Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:40

Gellukig ben ik dan geen 14 of 15 jaar he Knipoog

Maar wij zijn gelukkig, en wat jullie er van vinden boeit mij dus geen ene moer,

Maar maak me meer zorge over me vriendin,
Ze heeft nu 17 maand met die kerel, en ze heeft em nog nooit gezien.
HIj woont in enschede en zij in groningen.
Elke keer als ze afspreken dat hij bij haar komt, heeft ie weer een smoes dat ie niet kan
En ze geloofd ook nog alles, ze zegt dat als het uit gaat dat ze uit et raam springt enz
Maar ze heeft em nog nooit gezien in die 17 maand ? Verward

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:42

anneliesdj schreef:
Edit; meest hilarische was nog wel dat ie destijds zei dat hij iemand wilde waarmee hij fijn een gezinnetje kon stichten en dacht dat ie dat met mij niet (snel genoeg) kon... Sigaar

Klinkt als een echte vent, beter kwijt dan rijk... Bah bah!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:42

WinSel schreef:
Elke keer als ze afspreken dat hij bij haar komt, heeft ie weer een smoes dat ie niet kan
En ze geloofd ook nog alles, ze zegt dat als het uit gaat dat ze uit et raam springt enz

Dan kun je toch ook niet zeggen dat ze echt wat hebben?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:43

Hoezo heeft ze 17 maanden verkering en hem nog nooit gezien?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:44

WinSel schreef:

Maar wij zijn gelukkig, en wat jullie er van vinden boeit mij dus geen ene moer,

Dat van die moer had ik al door, langer dan vandaag Knipoog .

Over je vriendin, tja, zoiets noem je geen relatie als je elkaar nog nooit hebt gezien. Het lijkt me dat ze serieuze hulp moet zoeken, want menaal is toch iets niet goed als je je zo extreem hecht aan iemand waarvan je niet eens zeker van weet dat ie wel bestaat.
Hoe oud is die zogenaamde vriend dan van haar?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:45

Nee dat zeg ik ook tegen haar, maar ik mag er niks over zeggen.
Wnat dan krijg ik ruzie met der,

Anneliesdj @ elke keer heeft ie wel weer iets waardoro hij niet kan komen, een smoes
Me vriendin zit alleen nog maar op haar slaapkamer te wachten tot hij komt, en ze gaat naar school.
veel meer doet ze niet meer.

BraveSpots
Ik maak me ook duidelijk zorgen om haar, maar hulp wil ze echt neit.
Niemand mara dan ook niemand mag er wat van zegen, ze zegt dat ze gelukkig met hem is, en nooit meer zonder hem kan enz enz,
Maar ik vertrouw het niet
Hoe kan het nou dat in die 17 maand elke keer wel iets is waardoor hij niet kan kome ? Verward

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:45

Dat klinkt wel heel vaag! Zou bijna zeggen; als ze hem toch niet ziet, kan het weinig kwaad.. Maar dat doet de situatie natuurlijk ook geen goed. Waarom maak je je zorgen? Het klinkt niet alsof ze direct gevaar oid loopt? Of is denk je dat dat wel zo is?

edit; ik lees net dat ze zich erg emotioneel afhankelijk van hem opstelt, lastig joh, dat zich niet wil laten helpen!
Laatst bijgewerkt door BibicheB op 07-01-09 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:46

hoe oud is zij?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:46

WinSel schreef:

misschien moet je je vriendin maar eens goed de waarheid zeggen Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:47

Rond je 15e vind je alles stoer wat 'verboden' is. Dat is ontzettend interessant. En het is natuurlijk ook onwijs stoer om tegen je vriendinnen te kunnen vertellen dat jij met een oudere jongen/ man gaat. Want die staan normaal gesproken ver boven je om het zo maar even te zeggen. Dat is een beetje te vergelijken met een beroemdheid denk ik, het onbekende, dat het anders is, maakt interessant. Wat die oudere kerels in die jonge meisjes zien? Tja, verschilt denk ik. Makkelijke prooi, ze weten echt niet beter, lekker jong.... of ze zijn te verlegen om vrouwen van hun eigen leeftijd aan te spreken. Haha! En dan heb ik het niet over échte pedofielen die op zo jong mogelijke meisjes 'geilen' hè. Want die hebben gewoon een foutje daarboven. Maar ik heb het gewoon over de oudere jongen die denkt een 'serieuze relatie' met een jong meisje op te kunnen bouwen.

