Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dora88

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:39

haha, nou dan weet ie meteen wa ie kan gaan verbeteren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:05

vivalavida_ schreef:
Unwritten: hoe staat het met je treinflirtzaak?, je truien en sjaals voor de treinen (ookal als je daar nog even mee wacht hebben ze ze niet meer nodig omdat het dan alweer mooi weer is :P ) en niet te vergeten je treindagboek? want dat zou je toch ook schrijven :o

)

Op volgorde:
Moah zo zo, ik moet nog beginnen met breien maar wol is zo duur als ik zoveel mot kopen :7 en mn dagboek? Ik maak niet zoveel meer mee vrees ik :+

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:21

peelemeisje schreef:
haha, nou dan weet ie meteen wa ie kan gaan verbeteren ;)

Hij zij dat hij een paar puntjes aan zou kaarten :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:22

Whahaha, hij is denk ik ook voor schafttijd :7

Mijn trein is nu al 5 dagen eng op tijd, wordt eng gewoon :=

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:24

Stilte voor de storm :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:25

Whaha, wat bedoel je, ga jij er voor zorgen dat morgen mijn trein niet komt, niet doen hoor ik heb examen morgen _O- Autotheorie in Amsterdam :7

Als het nou treinentheorie was hoefde ik niet te leren, ik weet alles over stations, VIRMs, SGM, DDAR etc :7

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:39

Met wat creativiteit lijkt het best op elkaar UW, rood is rood en stoppen is stoppen. :Y)
Succes iig morgen! :)

Mijn treinen reden ook weer prima vandaag. :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:40

Ik zat vandaag zo'n 6 uur in de trein.
Eventjes naar Limburg geweest (naar vriendje + mario kart daar ophalen).. alleen de terugreis duurde echt superlang wegens een stroomstoring tussen Den Bosch en Utrecht.
Moest helemaal via Rotterdam..
Jippie :+

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:51

Succes morgen UW!!

Mijn trein was vanmorgen te laat, gelukkig was ik nog ruim op tijd (tentamen ;) ) Terugreis was hij wel keurig op tijd :)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:55

UW: rode seinen staan de treinen altijd voor stil, met de auto moet je ook voor rood stoppen :+

Er was idd storing tussen Den Bosch en Utrecht, ik wilde de trein van 16.43 halen, maar die heb ik nooit gehaald, die kwam niet, dus weer half uur vertraging. Moest die van 16.58 nemen, maar ja, dan weet ik zeker dat ik op Schiphol de stopper mis.
Scheen net daarvoor ook bij Schiphol storing geweest te zijn.
Bij mij gaan de treinen dus nog net zo als normaal, af en toe op tijd, en vooral terug te laat.
Vind het wel leuk die nieuwe dienstregeling, stoptreinen tussen Schiphol-Leiden moeten op Schiphol allebei eerder weg, maar vaak als ik er ben halen ze dat echt niet.
Was vanmiddag echt super druk voor de trein naar Vlissingen, was blij dat die toch eerder kwam dan die van mij, anders stappen nog veel mensen in de stoptrein (om dan bij Hoofddorp door de IC ingehaald te worden)

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:07

Ach ja, zo hoor ik van een studiegenootje dat de trein vanuit Hoorn wat nu een intercity is geworden nog steevast op dezelfde tijd aankomt als toen het nog een stoptrein was ipv een paar minuten eerder :+

Ik snap sowieso niet zo goed waarom dat een intercity is geworden eigenlijk :')

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:10

Unwritten schreef:
Whaha, wat bedoel je, ga jij er voor zorgen dat morgen mijn trein niet komt, niet doen hoor ik heb examen morgen _O- Autotheorie in Amsterdam :7

Als het nou treinentheorie was hoefde ik niet te leren, ik weet alles over stations, VIRMs, SGM, DDAR etc :7

Van mij mogen morgen alle treintjes op tijd rijden hoor :D .
Maar mijn ervaring is dat als je zegt dat iets bij het spoor goed gaat, dat het binnen de kortste keren de fout in gaat. Zo heb ik ooit een keer "bijna thuis, nog even" gezegd toen we Breda binnen reden. We hebben alleen 2.5 uur in Breda gestaan vanwege bermbranden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 00:00

Haha Inoterry, dat zul je altijd zien :(:). Zo te lezen had je PM inderdaad direct een vuurdoop :=. Nou ja, dan heeft hij in ieder geval het een en ander om mee aan de slag te gaan :D.

