Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vivalavida_ schreef:Unwritten: hoe staat het met je treinflirtzaak?, je truien en sjaals voor de treinen (ookal als je daar nog even mee wacht hebben ze ze niet meer nodig omdat het dan alweer mooi weer is) en niet te vergeten je treindagboek? want dat zou je toch ook schrijven
![]()
)
en mn dagboek? Ik maak niet zoveel meer mee vrees ik

Autotheorie in Amsterdam 

) Terugreis was hij wel keurig op tijd

Unwritten schreef:Whaha, wat bedoel je, ga jij er voor zorgen dat morgen mijn trein niet komt, niet doen hoor ik heb examen morgenAutotheorie in Amsterdam
Als het nou treinentheorie was hoefde ik niet te leren, ik weet alles over stations, VIRMs, SGM, DDAR etc
.

heb wel in doedelzakje gezeten tussen ASA en Sloterdijk
En ze stelden expres geen vragen over treinen om het jou moeilijk te maken, en toch gehaald. Goed toch.
sterker nog, ben al bij cs! (Mobiel internet)
Trein naar Leeuwarden was 20 minuten te laat en uiteindelijk kwam mijn trein naar Schiphol eerder
Totale verwarring op dat perron, niemand snapte er wat van. Ben maar ingestapt met een andere klasgenoot en heb nog even gezwaaid naar ze
En daarna stapte ik in Amersfoort over op zo'n Duits ding, komt de conductrice over de intercom. "Dames en heren, wij gaan niet op tijd vertrekken, de machinist mag niet met dit materiaal rijden. We wachten op een reservemachinist."