net alsof van dat telefoontje de hele wereld afhangt, kom nou!
ik vind het erg associaal naar degene die jou netjes probeert te helpen
het is triest als je zo afhankelijk bent van je mobiel, sommige mensen lijken wel verslaafd aan zo'n ding
wat nu als je te paard in het bos bent, met je vriend/man aan het jeweetwellen bent, net je baby zijn luier verschoont, met je kind aan het oversteken bent
is dat telefoontje dan ook zooooooooooooo belangrijk dat je daar alles voor laat vallen?
je paard op hol door het bos gaat, je vriend zegt dat je het kan bekijken, je baby van de comode afdonderd en je kind onder een auto loopt?
als je nog rondloopt kun je best telefoneren maar op het moment dat je bij de kassa staat neem je gewoon niet op
die paar minuten kunnen ze best wachten en na het afrekenen kun je zonder problemen terug bellen
vind het zelfs knap als iemand in staat is precies te bellen als ik afreken
meestal lopen ze al te bellen in de winkel en blijven ze kleppen als ze in de rij staan en vervolgens is het niet mogelijk op te hangen want het gesprek is zo belangrijk?
hoeveel zakendeals zullen er aan de kassa worden afgesloten?

de enige reden die ik zou kunnen verzinnen dat je wel aan de telefoon blijft is wanneer één van je naaste in paniek belt of gewond is, maar dan zou ik de boel de boel laten en gelijk richting die persoon gaan