Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En maar blijven denigreren
Wat je daarmee opschiet
), pakt het jochie vast en kijkt hem aan: als ik jou nog 1 keer hoor vloeken, mag je de rest van de avond bierdopjes gaan rapen 
verootjoo schreef:Toen het bij mij niet lukte ging ie naar de vriendin waarmee ik was, en toen het daarbij ook niet lukte ging ie naar de 2 andere vriendinnen met wie ik wasEn maar blijven denigreren
Wat je daarmee opschiet
Welshcobfan schreef:Ik vind zo'n beperkte woordenschat ook absoluut niet aantrekkelijk.
Was bij de bbq ook een jochie van 16 die op een meisje afstapte, hoop gevloek erbij om maar stoer te doen. Komt er een volwassene aan (die het gesprek al een tijdje aanhoorde), pakt het jochie vast en kijkt hem aan: als ik jou nog 1 keer hoor vloeken, mag je de rest van de avond bierdopjes gaan rapen
hihi en weg waren zijn kansen in de liefde!
Die vind ik leuk! Welshcobfan schreef:Ik vind zo'n beperkte woordenschat ook absoluut niet aantrekkelijk.
Was bij de bbq ook een jochie van 16 die op een meisje afstapte, hoop gevloek erbij om maar stoer te doen. Komt er een volwassene aan (die het gesprek al een tijdje aanhoorde), pakt het jochie vast en kijkt hem aan: als ik jou nog 1 keer hoor vloeken, mag je de rest van de avond bierdopjes gaan rapen
hihi en weg waren zijn kansen in de liefde!
Dan stond dat jochie toch zeker ook wel even raar te kijken of niet?
komt hij binnen en herkende mij meteen dus we stonden weer te praten. Vrienden van mij
maar
Ik werd het dus zat en keek hem niet meer aan en antwoorde ook niet meer echt leuk. Zeg die in eene Ja ik weet wel waar jij mee bezig ben maar ik ga toch niet weg
. Het klinkt als een rare date, maar ik vond het geweldig haha. Het ligt denk ik maar net aan hoe de klik met iemand is en hoe makkelijk je zelf met dat soort dingen omgaat. Ik ben overigens 20.
Zijn ouders waren wel echt super vet
blauw00gje schreef:Het ligt er ook wel aan hoe het klikt enzo! Ik was ook een keer ergens voor de eerste keer. Kei gezellig met die ouders zitten praten enzo. Alleen kwam er op een gegeven moment achter dat ik hem niet zo leuk vondZijn ouders waren wel echt super vet
blauw00gje schreef:Het ligt er ook wel aan hoe het klikt enzo! Ik was ook een keer ergens voor de eerste keer. Kei gezellig met die ouders zitten praten enzo. Alleen kwam er op een gegeven moment achter dat ik hem niet zo leuk vondZijn ouders waren wel echt super vet

Beginnen ze allemaal tegen mij aan te praten