Slimmerik wordt bedankt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

Re: Slimmerik wordt bedankt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:45

heel jammer dat het zo moest aflopen, maar ik snap je reactie volkomen. als ik zullke negatieve verhalen hoor wil ik er ook niet werken... ;)
succes met zoeken naar een nieuwe baan!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:48

Billy schreef:
Laura24 schreef:
Nee dát noem ik een gefundeerde mening :Z Misschien heeft zij wel een hele geldige reden om de functie niet te willen....

Ze had minstens het verhaal van het niet bellen kunnen afwachten. Een beetje flexibel mag wel lijkt me, zeker als je leiding moet gaan geven...

Als je leiding moet gaan geven moet je ook niet een dag laterkomen dan de mensen die je moet begeleiden.... en al helemaal niet nadat je gezegd hebt dat je die dag zou komen.. en dat dan 2x.

Vind het erg goed van je dat je niet hebt toegestemd, vind het belachelijk, 1 keer te laat bellen, oke kan gebeuren , maar als je dan belt en er wordt gezegd dat er binnen uur zal worden gebeld maar dat gebeurt gewoon helemaal niet en je moet zelf bellen..
En al helemaal als je negatieve dingen over het bedrijf hebt gehoord, kan het mij heel goed voorstellen.

horselove154

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:00

Jammer dat het zo gegaan is! Had eigenlijk op een goed einde gehoopt! Maar begrijp ook wel dat je geen intresse meer hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:04

Volgens mij is het niet de bedoeling om hier nou te gaan discussiëren of Uthrick nou een goede keuze heeft gemaakt of niet.
Het is HAAR keuze en ze heeft dat gebaseerd op de informatie die zij heeft verkregen en ervaren. Als zij er een goed gevoel bij heeft, dan is dat mooi. Liever dat, dan nu een baan te hebben aangenomen waar je eigenlijk alleen nog maar negatieve dingen over hebt gehoord, niet waar?
Bovendien had ze deze baan niet dringend nodig en had ze nog enkele obstakels wat betreft afstand en paarden ed.
Dus Uthrick, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt - maar het is niet aan mij dan wel Bokt om daarover te gaan discussiëren. Mocht je nog een andere baan zoeken, veel succes ermee! Niet gaan Bokken bij het schrijven van je sollicitatiebrief hé (hoewel.. je viel wel op! haha).

estherpitout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:10

Hahahaha _O-
Geweldig grappig dit, echt een blunder maar oh zo leuk.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:21

Nueve schreef:
Volgens mij is het niet de bedoeling om hier nou te gaan discussiëren of Uthrick nou een goede keuze heeft gemaakt of niet.
Het is HAAR keuze en ze heeft dat gebaseerd op de informatie die zij heeft verkregen en ervaren. Als zij er een goed gevoel bij heeft, dan is dat mooi. Liever dat, dan nu een baan te hebben aangenomen waar je eigenlijk alleen nog maar negatieve dingen over hebt gehoord, niet waar?
Bovendien had ze deze baan niet dringend nodig en had ze nog enkele obstakels wat betreft afstand en paarden ed.
Dus Uthrick, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt - maar het is niet aan mij dan wel Bokt om daarover te gaan discussiëren. Mocht je nog een andere baan zoeken, veel succes ermee! Niet gaan Bokken bij het schrijven van je sollicitatiebrief hé (hoewel.. je viel wel op! haha).

Helemaal mee eens :j Terwijl ik eigenlijk mijn bonus misloop >;) :=

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:36

hé da's niet het bericht waarop ik gehoopt had. :)
al snap ik je volledig, dat je bedankt hebt. Veel succes met je verdere sollicitaties ! (en blijf bij het schrijven van een brief dan toch maar even van bokt af :D )

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:41

jammer dat er nu nog mensen moeten gaan zeuren. het was háár sollicitatie, háár baan, háár keus om hem niet meer te nemen.

wat maakt jullie dat uit? je kent niet eens de achtergronden... >;)

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 19:43

Succes met het schrijven van sollicitatiebrieven, en laat ze maar lezen op bokt! Kunnen we gelijk controleren :D

O, en dit topic is velen malen lachwekkender dat het groentesoep topic :j

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:06

Bokt zou Bokt niet zijn als er niet in een topic gezeurd werd.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:16

Zorbas2 schreef:

bokt zou bokt niet zijn als er niemand is die dat zegt :D

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:20

Klopt !!

ik vind het goed dat ze niet heeft toegezegd, zeker na al die negatieve reactie's die ze had ..

