Ikima schreef:Probeert het zonnetje nu ook bij jou door te komen?Hahaha dat gaat wel heeeeel ver hoor Het motregent alweer
Hier is het nog steeds niet droog.Moet er vandaag 2 rijden en het liefst vanmiddag nog.Dus ik hoop dat het snel droog gaat worden.
lovebeaut schreef:Het is hier echt heerlijk Ga zo lekker naar het strand Grapjas, een ander een beetje lekker te maken.
Haha sorry kan het niet laten De lucht hier is echt helder blauw geen 1 wolk te bekennen..Nog steeds noodweer bij jullie ?
*bonjourt lovebeaut met vriendelijke doch dwingende hand het topic uit* *wijst naar titel* het NEDERLANDSE weertopic.. Puh
lovebeaut schreef:Haha sorry kan het niet laten De lucht hier is echt helder blauw geen 1 wolk te bekennen..Nog steeds noodweer bij jullie ? Volgens mij loop je een week achter.
Droog, maar wel buien aan de lucht. Straks mams lief aankijken om ff mee te gaan naar mn werk om de paarden te voeren
Puchje schreef:*bonjourt lovebeaut met vriendelijke doch dwingende hand het topic uit* *wijst naar titel* het NEDERLANDSE weertopic.. Puh Meen toch echt dat zeeland in NEDERLAND is of heb ik dat nou mis ?
lovebeaut schreef:@Ikima: Helaas niet Ach, vorige week was het in Drenthe ook slecht terwijl het hier mooi weer was.
vanavond is het hier toch droog gebleven dus lekker ff naar mn paardjes geweest en morgen eindelijk weer rijden