Wat ik er van vind? Tja. Onder de 16 sex hebben met een iemand van boven de 18 is strafbaar, en dat is niet voor niks. Je bent dan nog kind en stel dat je zwanger raakt (wat gewoon makkelijk kan gebeuren) ben je een kind met een kind. Dat klinkt al niet gezond. (Hoe zit dat dan eigenlijk met sex hebben onder de 16 als je met iemand van je eigen leeftijd gaat? Want dat is ook niet strafbaar maar ook imo niet helemaal gezond.) Maar als het zo serieus is dat die jongen wel kan wachten tot het meisje 'mag' vind ik het niet zo'n probleem. En ja, die zijn er ook.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-01-09 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Radisha55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:47

KiWiKo schreef:
WinSel schreef:
IK vind dat je geen vooroordelen mag hebben, zolang je beide niet kent.
Altijd word de man er maar op aangekeken, omdat hij toevallig de man is.
Niet elke man is gelijk Knipoog

een vrouw van 40 met een knulletje van 14................ vind ik ook helemaal niet gezond, en in mijn ogen is de vrouw dan zwaar gestoord!!!

En wie er niet zo over denkt vind ik zelf ook zwaar gestoord.. Wie vind het nou oke dat een 40 jarige met een 14 jarige een 'relatie' begint? Ziek ziek ziek als je het mij vraagt. Haha! Haha!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:49

WinSel schreef:
BraveSpots
Ik maak me ook duidelijk zorgen om haar, maar hulp wil ze echt neit.
Niemand mara dan ook niemand mag er wat van zegen, ze zegt dat ze gelukkig met hem is, en nooit meer zonder hem kan enz enz,
Maar ik vertrouw het niet
Hoe kan het nou dat in die 17 maand elke keer wel iets is waardoor hij niet kan kome ? Verward

Het probleem is niet dat hij niet wil komen (is volgens mij geen echt persoon trouwens) maar het probleem is dat je vriendin zichzelf niet meer in de hand heeft. Eens goed te waarheid vertellen en anders laten wachten zeker. Ze zal wel geen doornroosje zijn die honderd jaar wacht op de ware...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:50

Ik maak me zorgen omdat ze kapot gaat,
Elke keer verheugd ze zich er op, dat hij komt, eindelijk maar toch,
En dan een paar uur of een dag van te voren smst hij af,
Weer met een smoes.

HIj woont in enschede, en hij was in via duitsland met de trein hier heen gegaan, maar op het station in leer belde iemand hem die me vriendin kende en had tegen hem gezegt, dat ze vreemd was gegaan,
Maar niemand kan hem gebelt hebben, want niemand heeft ze nummer.
Toen is hij naar zijn huis gegaan, omdat hij via msn wou praten.
Hij was zoo dicht bij,dan ga je toch juist naar haar toe om te praten en niet via msn,
Hij heeft zn telefoon de hele terug reis uitgezet zodat ze niet kon bellen oid
En ze kan niet vreemd zijn gegaan, ik kan haar te goed

DIt is nog maar 1 smoes van de weet k hoeveel

KiWiKo @ dit doe ik zovaak, maar ze wil niet luisteren, ik krijg dan ruzie met haar, en dat wil ik niet.
Ik heb het haar al zovaak proberen duidelijk te maken,

anneliesdj@ zij is 16 en hij is 23 jaar

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:53

@winsel: wie gaat er nu uit Enschede via duitsland met de trein naar Groningen? Dat doet dus echt werkelijk niemand. Met de auto wel, maar met de trein niet. Lijkt me bullsh*t dus.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:54

Radisha55 schreef:
KiWiKo schreef:

een vrouw van 40 met een knulletje van 14................ vind ik ook helemaal niet gezond, en in mijn ogen is de vrouw dan zwaar gestoord!!!

En wie er niet zo over denkt vind ik zelf ook zwaar gestoord.. Wie vind het nou oke dat een 40 jarige met een 14 jarige een 'relatie' begint? Ziek ziek ziek als je het mij vraagt. Haha! Haha!

