Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:Waarom zeg je dan dat ze iets zoeken als ze dat als reden opgeven?
Als ik moet gaan remmen voor een leerling die in zijn spiegels zit te kijken en daardoor een remmende auto mist vind ik het gewoon niet goed. Dan kijkt hij té veel in de spiegels en is een potentieel gevaar op de weg, volkomen terecht dat je dan niet slaagt m.i.
Kimberleij schreef:Polly schreef:Waarom zeg je dan dat ze iets zoeken als ze dat als reden opgeven?
Als ik moet gaan remmen voor een leerling die in zijn spiegels zit te kijken en daardoor een remmende auto mist vind ik het gewoon niet goed. Dan kijkt hij té veel in de spiegels en is een potentieel gevaar op de weg, volkomen terecht dat je dan niet slaagt m.i.
Omdat De ene examinoter je er wel op laat zaken, En de andere niet![]()
Zo bedoelde ik het meer.
Spookie schreef:Kimberleij schreef:quote Polly (ivm het teveel quotes kon ik hem niet plaatsen)
Waarom zeg je dan dat ze iets zoeken als ze dat als reden opgeven?
einde quote
Omdat De ene examinoter je er wel op laat zaken, En de andere niet![]()
Zo bedoelde ik het meer.
Ik denk toch echt dat elke examinator je zal laten zakken als ie voor je moet remmen(dus in moet grijpen) omdat je een remmende auto voor je niet ziet!