succes met zoeken naar een nieuwe baan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Laura24 schreef:Nee dát noem ik een gefundeerde meningMisschien heeft zij wel een hele geldige reden om de functie niet te willen....
Ze had minstens het verhaal van het niet bellen kunnen afwachten. Een beetje flexibel mag wel lijkt me, zeker als je leiding moet gaan geven...
Nueve schreef:Volgens mij is het niet de bedoeling om hier nou te gaan discussiëren of Uthrick nou een goede keuze heeft gemaakt of niet.
Het is HAAR keuze en ze heeft dat gebaseerd op de informatie die zij heeft verkregen en ervaren. Als zij er een goed gevoel bij heeft, dan is dat mooi. Liever dat, dan nu een baan te hebben aangenomen waar je eigenlijk alleen nog maar negatieve dingen over hebt gehoord, niet waar?
Bovendien had ze deze baan niet dringend nodig en had ze nog enkele obstakels wat betreft afstand en paarden ed.
Dus Uthrick, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt - maar het is niet aan mij dan wel Bokt om daarover te gaan discussiëren. Mocht je nog een andere baan zoeken, veel succes ermee! Niet gaan Bokken bij het schrijven van je sollicitatiebrief hé (hoewel.. je viel wel op! haha).
MoonChloe schreef:Zorbas2 schreef:Bokt zou Bokt niet zijn als er niet in een topic gezeurd werd.
bokt zou bokt niet zijn als er niemand is die dat zegt
poes schreef:Was jij trouwens niet bij de politie Uthrick?