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:51

MoonChloe schreef:
Zorbas2 schreef:

_O-

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:04

MoonChloe schreef:
Zorbas2 schreef:

Maar het is wel de waarheid.

TS, jammer dat het zo gelopen is.
Maar je moet er een goed gevoel bij hebben en dat had je niet: dit was dan de juiste beslissing!!

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:05

Jammer dat het zo afgelopen is, maar het heeft wel een beregoed topic opgeleverd. :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:07

Was jij trouwens niet bij de politie Uthrick?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 22:35

Lieve Bokkers

Ik wil jullie allemaal even bedanken voor het duimen en de leuke/lieve berichtjes! Wel echt top dat mensen van een forum die elkaar (vaak) niet in real life kennen, zo met elkaar mee kunnen leven, ik heb om jullie (reacties) gelachen! +:)+ +:)+

poes schreef:
Was jij trouwens niet bij de politie Uthrick?

Ja goed onthouden, ik werk idd bij de politie, En dat blijf ik tot ik een andere leuke uitdaging tegen kom, lekker doen! ;)
Laatst bijgewerkt door Uthrick op 17-07-09 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:40

Nou ik hoop dat je wat leuks vindt :j
En dan beter oplet :')

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 23:38

@ Poes, even héél erg offtopic maar ik vind dat dat best mag in mijn eigen topic :P

Ik zat ik jouw profiel te kijken, nog 7 uur en dan ben je een precies een jaar gestopt met roken! *\o/* Super goed! Hou vol en ga zo doooooooor!!!! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:33

Als we toch gaan discussieren, ik vind het wel een goede beslissing, graag of traag. In deze functie ga je horen tot het managementteam en wat meer overtuiging over de juiste persoon te hebben aangenomen mag wel en zeker ook wat meer enthousiasme van hun kant.

Ik denk dat ze 2 eerste kandidaten hadden, wellicht even dachten dat die man nr 1 zou worden, maar dat er nog geen duidelijkheid was over het salaris. Daarna TS even in de ijskast gezet. Zij hadden nog geen akkoord gekregen over het voorgestelde salaris van die kandidaat, toen hij afzei, was TS de gelukkige. Zo komt het over op mij.

Ben ooit een keer ergens gaan werken waar ze ook zo laks waren, ik dacht dat het een bedrijf was waar ze niet zo moeilijk deden, maar integendeel de onpersoonlijkheid was onwerkbaar, een paar heilige huisjes die alles voor zichzelf konden regelen, niks geen bedrijf waar je je tot het team voelde en waar je werd gewaardeerd. Die laksigheid moet je mee kunnen omgaan. Als je zelf totaal tegenovergesteld bent, kun je niet met dat soort mensen werken, dat wekt irritaties op en zij vinden je te "moeilijk" omdat je overal boven op zit en die puinhoop wil organiseren. Niet doen, als ze zelf een werker bent.

TS komt vast wat anders, ik ken het cultuurtje, even kaken op elkaar, jouw kans komt nog wel. Ik zou even blijven zitten, die paar lummels zijn niet de moeite om een baas met in de toekomst zo veel meer leukere plekken mis te lopen..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:37

Even een overlegmoment, wat doen we met dit topic? Eigenlijk is het tijd voor de HK :) Soms nog redelijk ontopic, soms erg offtopic. Lees het graag.
Wanneer we besluiten om het hier te houden, zal het wel ontopic moeten blijven.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 11:05

eigenlijk is dit topic toch "afgelopen" ? want de uitslag van de sollicitatie is er al... :=

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:23

Ik kijk anders vol verwachting uit naar de volgende sollicitatie(brief) van TS... :))

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:27

Welke fout wordt er dan gemaakt? _O-

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 12:40

Haha, ja slimmerik kan dan niet meer, tenzij de naam er weer op lijkt. Dus dan misschien met een andere bokker proberen :P