Ik heb ooit een reportage gezien over grote leeftijdsverschillen met de vrouw die ouder is dan de man. Wat je daar zag Wow! . Een bejaard omatje die aanpapte met een vent van 35. Ziijn ouders waren jonger dan haar. Was ook geen 'normale' vent want dit was zijn eerste relatie ooit met iemand en woonde nog tot zijn 35ste bij mama en papa, maargoed...En vrouwen in de midlife-crisis die zich kleden als toen ze 20 waren en daarbij ook een kerel van die leeftijd nemen Clown .

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:56

Nou hij was uit denemarken gekomen en dan kwam hij daarna hierheen,

Zijn familie woont in Denemarken ofzo Verward

Ook een keer was zn kat overreden en was ie zo verdrietig dat ie is weggelopen en niet naar me vriendin wou Verward

Ik maak me zorgen, vooral omdat ik op zn hyves heb gekeken, en er alleen maar meiden op zn hyves staan en allemaal door heen nederland en maar een paar uit enschede

Radisha55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:01

Hoe oud is die vriendin van je?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:01

Dat had ik net ook al gezegt Knipoog
16

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:03

Ik heb nu een heel verbazingwekkend stukje gevonden op de website Being Girl:

Wettelijke leeftijd voor sex..
http:www.beinggirl.nl/sexrel/ageofconsent.php

De wettelijk leeftijd voor seks verschilt van land tot land. In Nederland is de minimumleeftijd voor zowel homoseksuelen als heteroseksuelen 16 jaar en in Noord-Ierland en de Republiek Ierland bijvoorbeeld 17 jaar. De wet zegt interessant genoeg dat seks niet alleen geslachtsgemeenschap is, maar ook orale seks en wederzijdse masturbatie.

Als je seks hebt voordat je 16 jaar bent, is dat in de ogen van de wet seksueel geweld, een strafbare overtreding. In Nederland staan er zware straffen op een dergelijke overtreding; een jongen die seks heeft met een meisje onder de 16 (zelfs als ze hiermee instemt) kan van aanranding worden beschuldigd en de gevangenis in gaan. Als het meisje jonger is dan 13 jaar, kan hij een levenslange gevangenisstraf krijgen. Meisjes die vriendjes hebben als zij jonger zijn dan de wettelijke leeftijd voor seks moeten zich ervan bewust zijn dat zij ook de wet overtreden en kunnen worden vervolgd.

Dit heb ik echter nooit geweten of gehoord.. Zou dat echt toegepast worden? Verward

Radisha55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:03

Ah overheen gelezen.. puber.. Moet even in de realiteit gehaald worden en ze komt er wel overheen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:05

Maar haar ouders doen ook niks, of kunnen niks doen,
Want ze luisterd naar niemand, alleen naar Hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:05

BibicheB schreef:

De wettelijk leeftijd voor seks verschilt van land tot land. In Nederland is de minimumleeftijd voor zowel homoseksuelen als heteroseksuelen 16 jaar en in Noord-Ierland en de Republiek Ierland bijvoorbeeld 17 jaar. De wet zegt interessant genoeg dat seks niet alleen geslachtsgemeenschap is, maar ook orale seks en wederzijdse masturbatie.

Als je seks hebt voordat je 16 jaar bent, is dat in de ogen van de wet seksueel geweld, een strafbare overtreding. In Nederland staan er zware straffen op een dergelijke overtreding; een jongen die seks heeft met een meisje onder de 16 (zelfs als ze hiermee instemt) kan van aanranding worden beschuldigd en de gevangenis in gaan. Als het meisje jonger is dan 13 jaar, kan hij een levenslange gevangenisstraf krijgen. Meisjes die vriendjes hebben als zij jonger zijn dan de wettelijke leeftijd voor seks moeten zich ervan bewust zijn dat zij ook de wet overtreden en kunnen worden vervolgd.

Dit heb ik echter nooit geweten of gehoord.. Zou dat echt toegepast worden? Verward

Dus ook als de jongen ook onder de 16 is.. interessant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:08

WinSel schreef:

Volgens mij is er ook een topic over jou en je veel te oude vriend geweest. Klopt toch?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:09

BibicheB schreef:

als er iemand aangifte doet, dan MOET het toegepast worden Lachen

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:12

faye schreef:
WinSel schreef:

Volgens mij is er ook een topic over jou en je veel te oude vriend geweest. Klopt toch?

hahaha veel te oud
KOm op zeg, tis maar een getalletje
Maar nee dat topic ging niet over mij, maar over het geheel Knipoog