njen jij doet hetzelfde als mij met de keeropdracht. ik heb mijn ttt toets daar ook mee verknald.
Djaleesa
Geplaatst: 22-04-09 11:24
Heb je nu geen vrijstelling ervoor gekregen voor op je examen? Wel balen dan zeg ik heb binnenkort ook de ttt ik vind dat maar niks
__Esther__
Geplaatst: 22-04-09 11:24
Njen dus je hebt geen vrijstelling gekregen? Gelukkig weet je nu wel hoe het ongeveer er aan toe gaat met een examen dat vond ik zelf al heel erg fijn om te weten
Njen
Geplaatst: 22-04-09 11:28
Nee, geen vrijstellingen... Eerst gingen mijn bijzondere verrichtingen altijd goed, maar tegenwoordig elke keer bagger en ik deed ongeveer hetzelfde als tijdens de lessen.
Jeetje Njen wat rot Hoop voor je dat je met het examen wel lekker gaat.. Ik ga geen TTT doen dan bewaar ik dat geld liever voor een evt herexamen Heb straks 2 uur les en krijg de nodige speciale verrichtingen..
Ik heb ook nooit TTT gedaan.. Hield me geld ook liever voor mn (her-)examens..
En dat heb ik nodig gehad Ik ben twee keer gezakt voor mijn rijbewijs! Veeeel te zenuwachtig.. Bij het derde examen ruim van te voren valeriaan pilletjes gaan slikken.. En dat hielp
Denk dat ik dat ook maar moet gaan doen met mijn examen. Ben al zenuwachtig met een gewone rijles.
Debbie
Geplaatst: 22-04-09 20:00
Ja he.. Dat had ik ook
Rijles ging vaak goed als we gewoon aan het praten waren.. Maar het woord 'examen' hoefde maar te vallen en ik reed alweer 26 mensen van hun fietst en botste tegen de eerste de beste lantaarnpaal!
Valeriaan kun je gewoon kopen bij de Etos ofzo en kost bijna niks. Je wordt er ook niet sloom van.. Het neemt alleen iets van je stress af..
Mijn instructeur zat pas ook vol verbazing uitgebreid te vertellen over hoe zenuwachtig een meisje was geweest bij het woord examen enzovoort. Ik zei maar niets, maar ik weet zeker dat ik net zo zenuwachtig zal zijn. Een gewone les ga ik al niet zonder zenuwen in...
Ik heb toen een keer dat valeriaan gehad, en volgens mij heeft dat niet echt geholpen, toen deed ik er nog heel wat druppels rescue remedy bij en toen was ik echt relaxt.
Ohja, ik kan ook wel gaan combineren natuurlijk. Ik kan beter wat stoned in een auto zitten dan op mijn stess top, dan ben ik echt pas een gevaar op de weg... Van te voren maar even kijken wat helpt, niet dat ik ineens in slaap val tijdens mijn rijexamen of iets.
Ik heb juist totaal geen zenuwen in de auto, ik voel me zo op mijn plek achter het stuur
Pasamba
Geplaatst: 22-04-09 20:24
Haha.
Ik zou inderdaad van te voren ook even een keer testen voordat je examen hebt. En anders vraag je je rij instructeur, die weet vast ook wel iets.
Pasamba
Geplaatst: 22-04-09 20:25
Unwritten schreef:
Ik heb juist totaal geen zenuwen in de auto, ik voel me zo op mijn plek achter het stuur
Nou gelukkig voor jou.
Ik ben vooral zenuwachtig als ik aan het wachten ben. Als ik eenmaal in de auto zit dan trekt het al vrij snel weg, maar kan niet zeggen dat ik er totaal ontspannen bij zit.