Ik was vandaag en gisteren vrij, morgen mag ik weer aan de bak.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:59

UW, hoe ging je autotheorie? Maar waarom in Amsterdam??

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:04

Ik denk omdat ze sowieso naar Amsterdam moet voor stage (toch?), dus dat is dan meest praktisch. :)

Zo, heb vandaag zelf ervaren waar de bijnaam doedelzak vandaan komt, voor de VIRM. :=
Zat naast de motor of iets dergelijks, en continue allemaal pieptonen ala doedelzak achter die wand vandaan. Gelukkig was het maar 20 minuutjes. :Y)

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:52

Vandaag was er een stroomkabel kapot getrokken tussen Arnhem en Nijmegen. En ik stond natuurlijk in Arnhem ;( ^) .
Ben slechts 100 minuten te laat thuis, volgens planning had ik nu op mijn paard moeten zitten.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:56

Ik hoorde het omgeroepen worden ja, op Utrecht. Balen dat net jij in Arnhem stond..

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:12

Dat heb ik niet meegekregen, was rond 12.20 op Utrecht CS en had de trein van 17.13 weer. De treintjes waren bij mij lief, ze reden wel iets te laat, maar heb de overstap netjes gehaald, moest laatste stukje terug alleen staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:58

Ino :(:)

Ik deed mn theorie in Amsterdam ivm stage idd :j
EN IK BEN GESLAAGD! :D

Kreeg niet eens vragen over treinen en overwegen :\ heb wel in doedelzakje gezeten tussen ASA en Sloterdijk :D

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 11:26

Gefeliciteerd! :D En ze stelden expres geen vragen over treinen om het jou moeilijk te maken, en toch gehaald. Goed toch. :) :P

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:45

Gefeliciteerd!

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:23

Gefeliciteerd!

Ik heb besloten voorlopig maar weer via centraal te gaan ipv sloterdijk.. vandaag weer nét mijn trein gemist :Z op centraal kan ik tenminste warm in de trein wachten :D

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:46

Ik ga zometeen treinen :D sterker nog, ben al bij cs! (Mobiel internet)

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:07

Update, zit in treinstel 2938, trein is van 18.06. Raden jullie maar eens in welk trein zit :p

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:09

Zo, weer fijn thuis vanuit Zwolle. Had me rot gehaast om te trein te halen (die rotbus reed niet door), kom ik daar, staan mijn Friese klasgenootjes op spoor 1, terwijl zij dus de hele andere kant op moeten en bovendien eerder van een ander spoor :+ Trein naar Leeuwarden was 20 minuten te laat en uiteindelijk kwam mijn trein naar Schiphol eerder :+ Totale verwarring op dat perron, niemand snapte er wat van. Ben maar ingestapt met een andere klasgenoot en heb nog even gezwaaid naar ze O:) En daarna stapte ik in Amersfoort over op zo'n Duits ding, komt de conductrice over de intercom. "Dames en heren, wij gaan niet op tijd vertrekken, de machinist mag niet met dit materiaal rijden. We wachten op een reservemachinist." :+
En dáárna stapte ik in Amsterdam in de trein waar een oude scharrel van me in zat, dus bij hem gaan zitten, zaten we daar in zo'n hoekje onder de trap met allebei een gitaar, hij nog een tas en ik een grote weekendtas en m'n laptoptas. Heul knus :+

Edit: ik heb geen voorkeur voor een bepaalde smiley :')