dit is wat ze noemen struisvogelpolitiek, vingers in je oren en alleen horen wat je horen wilt. Maja het is haar keuze. Zij gelooft echt dat haar "droomwereld" lekker verder gaat als waar het was. Ze komt zichzelf nog wel tegen vrees ik.
Ik gun je ect je gelluk maar denk niet dat je dat bij hem gaat vinden. En ga in ieder geval in therapie samen, dan kan hij echt bewijzen hoe veel hij van je houdt!!!!!!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:27

Ik hoop dat we nu tig blz later eens klaar zijn met de TS te veroordelen. Volgens mij vroeg ze daar niet om. Dat zij een keuze maakt die niet de jouwe zou zijn, dat kan. Zeg daar dan 1x wat over, maar blijf niet keer op keer denigrerende berichten neerzetten (poppetje, geen eigenwaarde etc etc).

TS: Niemand weet wat de toekomst brengt. Succes met alles!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:32

Anoeska schreef:
Ik hoop dat we nu tig blz later eens klaar zijn met de TS te veroordelen. Volgens mij vroeg ze daar niet om. Dat zij een keuze maakt die niet de jouwe zou zijn, dat kan. Zeg daar dan 1x wat over, maar blijf niet keer op keer denigrerende berichten neerzetten (poppetje, geen eigenwaarde etc etc).

tja....je onderschrift zegt genoeg denk ik...

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 13:33

Struisvogelpolitiek?? Moet ik dan maar als een schaap doen wat anderen zeggen? Bovendien zegt niet iedereen hetzelfde.

Ik heb dit topic niet geopend om aan jullie te vragen of ik hem er wel of niet uit moet schoppen, vergeet dat niet! Ik maak mijn keuzes zelf.

Ik heb al eerder gezegd dat het geen continue affaire van 4 jaar is geweest, er hebben meerdere keren vele maanden tussen gezeten dat hij niet met haar om ging.

Maar dat alles is nu ook niet van belang, ik wil nu vooruit kijken. En mocht het alsnog fout gaan, dan ben ik er trots op dat ik ondanks alles toch geprobeerd heb er het beste van te maken.

geerke

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:35

dan respecteren wij je keuze hoor!
of die goed is zal de tijd leren....

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:36

Ik hoop voor je dat dit dan niet weer enkele maanden een stop wordt, maar dat hij nu vol voor jou kiest.
Hoop dat die vrouw hem dan ook met rust laat, anders is de kans dat hij opnieuw swicht, wel groot.

Desalniettemin, het is inderdaad jouw keuze, mocht het alsnog mis lopen kan je zeggen er alles aan gedaan te hebben, al hoop ik natuurlijk voor je dat hij zn best blijft doen en niet in oude gewoontes valt en dat jij je niet zit op te vreten als hij een keer ergens alleen heen gaat..
Succes!! :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:37

geerke schreef:
Anoeska schreef:

tja....je onderschrift zegt genoeg denk ik...

*Proest* :')

tita

je zou helemaal niet trots moeten zijn :roll:

jij bent zo vreselijk afhankelijk, ik zei ook niet dat je hem gelijk moet dumpen zover je van dumpen kan spreken.
Maar je boeltje oppakken en tijdelijk ergens anders gaan wonen was beter geweest.

Er verandert nu helemaal niks voor hem en dadelijk wanneer de tij gekeerd is.
Is nou eenmaal een wolf in schaapkleren

BraveSpots

cremellogek schreef:
Ik heb al eerder gezegd dat het geen continue affaire van 4 jaar is geweest, er hebben meerdere keren vele maanden tussen gezeten dat hij niet met haar om ging.

Ik vind het toch raar dat je dit soort dingen zegt. Wat maakt dat uit voor jouw? Maakt het dat minder erg, of anders?

Daar ben ik oprecht benieuwd naar, omdat ik persoonlijk er eigenlijk geen verschil tussen zie of maak ( 1 lange periode of meerdere korte).

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:38

cremellogek schreef:
Struisvogelpolitiek?? Moet ik dan maar als een schaap doen wat anderen zeggen? Bovendien zegt niet iedereen hetzelfde.

Ik heb dit topic niet geopend om aan jullie te vragen of ik hem er wel of niet uit moet schoppen, vergeet dat niet! Ik maak mijn keuzes zelf.

Maar dat alles is nu ook niet van belang, ik wil nu vooruit kijken. En mocht het alsnog fout gaan, dan ben ik er trots op dat ik ondanks alles toch geprobeerd heb er het beste van te maken.

Ik kan je niet anders dan gelijk geven! :j

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:39

BraveSpots schreef:
Daar ben ik oprecht benieuwd naar, omdat ik persoonlijk er eigenlijk geen verschil tussen zie of maak ( 1 lange periode of meerdere korte).

Ik vind meerdere korte eigenlijk juist erger :o
Dan heeft hij (of zij) waarschijnlijk toch de affaire gestopt, misschien wel met de intentie het te vertellen en voor altijd te stoppen, maar zijn ze altijd terug gegaan naar elkaar.. dat zou me echt zorgen baren :o

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:39

wow TS wat een gedoe zeg. Kan mij goed voorstellen dat je wereld instort.

Persoonlijk zou ik het hem niet kunnen vergeven. Al had hij honderden stallen en enorme hectaren weilanden gekocht voor me. Vreemdgaan=vreemdgaan en dan is bij mij de relatie over.

Maar als jij er nog voor wilt gaan en jij denkt en zeker weet dat hij zal veranderen dan wens ik je veel succes met de hele situatie. Het is jou keuze wat alle bokkers ook typen, volg je hart Ik wens je veel liefde en kracht toe want dat verdien je nu wel!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:40

tita schreef:
je zou helemaal niet trots moeten zijn :roll:

jij bent zo vreselijk afhankelijk, ik zei ook niet dat je hem gelijk moet dumpen zover je van dumpen kan spreken.
Maar je boeltje oppakken en tijdelijk ergens anders gaan wonen was beter geweest.

Er verandert nu helemaal niks voor hem en dadelijk wanneer de tij gekeerd is.
Is nou eenmaal een wolf in schaapkleren

Nou, wie zegt dat nou? Niet zo zwartkijken hoor!

Je kunt niet zeggen dat dit of dat beter zou zijn geweest, niemand kan in de toekomst kijken!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:41

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar het eerste wat mij te binnenschiet is.

Lekker makkelijk om bij hem te blijven. Want het is jouw droomwereld. Je paarden zijn onderdak en je hebt een hulp die de stallen doet.
Waarom zou je dan weggaan toch?
Gewoon lekker bij hem blijven, ook al ging/gaat hij vreemd. Jij hebt toch wat je wilt?

Het is maar wat je zelf wilt en hoe zwaar je zelf tilt aan het feit dat hij wel erg veel van 2 walletjes heeft gesnoept.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:42

nee maar die vent heeft lekker zijn zin en heeft ie daar iets voor moeten doen :n heeft hij angst gehad :n

-huis wordt schoon
-eten wordt klaargemaakt
-en gratis plezier in bed

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:43

Ik vind zo raar dat je materiele zaken gelijkstelt aan liefde :=

Niet aanvallend bedoeld maar vind rare denkwijze

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:43

Godsjammes geef mijn eens zo'n vent

die alles voor mij betaal waar ik lekker bij in huis woont, mijn beesten bij hem ondergebracht heb.

Ga ik lekker feesten en beesten neuk een eind in het weg en dan mag ik nog blijven ook :D super mannen waar zijn jullie

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:45

tita schreef:
Godsjammes geef mijn eens zo'n vent

die alles voor mij betaal waar ik lekker bij in huis woont, mijn beesten bij hem ondergebracht heb.

Ga ik lekker feesten en beesten neuk een eind in het weg en dan mag ik nog blijven ook :D super mannen waar zijn jullie

Zie je wel, jij ziet groen en geel van jaloezie, net als je avatar die moet sch**ten! :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:49

cremellogek schreef:

Op dezelfde manier doorgaan lijkt me alleen niet verstandig. Er is een reden geweest dat hij die andere vrouw opgezocht heeft. Dat hij na enkele maanden toch weer terug ging. Dan mist er toch iets in de relatie met jou, anders doet iemand dat niet. Ik denk dat als je serieus wilt zijn over het proberen, dat je dan ook moet zien uit te vogelen waarom hij naar haar ging en of daar iets aan te doen valt.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:49

cremellogek schreef:

Typisch dat je alleen dat zinnetje gebruikt uit mijn post. De rest waar ik zeg dat ik hoop dat je toch gelukkig word, of dat jullie in therapie iets kunnen proberen word voor het gemak maar genegeert.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:52

Wat bizar zeg dat er hier geoordeeld word over de materiele kant van het verhaal.
Wie weet is TS wel kostwinnaar en haar vriend huisman???
Wat een onzin....
Nee je moet alles hebben wat je hart begeert maar doodongelukkig zijn met je vent, dan heb je het voor elkaar hoor.

TS, ik heb respect voor je dat je het ondanks wat hij geflikt heeft toch alles op alles wil zetten om het goed te maken, menigeen zou hem eruit gegooid hebben.

Mijn vent heeft mij ook besodemieterd, niet met een vrouw, wel met drugs.
We hebben een lange weg moeten afleggen en we volgen samen therapie, maar we komen er echt wel uit samen! Ik vertrouw het langzaamaan weer als hij alleen de deur uit gaat, probeer hem niet te "stalken" door hem continu te bellen over waar hij is en wat hij doet, maar hij begrijpt mij ook als ik hem "fouilleer" en toch af en toe wel bel, zo komen we er samen weer uit.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:53

Als ze zegt dat haar vriend na zijn werk de stal doet is er weinig kans dat hij huisman is. ;)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 31-08-09 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:54

cremellogek schreef:

Is dat niet veel erger? Dan heeft hij dus meerdere malen bewust de keuze gemaakt om weer wat met haar te beginnen. Wie weet zit hij nu weer in zo'n tijdelijke pauze?
Breng je het hem er niet ontzettend makkelijk af? Hij hoeft er niet eens voor te vechten.. Mannen zoals hij zijn er, omdat ze het kúnnen maken.